2023-05-21, 22:35
  #3649
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galenkattkvinna
Ja det kändes verkligen pinsamt och uttjatat. Funkade för några sen men inte nu. Medelålders kvinna som slänger på sig kortkort klänning och tofsar i håret och viftar med flaggor och medaljer på suddiga, amatörmässiga bilder.

Får hon inga bättre samarbeten? Något mer creddigt…?
Hon är inte lika ung och näpen längre för att komma undan med en så liten arbetsinsats. Det var pinsamt dåligt. Elsa och Wood tycker jag gör samarbeten bättre faktiskt.
Citera
2023-05-22, 07:49
  #3650
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solinvictus86
Hon är inte lika ung och näpen längre för att komma undan med en så liten arbetsinsats. Det var pinsamt dåligt. Elsa och Wood tycker jag gör samarbeten bättre faktiskt.

Ja verkligen! Och dom verkar få mer flådiga samarbeten, dyson, Lindex, rum21 (med undantag från korvbröden haha). Var länge sen Sandra hade något på den nivån, hur kommer det sig?
Citera
2023-05-22, 07:52
  #3651
Medlem
Dagens inlägg med mjukglassen var trevligt och personligt!
Citera
2023-05-22, 07:53
  #3652
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solinvictus86
Hon är inte lika ung och näpen längre för att komma undan med en så liten arbetsinsats. Det var pinsamt dåligt. Elsa och Wood tycker jag gör samarbeten bättre faktiskt.
Elsa och Sofia har ju en tydligare target group, Sandra känns som ett limbofall för annonsörerna nu - 40-årig småbarnsmamma eller cute sexy teen från tumblr 2008? Tycker själv att folk som beklagar sig över hennes stil behöver skärpa sig men samtidigt svårt för företag att fatta vad man ska ha det till så att säga. Plus Elsa och Flora och andra i samma genre som t ex Flora W anstränger sig så mycker mer
Citera
2023-05-22, 20:27
  #3653
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galenkattkvinna
Dagens inlägg med mjukglassen var trevligt och personligt!

Håller med!
Citera
2023-05-22, 22:29
  #3654
Medlem
Silverglitters avatar
Kan inte förstå att man väljer mjukglass när stan dignar av fantastiska gelaterior med handgjord lyxig glass. Typiskt henne att ha så barnslig och simpel smak.
Jag hade aldrig missat att gelato favoriten Stikki Nikki finns i Gamla stan. Med nya spännande smaker och bara de bästa råvarorna är det ett självklart go to ställe i värmen.
Citera
2023-05-23, 07:01
  #3655
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silverglitter
Kan inte förstå att man väljer mjukglass när stan dignar av fantastiska gelaterior med handgjord lyxig glass. Typiskt henne att ha så barnslig och simpel smak.

Färre kcal i en mjukglass!
Citera
2023-05-23, 08:12
  #3656
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silverglitter
Kan inte förstå att man väljer mjukglass när stan dignar av fantastiska gelaterior med handgjord lyxig glass. Typiskt henne att ha så barnslig och simpel smak.
Jag hade aldrig missat att gelato favoriten Stikki Nikki finns i Gamla stan. Med nya spännande smaker och bara de bästa råvarorna är det ett självklart go to ställe i värmen.

Gott med mjukglass ju! Gillar konsistensen! Även gott med strössel och sås 😋
Hon äter väl vanlig glass också ibland?
Citera
2023-05-23, 13:22
  #3657
Medlem
Silverglitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yolanda1
Färre kcal i en mjukglass!
Fast gelato är ju ingen grädde i. Det trodde jag det var i mjukglass.
Citera
2023-05-23, 13:27
  #3658
Medlem
Silverglitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galenkattkvinna
Gott med mjukglass ju! Gillar konsistensen! Även gott med strössel och sås 😋
Hon äter väl vanlig glass också ibland?
Jag tyckte mjukglass var gott när jag var liten. Sedan dess har smakerna utvecklats. Jag föredrar bättre kvalitet , bättre råvaror och mer spännande smaker. Gelato är fantastiskt gott, italienare kan sin glass!
Citera
2023-05-23, 15:48
  #3659
Medlem
Korta reflektioner kring dagens inlägg:

1. Didrik blir ledsen och sätter sig i ett hörn efter att 10-åriga pojkar varit taskiga på lekplats - Sandra tar då bild på honom istället för att springa fram och trösta? Visst, det kan gå snabbt att ta en bild (kanske någon invänder), men är det så lämpligt oavsett att hela internet ska se när han sitter och är ledsen?

2. Sista meningen i "Gud, vad jag har gått på många event de senaste veckorna? You do you Sandra." Vad menar hon? Vet hon inte vad "you do you" betyder? Hon går ju aldrig på event normalt vilket hon också sagt inte är hennes grej. Eller så bara hasplar hon ur sig något utan eftertanke vilket inte är helt ovanligt, trots att man tycker motsatsen borde råda när man jobbar som skribent. Eller var det ironi? Känns lite långsökt men möjligt. Och sen att hon skriver "egna" istället för "eget" är så pinsamt..

Kan va så att jag förstorar upp småsaker nu pga på dåligt humör : )
__________________
Senast redigerad av omidag 2023-05-23 kl. 15:52.
Citera
2023-05-23, 16:59
  #3660
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av omidag
Korta reflektioner kring dagens inlägg:

1. Didrik blir ledsen och sätter sig i ett hörn efter att 10-åriga pojkar varit taskiga på lekplats - Sandra tar då bild på honom istället för att springa fram och trösta? Visst, det kan gå snabbt att ta en bild (kanske någon invänder), men är det så lämpligt oavsett att hela internet ska se när han sitter och är ledsen?

Oj jag hade inte ens sett att han var med på den bilden när jag scrollade förbi imorse. Men nej hur snabbt det än går att ta en bild är det ju inte lämpligt alls. Han sitter och söker sin mammas uppmärksamhet efter en jobbig upplevelse och hon tar fram mobilen och börjar fota. Förstår inte ens varför hon är så långt ifrån honom?


Jag såg nu i kommentarerna till dagens inlägg att målet med Didriks hår är att det ska växa långt så han får nog snällt fortsätta blåsa luggen ur ögonen ett tag till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in