2022-10-12, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Fast vi kanske inte är hennes målgrupp? Utan mer tjejer i hennes ålder o kanske yngre.
Ja precis. Det är tjejnamn som kommenterar och är jättepositiva och uppenbart siktar hon på att tillgodose dem som gillar henne. Hon verkar rätt proffsig på det sättet, som att hon vet vad hon håller på med och strävar nog inte efter att i första hand underhålla vuxna män från Flashback. Det är väl många kreatörer som har mest killar eller mest tjejer och bögar som kollar, inget fel i det. Ofta några år yngre. Och på Alex och Alvas kanal var det blandat.
Inte för jag vet men skulle inte förvåna mig om Youyube pushar kanaler som är lite likriktade. Det är nog populärt för annonsörer att tex nå 35-åriga ingenjörer eller 17-åringar som gillar makeup och party etc. Eller träning och kosttillskott.
Senast redigerad av TigerKid2 2022-10-12 kl. 22:35.
Citera
2022-10-12, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CheeseHD
Alex blir aldrig hemlös snubben e strapped ( inte strap on) han kan bara hota till sig en lägenhet som tidigare
Ja han är ju känd för att komma och ta över folks lägenheter 😅
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Deras kanal var intressant pga festprissen. Alva Slöja har 0 underhållningsvärde. Det kommer snart bli ganska uppenbart.
Jag håller med i att slöjan inte har något underhållningsvärde, men tror dock att hon kommer bli ganska stor på youtube bland små tjejer. För några killar kommer nog inte följa sånt content hon gör!
Citera
2022-10-13, 10:44
Medlem
Alvas nya TikTok är ett bildspel i svartvitt på henne och Alex med sorglig musik. Har han dött eller?
Citera
2022-10-13, 11:06
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knutbypriest
Alvas nya TikTok är ett bildspel i svartvitt på henne och Alex med sorglig musik. Har han dött eller?

Nej hon har väl börjat sakna honom o vill ha honom tillbaka. Att man inte förlorar känslor bara över en natt det kan jag förstå. Men herregud att lägga ut en jävla TikTok och klippa ihop massa bilder/videos på dom med romantisk musik till är bara pinsamt.

Alva är så jävla pinsam.
Citera
2022-10-13, 11:07
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
För trådens skull får du gärna länka.
Citera
2022-10-13, 11:07
Medlem
Citat:

Hon har skrivit "oändligt saknad och kärlek" också till videon. Kan ju vara att hon saknar honom, men känns skumt att lägga upp ett bildspel i med sorglig musik då med den texten.
Citera
2022-10-13, 11:09
Medlem
Alva verkar ha tagit bort videon med bildspelet nu.

EDIT: Här är hennes tiktok ifall någon vill kolla in den
https://www.tiktok.com/@alvzhalvz?is_from_webapp=1&sender_device=pc
Senast redigerad av Superpotato 2022-10-13 kl. 11:14.
Citera
2022-10-13, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Superpotato

Nu får ni sluta o skriva om alva ,de här är alex sida öppna en alva sida om ni alla vill, just nu är det finito mellan dom..
Citera
2022-10-13, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snotomte
Nu får ni sluta o skriva om alva ,de här är alex sida öppna en alva sida om ni alla vill, just nu är det finito mellan dom..

Hon hade ju dock lagt upp en tiktok som är relaterad till Alex, men go off sis.
Citera
2022-10-13, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Nej hon har väl börjat sakna honom o vill ha honom tillbaka. Att man inte förlorar känslor bara över en natt det kan jag förstå. Men herregud att lägga ut en jävla TikTok och klippa ihop massa bilder/videos på dom med romantisk musik till är bara pinsamt.

Alva är så jävla pinsam.

Håller med dig, jag nästan "hoppades" att han skulle ha dött för att det annars är så djävulskt pinsamt. Han är förmodligen helt nedknarkad och sitter och skrattar åt videon ihop med sitt nya white trash luder som den narcissistiska tönt han är.
Citera
2022-10-13, 11:31
Medlem
Jag hann spara tiktok videon till min telefon, är det någon som har tips på bra uppladddningssida för videor? Isåfall kan jag länka den här i tråden.
Citera
2022-10-13, 11:52
Medlem
CheeseHDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Superpotato

Alva sitter och läser här och det gör nog Alex också som den lilla narcist han är. Ladda ner allt cringe alva laddar upp så vi kan garva lite
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in