2023-05-23, 14:54
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -charliesheen
Någon som vet var dessa Puffy går att köpa i butik i Stockholm?

Bara smoketower som har dom, så Solna Strand... Och nu har dom höjt priset. 899.

Var lite för hård mot dom inser jag. Gillar min puffy nu. Har liksom bra vanligt röka, en thc-cart, en ypsilos berry cake mm men det är puffyn jag kommer tillbaka till.
Citera
2023-05-23, 18:37
Medlem
Testade aldrig spice (utom en gång av misstag) men blev ju nyfiken på denna.

Jag säger, helt klart effekt, inte lika tillfredsställande som cb, vanligtvis, men ganska dugligt.

(Testat 1 produkt)
Senast redigerad av hodde 2023-05-23 kl. 18:45.
Citera
2023-05-23, 18:54
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hodde
Testade aldrig spice (utom en gång av misstag) men blev ju nyfiken på denna.

Jag säger, helt klart effekt, inte lika tillfredsställande som cb, vanligtvis, men ganska dugligt.

(Testat 1 produkt)
Känns som en bra recension över HHC. Skulle använda den som reklam om jag sålde HHC.
Citera
2023-05-23, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapunx
Känns som en bra recension över HHC. Skulle använda den som reklam om jag sålde HHC.

Kanske är giftigt satan,

men effekten är godkänd.

Kommer testa en sort till, ville testa och beställde en, sen kom jag på att någon av mina turk-kioskar lär ju ha, och fick träff på första.
Citera
2023-05-23, 19:28
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hodde
Kanske är giftigt satan,

men effekten är godkänd.

Kommer testa en sort till, ville testa och beställde en, sen kom jag på att någon av mina turk-kioskar lär ju ha, och fick träff på första.
Giftigheten kan diskuteras. Rökt några månader och inte kunnat se några förutom i ren form då det kläggade i käften eftet ett tag.

Ser fram emot recensionen.
Citera
2023-05-23, 20:19
Medlem
Vasterass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psilosopher
Missade du att jag har 40+ års erfarenhet av cannabis? Nuförtiden rätt sparsamt, så jag behöver inte mycket, vilket jag inte behöver av HHC heller.

Sprang på en vän som är cannabiskroniker sedan många år (gör av med halva lönen på weed/hasch) när han puffade på en vape och tyckte det var riktigt bra.

CBD har inga rusgivande effekter, tro mig jag har försökt. När jag har rökt kronblad (rens och rester från odling när inget annat funnits) som främst innehåller CBD har jag blivit lite lugn, på sin höjd, men inte stenad.

Det går säkert att hitta skillnader på HHC och THC (vilket jag aldrig provat isolerat), men det kan man ju mellan olika cannabisvarianter också.

Hur var det, HAR DU SJÄLV PROVAT HHC?

Ni kan sluta mäta kuklängden nu, alla har inte samma erfarenheter. Samt att "riktigt" röka och cannabidoider gör ofta en jävla skillnad.
Citera
2023-05-23, 20:30
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BiTTeRone
Fan vet hur kabeldragningen i min skalle är men känner ärligt sagt ingen nämnvärt. Efter 8-10 bloss känner jag mest någon dryg yrsel och lite sega tankegångar. Testat 2 olika fabrikat och styrkor. Känner absolut inget som ska likna något avslappnande eller lyckligt rus. Alla ni som blir "bäng" på ett bloss, definiera bäng. Är ärligt nyfiken då jag innan detta i stort sett aldrig tagit någon drog förutom alkohol och jag känner väl att någon annan känsla borde infinna sig i en drog som ska efterlikna något varenda jävel verkar jaga efter?

Kan man ha medfödd tolerans???
Eftersom du inte har erfarenhet av cannabis så har din hjärna inte det med. Fortsätt pröva om du känner för det och du kommer känna av mera när din hjärna lärt sig vad den ska hantera.
Citera
2023-05-23, 20:34
Medlem
Rastapunxs avatar
Har funderat på en sak.
När vapen är ny så värms allt i vapen upp.
Borde ge stor effekt.
Ju mer som försvinner då borde effekt bli mindre.
Det där sista 500 blosset på 2ml känns inte lika starkt som det första.
Citera
2023-05-23, 20:35
Medlem
Vasterass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El0l
Detta är sant.
har laborerat mig fram och kom fram till vad ovanstående skriver.

Intressant det ni skriver, tidigare kunde man köpa cannabidoider "Spice", gick även att köpa i pulverform. Detta HHC upplever jag som betydligt mer "mångfasetterat" och det med tanke på att det antagligen innehåller en massa olika cannabidoider.

Det här kan på sätt kunna bli mer attraktivt för de som gillar den känslan.
Citera
2023-05-23, 20:37
Medlem
Vasterass avatar
Citat:
Har funderat på en sak.
När vapen är ny så värms allt i vapen upp.
Borde ge stor effekt.
Ju mer som försvinner då borde effekt bli mindre.
Det där sista 500 blosset på 2ml känns inte lika starkt som det första.

Oftast brukar det benämnas som tillvänjning.
Citera
2023-05-23, 20:45
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vasteras
Oftast brukar det benämnas som tillvänjning.
Jo 🤣
Men. Känns som att vapen är gjord sådan att i början värms mer massa och i slutet mindre massa. Det kan du gå med på?
När jag rökt vax/DAB (vet inte vilket är rätt att säga om rent vax) så har jag inte tänkt på det så mycket men resterna som blir kvar är om inte lika så nästan lika potenta om man röker dem.
Tänker att massan som värms är större och då verkan.
Plus att det kanske degenereras av att värmas upp hela tiden?
Kan det inte stämma?
Citera
2023-05-23, 20:51
Medlem
Citat:
Jo 🤣
Men. Känns som att vapen är gjord sådan att i början värms mer massa och i slutet mindre massa. Det kan du gå med på?
När jag rökt vax/DAB (vet inte vilket är rätt att säga om rent vax) så har jag inte tänkt på det så mycket men resterna som blir kvar är om inte lika så nästan lika potenta om man röker dem.
Tänker att massan som värms är större och då verkan.
Plus att det kanske degenereras av att värmas upp hela tiden?
Kan det inte stämma?

Jag har köpt ren thc, några gånger, och massa annat, men alla patroner har varit lika, från början till slut.

edit: ingen experrt, men på ganska många är det utfallet
Senast redigerad av hodde 2023-05-23 kl. 20:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in