2023-05-17, 20:32
  #3637
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bigpink
Orkar inte att någon från den här tråden efter detta inlägg kommenterat Fridas inlägg 5 dagar efter det skrevs och kallat henne mobbare. 😆

To be fair så har hon rätt mycket mobbartendenser. Hennes helt rabiata hatattack mot Underbaraclara efter att den senare skojade om Sofia Woods röst där hon tillägnade två blogginlägg åt att älta det (snacka om att placera sig själv i en situation man inte har ett dugg att göra) och om vi ska titta på Köpenhamnsresan ur Sandras perspektiv, ett klassiskt högstadietjejsbeteende där vissa tjejer utesluts ur gruppen.
Citera
2023-05-17, 22:29
  #3638
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marg0t
To be fair så har hon rätt mycket mobbartendenser. Hennes helt rabiata hatattack mot Underbaraclara efter att den senare skojade om Sofia Woods röst där hon tillägnade två blogginlägg åt att älta det (snacka om att placera sig själv i en situation man inte har ett dugg att göra) och om vi ska titta på Köpenhamnsresan ur Sandras perspektiv, ett klassiskt högstadietjejsbeteende där vissa tjejer utesluts ur gruppen.
Sandra själv har sådana tendenser om vi ska kika på hur hon ibland har svarat vissa följare och fått andra att haka på. Det är därför jag utan större problem låter mig roas av deras beef.
Citera
2023-05-18, 01:35
  #3639
Medlem
[quote=KCutrone|84482509]Några veckor sen. Det var iaf på stories. Nåt bollande i gamla stan. Håret är ju hemskt varje dag dock.[/QUOTE
Håller fullständigt med, det ser för jävligt ut! Själv är hon ju pinsamt fixerad vid hur hon själv klär sig så att se en liten gosse se rent "ovårdad ut"( även om han inte är det) vet jag inte om paret W o B tycker ser lite chill ut🙄 Håret är fruktansvärt..min pojk hade också långt hår men den där luggen..skippa den. Han måste bli irriterad i ögonen. Sandra både ser ut och låter lika upplyftande som ett ösregn.
Citera
2023-05-19, 09:03
  #3640
Medlem
Citronfjerils avatar
[quote=MissAntrophy|84497085]
Citat:
Ursprungligen postat av KCutrone
Några veckor sen. Det var iaf på stories. Nåt bollande i gamla stan. Håret är ju hemskt varje dag dock.[/QUOTE
Håller fullständigt med, det ser för jävligt ut! Själv är hon ju pinsamt fixerad vid hur hon själv klär sig så att se en liten gosse se rent "ovårdad ut"( även om han inte är det) vet jag inte om paret W o B tycker ser lite chill ut🙄 Håret är fruktansvärt..min pojk hade också långt hår men den där luggen..skippa den. Han måste bli irriterad i ögonen. Sandra både ser ut och låter lika upplyftande som ett ösregn.

Brukar inte reagera på små barns frisyrer men alltså på alla bilder i dagens inlägg ser det förjäkligt ut? När han sitter i skottkärran?? Fy tusan va jobbigt att behöva ha håret så mycket i ansiktet.
Citera
2023-05-19, 10:13
  #3641
Medlem
[quote=Citronfjeril|84508398]
Citat:
Ursprungligen postat av MissAntrophy

Brukar inte reagera på små barns frisyrer men alltså på alla bilder i dagens inlägg ser det förjäkligt ut? När han sitter i skottkärran?? Fy tusan va jobbigt att behöva ha håret så mycket i ansiktet.

Verkligen, man vet ju själv hur irriterande det är med hår i ögonen. Är det inte också lite ovanligt att skedmata en 1,5 åring? Mina barn har iaf ätit helt själva i den åldern…
Citera
2023-05-19, 12:07
  #3642
Medlem
[quote=Hannypannymanny|84508957]
Citat:
Ursprungligen postat av Citronfjeril

Verkligen, man vet ju själv hur irriterande det är med hår i ögonen. Är det inte också lite ovanligt att skedmata en 1,5 åring? Mina barn har iaf ätit helt själva i den åldern…

Känns ju som han borde vara mer missnöjd om dagarna pga håret som kliar och skaver i ögonen. Han pratar väl inte så mycket än så han kan väl inte säga till själv. Matkladd på golv och möbler passar väl inte in i Sandras superdesignade lägenhet. De hade ju en vit matta under matbordet tidigare. De kommer väl skedmata tills D börjar skolan...
Citera
2023-05-19, 18:34
  #3643
Medlem
[quote=Hannypannymanny|84508957]
Citat:
Ursprungligen postat av Citronfjeril

Verkligen, man vet ju själv hur irriterande det är med hår i ögonen. Är det inte också lite ovanligt att skedmata en 1,5 åring? Mina barn har iaf ätit helt själva i den åldern…

Nej 1,5 åring äter väl själv!!? Hur äter han på dagis???? Sjukt.
Citera
2023-05-19, 18:36
  #3644
Medlem
[quote=Citronfjeril|84508398]
Citat:
Ursprungligen postat av MissAntrophy

Brukar inte reagera på små barns frisyrer men alltså på alla bilder i dagens inlägg ser det förjäkligt ut? När han sitter i skottkärran?? Fy tusan va jobbigt att behöva ha håret så mycket i ansiktet.

Det viktigaste för hipsterföräldrar verkar vara att barnen ser ”coola” ut, inte praktiska eller som de själv vill. Alla killar ska tydligen ha långt hår nuförtiden, det verkar vara lag på det.
Citera
2023-05-20, 20:04
  #3645
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Tror de har väldigt olika syn på t.ex. fest och evenemang. Alltså tillfällen där de träffas. Kan tänka mig att de andra tycker att Sandra beter sig omoget och som en fyllekaja och hon tycker säkert att de är svintråkiga som typ sippar på vinet vägrar sjunga kareoke för att de är för nyktra. Kan säkert ligga nån snedfylla bakom eller att Sandra överhört vad de tycker om henne och vice versa.

Jag tycker också de verkar astråkiga och skulle mycket hellre festa med Sandra.

Tror snarare att Sandra är dryg och har det lite svårt socialt ibland, för de andra i det gänget är ju rätt glada i vinet de också, i alla fall Frida och Sofia verkar det som. De är ju inte influensers à la typ Kenza och Michaela forni som till synes älskar att vara mammor och smuttar på ett vinglas på event. Både Sandra och Frida verkar vara rätt lessa på småbarnsliv och tar varje chans att få dricka sig rätt fylla. Konstigt att de blir goda vänner haha
Citera
2023-05-21, 09:28
  #3646
Medlem
Samarbetet med matsmart var inte bättre den här veckan, snacka om att bara göra samma reklam om och om igen fast för olika saker.
Citera
2023-05-21, 09:51
  #3647
Medlem
kaktusplastiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rocky.horror
Samarbetet med matsmart var inte bättre den här veckan, snacka om att bara göra samma reklam om och om igen fast för olika saker.

Det mesta går på repeat och autopilot. Tror det hade varit bra för henne att ta ledigt ett tag och kanske komma tillbaka med kreativitet och ny energi. Men vet ju att det blir svårt utan att tappa alla läsare…
Citera
2023-05-21, 21:15
  #3648
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rocky.horror
Samarbetet med matsmart var inte bättre den här veckan, snacka om att bara göra samma reklam om och om igen fast för olika saker.

Ja det kändes verkligen pinsamt och uttjatat. Funkade för några sen men inte nu. Medelålders kvinna som slänger på sig kortkort klänning och tofsar i håret och viftar med flaggor och medaljer på suddiga, amatörmässiga bilder.

Får hon inga bättre samarbeten? Något mer creddigt…?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in