Citat:
Har du lite exempel, så får vi höra, herr korridorvakten.Nej, endast ett av dem är anekdotiskt.Du har inte den blekaste aning om vad kvinnosläktet anser i stort, för det finns inget som heter så om 4 miljarder människor med helt olika förutsättningar.
Bra försök. Men den sortens motargument fungerar faktiskt bara när du har ens lite rätt.
De som inte var anekdotiska var exempel på situationer där kvinnor i grupp och i samförstånd agerade mot bättre vetande och jag bistod till skillnad mot dig, med lite länkar och fall.
Ska du skjuta dig i foten, så är det bara att ladda om och skjuta dig i den andra också.
DÄR har du anekdotisk bevisföring.
Kan vi se dessa uttalanden i skrift nånstans, illustrerat med bilder?
Inte?
Då hoppas jag att även du inser att bevisvärdet är lite lägre än för de exempel du fick av mig.
Bra försök. Men den sortens motargument fungerar faktiskt bara när du har ens lite rätt.
De som inte var anekdotiska var exempel på situationer där kvinnor i grupp och i samförstånd agerade mot bättre vetande och jag bistod till skillnad mot dig, med lite länkar och fall.
Ska du skjuta dig i foten, så är det bara att ladda om och skjuta dig i den andra också.
DÄR har du anekdotisk bevisföring.
Kan vi se dessa uttalanden i skrift nånstans, illustrerat med bilder?
Inte?
Då hoppas jag att även du inser att bevisvärdet är lite lägre än för de exempel du fick av mig.
Dina "referenser" bevisar inte ett skit och är i nivå med mina personliga anekdoter.
Det är ingen ögonbrynshöjare att unga kvinnor är mest positiva till invandring (särskilt om de kommer från medelklassen).
Men det finns ju fler kategorier av kvinnor än så....
Citat:
Självklart!
De är ett av våra grannfolk och till skillnad mot orcherna som vallfärdade hit 2015 så var det kvinnnor och barn i flykt från ett fruktansvärt krig.
De som kom 2015 var till 90% unga män i krigsför ålder, utan papper, med lögner om hur gamla de var och de kom inte ens från något krig och saknade asylskäl.
Hade det varit bara syriska och kurdiska kvinnor och barn som kom, hade (och har) de redan fått flyktingstatus och PUT.
De som inte borde vara här har inte lämnat landet utan stryker omkring och rånar och våldtar våra barn.
Om de inte skjuter på varann.
De är ett av våra grannfolk och till skillnad mot orcherna som vallfärdade hit 2015 så var det kvinnnor och barn i flykt från ett fruktansvärt krig.
De som kom 2015 var till 90% unga män i krigsför ålder, utan papper, med lögner om hur gamla de var och de kom inte ens från något krig och saknade asylskäl.
Hade det varit bara syriska och kurdiska kvinnor och barn som kom, hade (och har) de redan fått flyktingstatus och PUT.
De som inte borde vara här har inte lämnat landet utan stryker omkring och rånar och våldtar våra barn.
Om de inte skjuter på varann.
Så är det.
Ändå finns det skribenter här som menar på att det finns feminister som är kritiska till den senaste invandringsvågen eftersom dessa består mest av kvinnor (och barn).
En påhittad rädsla för konkurrens.
Det är inte meningen att jag ska göra ditt jobb åt dig genom att söka på Google.
Är en senare sexualdebut ens ett problem?
Citat:
Nu är det du som blandar ihop faktoider med fakta, men du undvek frågan du skulle svara på och svarade på något annat. Och fyllde på med det tredje.
Svagt.
Svagt.
Jag sammanblandar inte ett dugg lika lite som jag undflyr någon fråga.
Det är fakta är Europa har låga födelsetal.
Feministkritiska länder som Ungern och Ryssland är inga undantag.
https://www.scb.se/hitta-statistik/artiklar/2021/sverige-bland-de-lander-i-europa-med-hogst-barnafodande/
https://www.di.se/nyheter/rysslands-befolkning-minskar-kraftigt/
Vem bryr sig om gränser när det viktigaste är svenska folkets fortlevnad?? Det märks att du är sydlänning, och att du inte assimilerat dig till oss svenskar.