2023-05-19, 17:18
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qaaq
Vad då kvar i slutet? han åkte ju ut i går för att han är rädd för vatten

Nej, det var Salim som åkte ut. De heter nästan samma. Är från Mellanöstern båda två. Och båda är rädda för vatten.
(Samt smått hala och hycklande båda två, också.)
Citera
2023-05-19, 19:04
Medlem
vodericks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Lägg ner!
Du har inte varit vid FJS.
Frågan är om du ens sett Karlsborg på vykort.
"Marinen lumpen
FJS frivillig året efter"
På 1980-talet?
Snälla, sluta bara.

Jr
023 1984
316 1985/86

Har du problem eller?
Vapenfri tjänst?
Gay eller trög i skallen?
Ngt fel är det på dig...
Citera
2023-05-19, 20:34
Medlem
RickRozays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker

De där dunkarna, var de verkligen relaterat till, hur de fick vila då de avbröt bassängövningen?
Tycker det var lite väl tuff kompensation för dem.

Att sitta och vila i den här "uttagningen" är en lyx. Sen är det svårt att låta dom kompensera för det, enklaste lösningen blev: bär dunkar. Lol
Citera
2023-05-19, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av voderick
Jr
023 1984
316 1985/86

Har du problem eller?
Vapenfri tjänst?
Gay eller trög i skallen?
Ngt fel är det på dig...

Vapenfri tjänst 86/87
Gay året efter (frivillig)
Trög i skallen 2023
Ja, något är fel på mig eftersom jag skriver det här.
Citera
2023-05-20, 00:31
Medlem
Citat:
när hon berättade att hon varit en tjockis tidigare i livet blev hon genast oattraktiv. en gång tjockis alltid tjockis. tjockisgenerna kommer finnas där för alltid även om hon är smal och stark nu.

Rätt hårda ord men vad säger det om henne nu? Isåfall skulle ju hon ha lagt av i första avsnittet.

Jag menar vi har ju en massa araber där som får panik i vattnet och avlönade mentala tränare som lägger sig i fjällvandringen.

Herrejävlar alltså! Go Ida!
Citera
2023-05-21, 01:22
Medlem
Fick den här ”William Patrik” något förhör eller backstory? Han var bland dem bästa sen helt plötsligt visade det sig att han var svag i poolen å sen gav han upp utan att man fått veta så mycket.det som blev mest slående med honom var frisyren och namnet.
Citera
2023-05-21, 01:25
Medlem
Citat:
när hon berättade att hon varit en tjockis tidigare i livet blev hon genast oattraktiv. en gång tjockis alltid tjockis. tjockisgenerna kommer finnas där för alltid även om hon är smal och stark nu.
Var det här verkligen relevant?
Citera
2023-05-21, 08:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Plukke
Rätt hårda ord men vad säger det om henne nu? Isåfall skulle ju hon ha lagt av i första avsnittet.

Jag menar vi har ju en massa araber där som får panik i vattnet och avlönade mentala tränare som lägger sig i fjällvandringen.

Herrejävlar alltså! Go Ida!
Ja det var taskigt sagt, men är så less på tjockisar och andra som är ute efter nån slags revansch och måste visa alla hur duktiga de är.
Citera
2023-05-21, 08:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Nej, det var Salim som åkte ut. De heter nästan samma. Är från Mellanöstern båda två. Och båda är rädda för vatten.
(Samt smått hala och hycklande båda två, också.)
Aha ja. Invandrare och vatten har aldrig varit nån bra kombo. Fanns väl inget vatten där i öknen de bodde som barn. Torrsim i sanddynerna ger inte samma erfarenhet 😄
Citera
2023-05-25, 21:03
Medlem
Imalosers avatar
Lite irriterad på att de inte tog in femman tidigare. Första gången det blev förhör för honom så åkte han hem. De sa nåt om att de trodde han skulle skärpa sig efter gårdagen men jag minns inget förhör med honom i alla fall. Tråkigt att det ska falla på vad andra tycker om en. Förstår att grupptänket är viktigt men... Hacksaw Ridge? Skulle han skickats hem p.g.a impopulär? Nog för att han nu var egoistisk osv tyckte de men... Kändes inte rätt.

Också slående att övningarna nu i slutet fortsatt bara var fysiska. Lite antiklimaktiskt. Nåväl.
Citera
2023-05-25, 21:10
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Hej! jag saknar inlevelseförmåga om verkligheten, tycker inte att det borde
vara så jobbigt att trampa i iskallt vatten, nu har man kläder på sig, släng i mig näck och jag förstår reaktionen, det ska vartfall inte lika svårt som den blonde unge mannen lät göra gällande
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-05-25 kl. 21:24.
Citera
2023-05-25, 21:18
Medlem
dialektikers avatar
Den där tillitsövningen hade de ju bara för att kunna skicka ut någon före Ida. De visste ju att 5:an skulle åka ut på det där.
Inkvotering för att få henne kvar i sluttampen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in