Rangordning 23 maj:
1. Amanda. Du är så jävla snygg, härlig, ärlig och god tjej med energi & utstrålning som får ditt yttre att bara bli ännu vackrare. Sluta aldrig vara den du är. 10 poäng!
2. Elin. Vilken jävla resa, alltså jag ogillade dig i början men nu är du min favorit efter Amanda. Jag är grymt imponerad över det du åstadkommit.
3. Pernilla. Du gör jävligt bra tv. Du påminner lite om Zeki på så sätt att det händer saker runtomkring dig. Har inget emot om du skulle ta hem skiten men inte på Amanda eller Elins bekostnad.
4. Oscar. Jag hade tyckt så mycket bättre om dig ifall du inte höll på och fjäskade för tjejpakten. Du hade chansen att gå emot dom men du valde den fega vägen. Det kommer kosta dig slutsegern. Tyvärr.. taktik verkar inte vara din starka sida.
5. Sanna. Hoppas du läser detta. Du ser väldigt opererad ut, ful både på in och utsidan. Att dra kränkningskortet är så patetiskt när du i början beskyllde Zeki för rasistkortet.
6. Sophie. Du är en så otroligt avundsjuk och patetisk person som känner dig bortglömd när Amanda tagit över. Att spela på kränkningskoret är så lågt. Lämna Robinson! Du är inte önskvärd!