2023-05-20, 17:00
Avslutad
Vad händer i det senaste ”målet”? Penningatvätten….. Finns några FUP att läsa? Häktade? Fria?
Citera
2023-05-20, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FrokenTac
Vad händer i det senaste ”målet”? Penningatvätten….. Finns några FUP att läsa? Häktade? Fria?
Inget åtal än. Fortf häktade, sen 2 månader ca. Väldigt lite info som kommer ut i målet tycker jag.
Men de måste ha lättat på restriktionerna eftersom Alva besökt Alex, och enligt dem 2 har Alex redan fått sin dom innan rättegången ens startat! Det blir behandling, och han är ute till sommaren! Enligt Alex och Alva.
Jag skulle däremot vilja veta vad åklagaren har att säga istället för att få tvivelaktig info från Alva , och Alex brev till henne!
Citera
2023-05-20, 20:17
Medlem
Det är otroligt att Lillen vågar låna ut sin bil som boende till Alva när han vet vad som hände med stugan.
Citera
2023-05-20, 20:32
Medlem
Haha jag har ingen YT"karriär" bakom mig men kan ändå komma på tusen fler saker att skapa content om, även för Alva i detta läge, pank och allt. Talar ännu mer för hur hon bara åkt bananskal på det här. Men nej, hon har ingen som helst kreativitet eller driv så får hon inte sitta tramsa med en kåken Q&A då blir det till att pilla navelludd istället. Hur kan man kalla sig youtuber när man inte gör youtube? Lika som att kalla sig manager utan vara det antar jag.. Inga 2-4 videos här inte, ändå har hon hoppat sin vloggdag på superior för hon "är upptagen med sin YT". Om hon nu har en sån förträfflig manager karriär på CV, varför inte söka en riktig tjänst 😁 så jävla pinsamt att både hon och AC öppet sökt samarbeten, men uppenbarligen har ingen nappat. Brukar ju va tvärtom. Alva sa att skulle hon inte jobba med YT skulle hon vilja jobba med ungdomar med problem på typ hvb hem eller ungdomsgård. Det SISTA dom behöver skulle ju va nån som Alva. Hon e dessutom så lättmanipulerad så hon till slut skulle börja ligga med 16 åriga springisar. Hennes våta dröm e nog egentligen att bli plit. Synd att hon pissa på den chansen också nu med sina domar.😅 visar ändå på att hon fan inte kan föreställa sig göra nånting som inte har med droger och kriminalitet att göra.
Citera
2023-05-20, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Det är otroligt att Lillen vågar låna ut sin bil som boende till Alva när han vet vad som hände med stugan.
Hahaha hahahaha jag svimmar !
Hur i helvete tänker han?!

OT: Det är faktiskt rätt modernt och omtyckt på Youtube nu bla, att bo och leva i sin bil och dela med sig av sin resa genom att vlogga!
Skulle kunna va ngt för Alva hemlös som hon är. Men hon måste skaffa sig en egen bil och inte Lillens, och ett körkort! Tänk när Alex muckar, och hon står där tutandes med sin Van som har gardiner runt fönsterna, och blommor på taket, för att hämta upp honom till deras nya liv
”on the rode, Bonnie and Slajf!
Citera
2023-05-20, 21:19
Medlem
Alva får inte ta körkort. Hon har torskat för droger flera gånger. Även i År.

Hon är pundare och uteliggare.
Förstår inte hur ni orkar prata om såhär patetiska människor.
Citera
2023-05-21, 13:03
Medlem
annsi6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dulcenea
AC hade inte ens behövt be henne tutta eld på ett lik, hon hade SPRUNGIT efter dunken o tändstickor om hon var där när han "råkat" panga nån.

Jag tror att Kalva lätt skulle kunna döda någon i ren svartsjuka, hon skulle säkert kunna döda den där Nicole om hon blev tillsammans med Alex istället för henne. ”Ska inte jag få Alex så ska ingen!!”
-Sade Alva med svart blick
Citera
2023-05-21, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av annsi6
Jag tror att Kalva lätt skulle kunna döda någon i ren svartsjuka, hon skulle säkert kunna döda den där Nicole om hon blev tillsammans med Alex istället för henne. ”Ska inte jag få Alex så ska ingen!!”
-Sade Alva med svart blick
Hon skulle även klippa ngn random kran Alex har skuld till om Alex behövde det o banga själv! Jag menar hon håller redan hans droger och vapen, när han har sin psykoser o tror han är omringad av insatsstyrkan överallt. Hon skulle iheller inte tveka på att ta hand om en kropp om Alex råkat skjuta ngn igen!
Det är inte många steg kvar för Alva innan hon tar det stora steget in i finrummet av grova brott! Men jag tror dock hon skulle älska varje minut av det!
Citera
2023-05-21, 17:15
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Hon skulle även klippa ngn random kran Alex har skuld till om Alex behövde det o banga själv! Jag menar hon håller redan hans droger och vapen, när han har sin psykoser o tror han är omringad av insatsstyrkan överallt. Hon skulle iheller inte tveka på att ta hand om en kropp om Alex råkat skjuta ngn igen!
Det är inte många steg kvar för Alva innan hon tar det stora steget in i finrummet av grova brott! Men jag tror dock hon skulle älska varje minut av det!

Håller med dig. Speciellt nu när hon är pank, canclad, hemlös och utanför samhället. Förut gick hon under radarn med ”duktig medberoende flickvän” stilen men alla har nu sett igenom den. Även polisen med tanke på domar osv. Hennes situation föder defintivt desperation och desperata människor blir oftast labila.
Alex är allt hon har. Hon skulle göra allt han ber om. Utan tvekan. Hon har noll självrespekt.
Citera
2023-05-21, 19:52
Medlem
knark-kungens avatar
Skulle hon inte börja lägga upp videos varje vecka?

Har hon börjat missbruka igen?
Citera
2023-05-21, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Skulle hon inte börja lägga upp videos varje vecka?

Har hon börjat missbruka igen?

Tror helt ärligt hennes nya mission är att dra fultjack och suga ”lillens lilla” ren så mycket som möjligt!
Hon har en ny badboy idol nu när Alex sitter. 🤮
Citera
2023-05-21, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Tror inte hon har något att göra 2-4 videos i veckan om. Hon har inget hem och har gått från att bo hos Mickan till att bo hos lillen/ hennes föräldrar. Hon verkar totalt pank. Dvs hon kan inte gå ut och shoppa och fixa lägenhet och inreda som hon gjorde sist när Alex satt. Då gjorde hon ju videos om det. Nu sitter hon fast i konsekvensen av deras handlande och vet inte hur hon ska lösa det.

haha exagt så är det så varför lovar hon att hon ska lägga upp så mnga videos? Det är ju alla lögner som gör det mest patetiskt. Att om & om igen lova massa saker man inte kan leva upp till & det i sig måste ju ge självförtroendet en törn!
Tror dom lever så hårt på tanken om en comeback men inser väl själva att det inte är så självklart.

Herregud blir rädd av att tänka på hur fort man kan rasera sitt liv. Och med hennes inställning kommer de bara gå downhill from here….!!

De klart märker man att den puplik man brukade ha inte visar samma intresse & man inte har något annat liv än att sitta hemma hos sin grovt kriminella killes BROR & vänta på bättre tider så blir det inte mycket till material till en 15-20 min video😅😅😅😅
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in