Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-05-21, 15:40
Medlem
Jag tycker att programmet varit så tråkigt i år. Detta att de sitter och bestämmer vem de ska rösta ut TILLSAMMANS med den de ska rösta ut är ju så löjligt så jag spyr.
Önskar att reglerna kan ändras till nästa år
2023-05-21, 16:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Senast redigerad av Insynsrapportering 2023-05-21 kl. 16:18.
2023-05-21, 16:27
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Dagens avsnitt:

2023-05-21, 16:33
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Klart de har koll på läget.
2023-05-21, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Insynsrapportering
2023-05-21, 17:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
2023-05-21, 17:38
Medlem
Mata inte Insynsrapportering, det enda det kontot gör är att försöka fixa Carros rykte på flashback.

Jag har inget emot Carro, har ingen aning om hur hon är som person (men har mina misstankar att jag kanske vet). Jag tror hon var mån om att försöka vara snäll på Robinson då hon sett på Robinson flera gånger tidigare och vet hur illa det kan bli efteråt om man beter sig som Shevin, La Familia osv..

Nog med Carro, finns intressantare personer i årets Robinson.
Senast redigerad av chaga 2023-05-21 kl. 17:41.
2023-05-21, 17:45
Medlem
Hur långt tror ni Peter hade tagit sig om han inte blev tvungen att åka hem?
Jag tror hade hade åkt ut i någon tävling denna vecka som varit.
2023-05-21, 17:58
Medlem
greta75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Mata inte Insynsrapportering, det enda det kontot gör är att försöka fixa Carros rykte på flashback.

Jag har inget emot Carro, har ingen aning om hur hon är som person (men har mina misstankar att jag kanske vet). Jag tror hon var mån om att försöka vara snäll på Robinson då hon sett på Robinson flera gånger tidigare och vet hur illa det kan bli efteråt om man beter sig som Shevin, La Familia osv..

2023-05-21, 18:01
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insynsrapportering

2023-05-21, 18:11
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Hur långt tror ni Peter hade tagit sig om han inte blev tvungen att åka hem?
Jag tror hade hade åkt ut i någon tävling denna vecka som varit.

Med tanke på att han var äldst av alla så hade han nog inte klarat sig särskilt långt. Zeki däremot hade nog kunnat komma långt, åtminstone i de fysiska tävlingarna.
2023-05-21, 18:17
Bannlyst
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman

Haha vad fan, bara för att jag svarar folk så betyder det inte att jag bryr mig så jävla mycket.
Det var inte länge sen jag blev anklagad att ha som enda syfte att snacka skit om Amanda.
Då var det också mest för att jag har svårt att inte svara på inlägg från besatta människor..

Carro är helt klart en strateg, jag har nämnt flera gånger att hon säkert är "knepig" som människa på många sätt som vi inte har fått se. Men faktum är densamma: Hon har skött det snyggt och förutom att hon har stått bredvid nån som har kallat nån för "falsk fitta" (som det har tjatas sönder om härinne) så har jag inte sett mycket "ondska" i henne.
Och om hon är döljt det så tycker jag att har hon gjort det bra, det verkar uppenbarligen de flesta i Robinson tycka också.

Men med tanke på hennes "nära döden" upplevelse så tror jag mycket väl att hon har förstått att livet ska levas utan att vara elak mot sina medmänniskor.

Varför så många härinne har sina huvuden uppkörda i sina egna rövar och försvarar självupptagna människor som Amanda som fullständigt skiter i alla andra är antagligen för att många härinne relaterar mer till såna diagosmänniskor mer än "kaffe" Stockholms personer som verkar vara trygga i sig själva och visar tecken på intelligens. Att ni är en stor gäng upprörda byfånar (eller pojkflickor, eller vad ni nu är) med tända facklor betyder inte att ni har rätt.
Det är fascinerande att se hur hon kan vara omtyckt av så många där inne men lyckas provocera så många på fb.. Vad tror du att det betyder? Tänk efter lite nu..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in