Citat:
Ursprungligen postat av
CS128
Enligt deltagarna själva så fanns filmteamet konstant på plats fram till mörkret föll och då la sig i princip alla och sov. Filmteamet satt inte och pendlade fram och tillbaka under dagarna. Ibland hände det också enligt Carro (intervju på video efter att hon kommit hem i typ tidningen Hänt) att filmteamet var kvar över natten.
81 st avsnitt totalt som sagt var och INGEN bevisning What So Ever finns på att Amanda har sagt något dumt ... Det finns det däremot på andra deltagare. Både i par och i grupp. Men inte på Amanda.
Därav min slutsats.
Vad Carro har sagt eller hur du har tolkat det behöver inte ha så mycket med hur det faktiskt är.
Har du någonsin sett kvällsmaterial? Nej... för att det är svårt att filma saker på kvällarna utan massa extra ljus. Allt vi ser filmat är mitt under dagen när ljuset är som bäst.
Malaysia är inte som i Sverige på somrarna, det börjar nog bli mörkt där runt 18 tiden. , tills dess har kamerateamet packat ihop. Och jag tror inte att deltagarna sover 16 timmer per dygn. Som sagt även när de är där så är inte mickar och kameror på alla. De är upptagna med att spela in synkar och planerade pratsceener, alla andra kan snacka hur mycket skit de vill (även på dagen), man går iväg och tilsslar och tasslar utan kameror med sig hela tiden, det är typ det enda de har att göra.