Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-05-23, 16:40
Medlem
TELAVIV91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insynsrapportering
Förstår inte riktig vad du vill komma fram till men jag pratar om folk i tråden som har fått parasociala relationer med vissa av deltagarna.
Robinson är inte bara en lek och inget konstigt om tittarna reagerar på det som visas.
2023-05-23, 16:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TELAVIV91
Robinson är inte bara en lek och inget konstigt om tittarna reagerar på det som visas.
Jodå, det kan visst bli lite weird. Det vill jag påstå att det har hänt i den här tråden.
2023-05-23, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheGhostLord

Hela säsongen har de paktat ut killar med budskapet “att en tjej ska vinna” men nu när de sitter där, 5 kvinnor och 1 man kvar, då är det Amanda som ska ut?? Fan är de BLINDA eller? Ser de inte att en STARK 31 årig kille fullpackad med muskler och skills håller på att ta förstaplatsen rakt under näsan på dem? Seriöst!?

Varför hatar de Amanda? Hon är en stark tjej, precis en sån man tycker är “värdig” att vinna robinson, oavsett kön. Hon hade klarat sig bra i tävling mot hoten de har röstat ut redan, till skillnad från resten. RAK, ÄRLIG, skulle aldrig hugga någon i ryggen.

Tackar robinsonguden och karma att Chris och Carro är borta nu. Rätt åt dem, fula paktare bevisade att de bara kan skvallra, inte tävla.

Vad sa Amanda om Sannas tuttar? Har man gjort brösten och det är uppenbart får man inte påpeka det då? Alla i sverige är så jävla lättkränkta hela tiden. Ok, förstår om hon kallat henne för bimbo, slampa eller en blow-up-doll eller liknande, men tidigare hat Sanna blivit kränkt när nån (tror Pernilla? Eller minns inte) sagt att “allt på hennes kropp är fejk” men OK, om man har löstuttar och botox osv och man är med i TV är det väl uppenbart att det kommer att påpekas? Har hon överlevt bröstcancer så applåd till dig, det var starkt gjort, men hon har inte det för då hade hon sagt det. Bröstcancerpatienter brukar inte skaffa implantat som är större än de bröst de hade innan, ibland har de implantat i bara ett bröst. Tycker ärligt att om hon är en mogen kvinna som skaffade implantat I 45-års ålden ska hon va stolt, rak I ryggen och säga “jag skaffade tuttarna för ja ville känna mig sexig, och nu är jag det” fine, inge mer med det. Hela situationen va bara så konstig… och att hon 50 åringen inte kunde ta diskussionen med 28 åriga Amanda själv utan vakthunden Sophie behövde va med som stöd….

Vad tjejerna har emot Amanda? Tja, för att Amanda är hästlängder snyggare än övriga och sånt skapar svartsjuka. Tanten Sanna är inte 45 år, hon är över 50 år! Hon ser ut som en polsk Ho*a.
2023-05-23, 17:08
Medlem
Rangordning 23 maj:

1. Amanda. Du är så jävla snygg, härlig, ärlig och god tjej med energi & utstrålning som får ditt yttre att bara bli ännu vackrare. Sluta aldrig vara den du är. 10 poäng!

2. Elin. Vilken jävla resa, alltså jag ogillade dig i början men nu är du min favorit efter Amanda. Jag är grymt imponerad över det du åstadkommit.

3. Pernilla. Du gör jävligt bra tv. Du påminner lite om Zeki på så sätt att det händer saker runtomkring dig. Har inget emot om du skulle ta hem skiten men inte på Amanda eller Elins bekostnad.

4. Oscar. Jag hade tyckt så mycket bättre om dig ifall du inte höll på och fjäskade för tjejpakten. Du hade chansen att gå emot dom men du valde den fega vägen. Det kommer kosta dig slutsegern. Tyvärr.. taktik verkar inte vara din starka sida.

5. Sanna. Hoppas du läser detta. Du ser väldigt opererad ut, ful både på in och utsidan. Att dra kränkningskortet är så patetiskt när du i början beskyllde Zeki för rasistkortet.

6. Sophie. Du är en så otroligt avundsjuk och patetisk person som känner dig bortglömd när Amanda tagit över. Att spela på kränkningskoret är så lågt. Lämna Robinson! Du är inte önskvärd!
Senast redigerad av Foden 2023-05-23 kl. 17:11.
2023-05-23, 17:14
Medlem
2023-05-23, 17:17
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orangesoundcloud
Pernilla: ”vill man vinna Robinson måste man koppla bort känslor och bara tänka på spelet”
Också hela gruppen utom möjligtvis oskar: *skitsnea för att Amanda är rak/ärlig/inte riktigt tänker på vad hon säger*

Var det inte känslorna man skulle lägga åt sidan? Vad man sett i programmet så har Pernilla och Chris sagt mycket värre saker än vad man sett Amanda säga, särskilt i synkarna. Fett skitnödigt snöflinge-beteende konstant från tjejpakten. Samma sak med Marcus, för att han sa att killen ska pröjsa första dejten? Jisses!

Btw, har Amanda lånat kläder av Eric? Hon har ett par grå shorts som är väldigt långa på henne. Amanda ser så jäkla snygg ut, man svimmar av. Älskar hennes härliga odödliga energi också wow.

Pernilla erkänner att hon inte tänt en enda eld sen hon kom. Wtf?!? Fattar att R är ett socialt spel men vafan? Kommit till finalv och inte tänt en enda eld…

Hor-produktion som inte visar vem som förlorade tävlingen asså!!! Visar varken Oskar lr Sophie i ”nästa avsnitt” grejen….
Patetiskt. Inte första gången skitkanalen bryter mitt i en tävling och fortsättning följer i kommande avsnitt. Därför brukar jag spela in och kolla på alla avsnitt i följd när det gått en tid. Nu är det svårt att hålla sig dock då jag egentligen skiter i vilken av dom två fjantarna som åker ut. Underhållande i vilket fall den tid man fick se tävlingen. Skönt att ingen av dom kvarvarande i slutet vann vilket jag hoppades att just dom inte skulle göra. Karma. Tjejpakten är snart ett minne blott förhoppningsvis.
2023-05-23, 17:19
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foden
5. Sanna. Hoppas du läser detta. Du ser väldigt opererad ut, ful både på in och utsidan. Att dra kränkningskortet är så patetiskt när du i början beskyllde Zeki för rasistkortet.
Bra poäng.
Senast redigerad av Lostworld 2023-05-23 kl. 17:22.
2023-05-23, 17:22
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foden
Rangordning 23 maj:

1. Amanda. Du är så jävla snygg, härlig, ärlig och god tjej med energi & utstrålning som får ditt yttre att bara bli ännu vackrare. Sluta aldrig vara den du är. 10 poäng!

2. Elin. Vilken jävla resa, alltså jag ogillade dig i början men nu är du min favorit efter Amanda. Jag är grymt imponerad över det du åstadkommit.

3. Pernilla. Du gör jävligt bra tv. Du påminner lite om Zeki på så sätt att det händer saker runtomkring dig. Har inget emot om du skulle ta hem skiten men inte på Amanda eller Elins bekostnad.

4. Oscar. Jag hade tyckt så mycket bättre om dig ifall du inte höll på och fjäskade för tjejpakten. Du hade chansen att gå emot dom men du valde den fega vägen. Det kommer kosta dig slutsegern. Tyvärr.. taktik verkar inte vara din starka sida.

6. Sophie. Du är en så otroligt avundsjuk och patetisk person som känner dig bortglömd när Amanda tagit över. Att spela på kränkningskoret är så lågt. Lämna Robinson! Du är inte önskvärd!
Kunde skrivit detta själv då det var klockrent. Oskar hade inte kommit långt om det funnits med deltagare värt namnet Robinson. En kuf som verkar har lite svårt för att fatta mellan varven. Har inte mycket till övers för den människan. Hoppas han ryker men det är som att välja mellan pest och kolera där i slutkampen.
2023-05-23, 17:23
Medlem
ronaldo77s avatar
2023-05-23, 17:25
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Bra poäng.
Sjukt att dra till med cancer. Osmakligt är rätt benämning.
2023-05-23, 17:25
Medlem
Citat:
Bra poäng.

2023-05-23, 17:26
Medlem
Citat:
Bra poäng.

Håller helt med dig. Till punkt och pricka.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in