Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-05-21, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Med tanke på att han var äldst av alla så hade han nog inte klarat sig särskilt långt. Zeki däremot hade nog kunnat komma långt, åtminstone i de fysiska tävlingarna.
Han har inte det fysiska men han ses inte som ett hot så jag tror han hade kommit långt. Han fick ju även immunitet av syd som tyckte att han var trevlig.
2023-05-21, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Insynsrapportering
Haha vad fan, bara för att jag svarar folk så betyder det inte att jag bryr mig så jävla mycket.
Det var inte länge sen jag blev anklagad att ha som enda syfte att snacka skit om Amanda.
Då var det också mest för att jag har svårt att inte svara på inlägg från besatta människor..

Carro är helt klart en strateg, jag har nämnt flera gånger att hon säkert är "knepig" som människa på många sätt som vi inte har fått se. Men faktum är densamma: Hon har skött det snyggt och förutom att hon har stått bredvid nån som har kallat nån för "falsk fitta" (som det har tjatas sönder om härinne) så har jag inte sett mycket "ondska" i henne.
Och om hon är döljt det så tycker jag att har hon gjort det bra, det verkar uppenbarligen de flesta i Robinson tycka också.

Men med tanke på hennes "nära döden" upplevelse så tror jag mycket väl att hon har förstått att livet ska levas utan att vara elak mot sina medmänniskor.

Varför så många härinne har sina huvuden uppkörda i sina egna rövar och försvarar självupptagna människor som Amanda som fullständigt skiter i alla andra är antagligen för att många härinne relaterar mer till såna diagosmänniskor mer än "kaffe" Stockholms personer som verkar vara trygga i sig själva och visar tecken på intelligens. Att ni är en stor gäng upprörda byfånar (eller pojkflickor, eller vad ni nu är) med tända facklor betyder inte att ni har rätt.
Det är fascinerande att se hur hon kan vara omtyckt av så många där inne men lyckas provocera så många på fb.. Vad tror du att det betyder? Tänk efter lite nu..
Vadå nära döden ? Du vinner eller förlorar som King BJ. Vilket bullshit!!!
2023-05-21, 19:17
Medlem
Citat:
2023-05-21, 19:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Arnebrylenius
Du fattar ingenting. Hon är enhetschef med drygt 100 lax i månaden, var jobbar hon ? Örebro kommun?, SCB som har huvudkontor i Örebro.? Hon är smart, som vi alla företagsledare är, njut av 6 veckor på en ö och åk hem utan att du skämt ut dig. SNYGGT!!!!!!
Fel Camilla,. Jag skrev om Camilla Salen Sjögren, Commercial Lead inom läkemedel, 58 år, Båstad (hon som tjänar mest)
Så jävla taggad på att försöka "äga" mig så att nu inte ens kunde stanna upp och tänka efter lite. Ärligt misstag men ändå pinsamt.
Senast redigerad av Insynsrapportering 2023-05-21 kl. 20:03.
2023-05-21, 19:24
Medlem
Citat:
Haha vad fan, bara för att jag svarar folk så betyder det inte att jag bryr mig så jävla mycket.
Det var inte länge sen jag blev anklagad att ha som enda syfte att snacka skit om Amanda.
Då var det också mest för att jag har svårt att inte svara på inlägg från besatta människor..

Carro är helt klart en strateg, jag har nämnt flera gånger att hon säkert är "knepig" som människa på många sätt som vi inte har fått se. Men faktum är densamma: Hon har skött det snyggt och förutom att hon har stått bredvid nån som har kallat nån för "falsk fitta" (som det har tjatas sönder om härinne) så har jag inte sett mycket "ondska" i henne.
Och om hon är döljt det så tycker jag att har hon gjort det bra, det verkar uppenbarligen de flesta i Robinson tycka också.

Men med tanke på hennes "nära döden" upplevelse så tror jag mycket väl att hon har förstått att livet ska levas utan att vara elak mot sina medmänniskor.

Varför så många härinne har sina huvuden uppkörda i sina egna rövar och försvarar självupptagna människor som Amanda som fullständigt skiter i alla andra är antagligen för att många härinne relaterar mer till såna diagosmänniskor mer än "kaffe" Stockholms personer som verkar vara trygga i sig själva och visar tecken på intelligens. Att ni är en stor gäng upprörda byfånar (eller pojkflickor, eller vad ni nu är) med tända facklor betyder inte att ni har rätt.
Det är fascinerande att se hur hon kan vara omtyckt av så många där inne men lyckas provocera så många på fb.. Vad tror du att det betyder? Tänk efter lite nu..
Åter igen så tycker jag fruktansvärt synd om hennes bakgrund, för ingen skall behöva lida av cancer. Men, apropå det du skrev, varför har hon och tjejgruppen varit så elaka mot sina medmänniskor?? Hon borde förakta Chris och Dennis DY, men jag har inte sett något sån't.
2023-05-21, 19:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Arnebrylenius
Vadå nära döden ? Du vinner eller förlorar som King BJ. Vilket bullshit!!!
Hon hade 7% överlevnads chans, nog tänkte hon på döden och fick en chans att reflektera över livet ska du se. Men visst vilka "uppenbarelser" man får med olika upplevelser har att göra med hur mycket man har där uppe. Så det finns säkert såna som bara skakar av sig och kör på som vanligt.
2023-05-21, 19:30
Medlem
Hur kommer det sig att Chris har rakat skägg i sina synkar?? Är dom inspelade i efterhand?
2023-05-21, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Åter igen så tycker jag fruktansvärt synd om hennes bakgrund, för ingen skall behöva lida av cancer. Men, apropå det du skrev, varför har hon och tjejgruppen varit så elaka mot sina medmänniskor?? Hon borde förakta Chris och Dennis DY, men jag har inte sett något sån't.
-hon är ung. Noll livsrfarernhet, o kom inte med cancer-kortet igen. Hon är svagt begåvad. Kanske åt cancer upp hjärnceller, full förståeligt!
2023-05-21, 19:36
Bannlyst
Citat:
Hon kan inte ta ansvar för vad andra gör.
Hon kanske tycker att Amanda behövde en påminnelse om hur hon beter sig.
Jag påstår inte att hon är en ängel (jag tror inte nån är ).
Och jag tycker Chris känns som att han har en liten djävul på axeln men Dennis d.y verkar helt ok. Han kände sig sviken och gick med Chris plan, det är det enda negativa man kan säga om honom.
Senast redigerad av Insynsrapportering 2023-05-21 kl. 19:41.
2023-05-21, 20:20
Medlem
Citat:
//De är fjollor allihop. Inga muskler.
2023-05-21, 20:27
Medlem
Tantradyss avatar
Millan är förjävla snygg!
2023-05-21, 20:27
Medlem
Varför skicka folk till exotiska öar ? Låt dessa Caffe-Latte-Blatte människor sitta på ett nedrökt hak på Södermalm. Sen kan dessa pulver leka sig fram till vinsten. Lös soduko och melodikrysset. Fy Fan vilken soppa. Finns bra en värdig vinnare och det är Oskar, Alla övriga hade tappat bort T-banekortet och ropat på mamma !!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in