Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-05-23, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Nje isåfall skulle Elin ha vunnit, men hon tillkortakom efter att ha visat upp sin hanrejman på film

Elin är snyggaste tjejen iår IFALL hon hade haft långt hår, man får använda fantasin för att fylla ut behovet
Elin snygg?, wtf är du bög. Hon ser exakt ut som christan olsson. Nä, de snygga har åkt ut. Bara paddor kvar
2023-05-23, 10:53
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Jag borde väl ha tagit fram popcornen och ölen lite tidigare ikväll - och följt diskussionen i tråden, men det är en dag imorgon också dessvärre som jag ska upp till tidigt så jag spar det till nästa avsnitt av Robinson! Nu börjar det bli roligt nu när Chris åkte ut. Inget som de i Robinson hade väntat sig Själv väntar jag på att nästa som faller är Pernilla och sedan Sophie. Då är det i så fall: Oskar, Amanda, Elin och Sanna kvar - de mest värdiga (som är kvar vill säga) av trojkan i Finalveckan

Hejjar fortfarande på Lostworld och inläggen som kommer därifrån i tråden just för nu och man behöver inte söka professionell hjälp inom psykiatrin för att förstå att de inläggen är de mest relevanta. Greta75 och Insynsrapporteringen bör nog istället ta sig en funderare på varför de alltid får mothugg på sina inlägg.

2023-05-23, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Elin snygg?, wtf är du bög. Hon ser exakt ut som christan olsson. Nä, de snygga har åkt ut. Bara paddor kvar
Har väl inte funnits nån snygging i denna säsong? Bättre var då bröst o rump Sandra med sina kuksugarläppar från förra säsongen.
2023-05-23, 11:01
Bannlyst
Yttrande från åklagarsidan i Amandafallet :

Senast redigerad av Insynsrapportering 2023-05-23 kl. 11:09.
2023-05-23, 11:02
Medlem

Vad du än gör Amanda skippa faketuttar, anknäbb och brasiliansk grisröv.
2023-05-23, 11:04
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insynsrapportering
Det kan inte vara så roligt med gamla repriser om och om igen. Exakt samma inlägg fast det är en ny dag. Men det krävs såklart inte mycket för att du och din hjärna ska bli underhållen.
Om du hade hållit med mina inlägg så hade jag funderat på vad jag skriver för fel.

Där sa du något som stämmer bra
2023-05-23, 11:14
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insynsrapportering
Yttrande från åklagarsidan i Amanda fallet :

2023-05-23, 11:14
Medlem
Svidmyras avatar
Oscar och Amanda är de enda värdiga vinnarna, Oscar ett stort steg före Amanda.

Amanda skulle jag aldrig kunna ha som närmare vän, retar mig hela tiden på hennes överlägsna stil - lite Jantetänk skulle inte vara fel där.

Oscar går inte att störa sig på.
Sanna och Sophie passerar också.
Gillar Elins dialekt men ogillar hennes alltid välkammade frisyr*) som tillsammans med hennes ”ödmjuka” framtoning ger henne trista humorbefriade ordningsmanvibbar.

Värst av alla redan från början: energislukaren Pernilla. Fy fan för den urtråkiga, gnälliga och avundsamma råttkärringen! Det skulle inte förvåna mig om hon vinner alltihopa och blir Robinsons mest avskydda vinnare någonsin. Vem av tidigare vinnare har varit mer illa omtyckt av både medtävlare och tittare?

*) Hennes frisör har gjort ett fantastiskt klippjobb där!
2023-05-23, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykbryt76

Vad du än gör Amanda skippa faketuttar, anknäbb och brasiliansk grisröv.
Ahh tuttarna får hon nog fixa till lite ändå, bröst Dennis har ju nästan större.
2023-05-23, 11:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld

Som sagt, inte ens när hon själv erkänner det. Det är helt otroligt. Jag sa förr att jag har sett den här fenomenet tidigare på Flashback, men absolut inte på den här nivån.
2023-05-23, 11:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cokeman66
Ahh tuttarna får hon nog fixa till lite ändå, bröst Dennis har ju nästan större.
Men de passar in bättre på Dennis än vad de hade gjort på henne. Och vad ska en pojkflicka med bröst till? Hon ser ju redan ut som en levande karikatyr. Skulle de ens få plats på den där pinnen? Hon ser ut som en tandpetare som balanserar på en fotboll, två tennisbollar på pinnen skulle bara göra allt sjukare.
Jo Lostworld jag förstår mobbingsmentalitet Och jag vet var man håller på med det mest, det är därför jag är här. Det är inte jag som lever i förnekelse
Passande användarnamn förresten
Senast redigerad av Insynsrapportering 2023-05-23 kl. 11:34.
2023-05-23, 11:45
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här