Skönt att Chris plumsade i vattnet först i dagens tävling och åkte ut
Jösses så skönt idioten åkte ut!
Jävligt synd om Amanda som nu har alla emot sig då de gått ihop och sagt att gränsvinnaren ska ut först.
Så synd att hon inte kunde hålla sig kvar idag. Hon är verkligen årets Helene
Jävligt synd om Amanda som nu har alla emot sig då de gått ihop och sagt att gränsvinnaren ska ut först.
Så synd att hon inte kunde hålla sig kvar idag. Hon är verkligen årets Helene
Ja, otroligt skönt att bögen åkte. Rolig kommentar som råttan släppte också. Hon är otrolig på att reta upp människor.
Vilken kommentar menar du? Det hon nu droppade på Elin att hon alltid hejat på henne vilket bullshit. Hon är så falsk att man garvar åt det
Menade när bögen åkte ut och hon tackade honom för att han hoppade ner före henne. Ett typiskt råttan-beteende. Noll känsla för vad som är lämpligt, haha. Men kul att det retade upp bögen.
Menade när bögen åkte ut och hon tackade honom för att han hoppade ner före henne. Ett typiskt råttan-beteende. Noll känsla för vad som är lämpligt, haha. Men kul att det retade upp bögen.
Haha vad fan, bara för att jag svarar folk så betyder det inte att jag bryr mig så jävla mycket.
Det var inte länge sen jag blev anklagad att ha som enda syfte att snacka skit om Amanda.
Då var det också mest för att jag har svårt att inte svara på inlägg från besatta människor..
Carro är helt klart en strateg, jag har nämnt flera gånger att hon säkert är "knepig" som människa på många sätt som vi inte har fått se. Men faktum är densamma: Hon har skött det snyggt och förutom att hon har stått bredvid nån som har kallat nån för "falsk fitta" (som det har tjatas sönder om härinne) så har jag inte sett mycket "ondska" i henne.
Och om hon är döljt det så tycker jag att har hon gjort det bra, det verkar uppenbarligen de flesta i Robinson tycka också.
Men med tanke på hennes "nära döden" upplevelse så tror jag mycket väl att hon har förstått att livet ska levas utan att vara elak mot sina medmänniskor.
Varför så många härinne har sina huvuden uppkörda i sina egna rövar och försvarar självupptagna människor som Amanda som fullständigt skiter i alla andra är antagligen för att många härinne relaterar mer till såna diagosmänniskor mer än "kaffe" Stockholms personer som verkar vara trygga i sig själva och visar tecken på intelligens. Att ni är en stor gäng upprörda byfånar (eller pojkflickor, eller vad ni nu är) med tända facklor betyder inte att ni har rätt.
Det är fascinerande att se hur hon kan vara omtyckt av så många där inne men lyckas provocera så många på fb.. Vad tror du att det betyder? Tänk efter lite nu..
Upplägget i finalveckan blir väl som förra säsongen eller liknande.
Finalveckan:
Blir utslagstävlingar och ett öråd.
Handling måndag till torsdag (handlingen i finalen finns inte någonstans ännu).
Måndag: Finalveckan är äntligen här och insatserna är nu högre än någonsin. Gränslandets vinnare återvänder vilket väcker blandade känslor. Den som kommer sist i dagens tävling tvingas lämna Robinson, bara dagar från finalen.
Tisdag: Deltagarna får en överraskning av Anders vilket leder till eufori. En upprörd deltagare konfronterar om skvaller h*n hört sägas om sig. Finalveckans andra tävling väntar - där förloraren kommer tvingas lämna.
Onsdag: Två deltagare kämpar in i det sista om vem som tvingas lämna Robinson. Det sociala spelet skruvas upp och planer smids för att ta sig till final.
Torsdag: Robinsonklassikern plankan står för dörren - och ännu en person kommer att behöva lämna. De gamla deltagarna återvänder för att grilla de kvarvarande i säsongens sista öråd. Vissa får det rejält hett om öronen.
Torsdag:
"De gamla deltagarna återvänder"
Undrar om det är allihopa som sedan första veckan åkt ut som återvänder? Zeki, den andra blatten som lämnade först, Amanda (den snygga), Anna, Fabian och alla andra.
Isåfall förstår man om en del lämnar självmant i början, då de får bo på hotell och "leva lyxliv" i sju åtta veckor i väntan på finalen.
Spannmål är ett samlingsnamn för sädesslagen och hör till våra vanligaste och viktigaste råvaror för livsmedel. De största spannmålsslagen i EU är vete, majs och korn som utgör ca 90 % av den totala skörden. Ris odlas framförallt i asiatiska länder som står för 92 % av världens totala produktion.
Undrar om det är allihopa som sedan första veckan åkt ut som återvänder? Zeki, den andra blatten som lämnade först, Amanda (den snygga), Anna, Fabian och alla andra.
Isåfall förstår man om en del lämnar självmant i början, då de får bo på hotell och "leva lyxliv" i sju åtta veckor i väntan på finalen.
Har för mig att det är bara dom som var kvar efter sammanslagningen som återvänder.
(Förmodligen så kan jag ha fel för mig)
Spannmål är ett samlingsnamn för sädesslagen och hör till våra vanligaste och viktigaste råvaror för livsmedel. De största spannmålsslagen i EU är vete, majs och korn som utgör ca 90 % av den totala skörden. Ris odlas framförallt i asiatiska länder som står för 92 % av världens totala produktion.
Va? 92 procent av den totala ris-produktionen sker i Asien. Vad är det som är fel?