2023-04-14, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Det handlar knappast bara om att bli ren. Det är den lilla grejen i det hela! Hon gick inte på droger när hon träffade Alex från början, men va ändå sjuk i huvudet och hade ett väldigt skevt synsätt och attityd kring saker och ting, har det visat sig! Sen säger hon att hon är alkoholist, ”periodare” baserat på när Alex tar droger, då dricker hon, annars inte. Dock har jag aldrig sett eller upplevt något riktigt bevis på den här alkoholisten? Undra hur farligt det är, eller om hon bara kallar sig det för att hon blir bäng och jobbig på alkohol, eller tycker det är coolt att ha ett missbruk och vara en tragisk människa. Hon verkar se en prestige i sådana saker.
Har alltid trott henne innan. Men dessa sidor hon visat sista tiden får mig att tvivla på allt. Helt plötsligt är allt lögn för mig som hon någonsin sagt. Svårt att ta denna människa på allvar! Handlar nog inte bara om vad Alex har förvandlat henne till. Börjar förstå att hennes personlighet alltid varit riktigt Shady. Även om han gjort sitt med henne. Det är inte synd om henne. Hon bara fortsätter och fortsätter rättfärdiga vidriga beteenden, beter sig fruktansvärt, tänker inte en sekund på att unga människor ser skiten. Den mest fruktansvärda förebild man kan tänka sig! Och lögnerna.. ..dessa lögner. Hon förstår iheller inte bättre än att de är offentliga, och varit på kamera ngr år nu. Allt går att dubbelkolla, gå tbx o kolla, och folk har ögon och öron, och man kan utan problem beställa ut diverse handlingar. Det går att slå hål på lögner hur lätt som helst, men hon bara fortsätter! Och hur hon hyllar hemska beteenden, missbruk, våld, mord, vapen, all kriminalitet, och att bete sig så dåligt som det bara går tycker hon är riktigt ”Slay” också! Det är det fetaste coolaste hon vet! Och hon har ett ÄKTENSKAP med en fucking Real G med liv på sitt samvete som älskar att skryta om det också! Slå det, kan ni fatta?! Kan ni komma på ngt coolare än Alex?! Hennes idol!

Nä, försök du rädda henne. Hon får inga sympatier av mig längre. Kan inte komma på en enda anledning som skulle få mig att ändra mig. Inte ens om det skulle komma fram att hon var mentalt handikappad. Vilket jag tror är fallet. Men hon kommer ändå inte undan med det skitiga beteende hon visar upp nu! Hon gräver sin egen grav bara djupare och djupare för varje dag som går. Helt på egen hand, utan Alex hjälp. Och då tänker jag inte främst på ”missbruk”
utan hur hon framställer sig själv på Sociala medier, vilka grodor och lögner som hoppar ur hennes mun i intervju sammanhang, hur hon ser på rätt och fel, hennes värderingar, gränslös mytoman. Med mera.. Och det värsta av allt, hon har inte en tanke på att stoppa sig själv eller tänka om!

Har inte sett att jag nån gång i min text skrivit att JAG ska rädda henne? Den enda som kan rädda henne är hon själv
Citera
2023-04-14, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vadere
Hon har besök på onsdag. Övervakat i typ 10 min sa hon. Det kommer vara en polis med.
Ok
Citera
2023-04-14, 23:14
Medlem
Citat:
Den här videon är så uttjatad nu tror den är länkad 50 gånger i den här tråden snälla kom med något annat
Dock inte samma video som länkats innan där hon pratar om att hon älskar kriminella killar? Att hon gaggar om att hon ligger med A-listers med mycket pengar och inga små "gangsterrap grabbar" har iaf inte vad jag sett avhandlats tidigare. Men ursäkta ers höghet om jag missat ett liknande inspel i denna 750 sidor långa tråd.
Citera
2023-04-14, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av filuren96
Vad har det du skriver med det jag skrev att göra? Pratar inte om några besök pratar om Alvas påstående att hon är gift?

Jag citerade fel person helt enkelt. Ta det lugnt.
Citera
2023-04-14, 23:45
Medlem
Citat:
Hon har besök på onsdag. Övervakat i typ 10 min sa hon. Det kommer vara en polis med.

Enligt KVs hemsida får man inte ta emot besök med restriktioner. Så jag antar att hon ljuger igen? Eller minns jag fel om AC hade fulla restriktioner?
Citera
2023-04-15, 00:01
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ja det var ett träffsäkert klipp!🤢
Det är så tragiskt att se. Man tänker liksom att människor har en fas/period. Men här verkar det aldrig gå över. Hon är såhär på riktigt förmodligen, och kommer alltid att va.
Kan inte ens skratta åt det längre. Skönt att hon blockerat mig på Instagram så jag slipper snubbla över de patetiska storys hon lägger, klarar inte av det, får ont i hela kroppen av att se och höra henne nuförtiden! Blir bara irriterad!
Tur man har tråden, så man kan ventilera emellanåt. 🫶🏽

Ja det är. Tur vi har varandra härinne. Man undrar ju ibland om det man bevittnar är sant för det är så stört!
Och vi lär nog alltid ha den här tråden också, för som du säger, Alva ger sig inte, hon kommer vara som igel på Alex så länge de bägge lever och mata oss med ett riktigt sjukt liv. Men ja, hon retar mig mer o mer också.

Citat:
Ursprungligen postat av Batguurl
ÅH vad jag önskar det fanns en gillaknapp här!! Hade trippel lajkat din kommentar här!! 💯
Dom här människorna som sympatiserar med Alva, jag kan inte förstå riktigt hur dom tänker eller så måste dom oxå lika så väl som alva ha brist på självinsikt - Brist på självinsikt har en olycklig påverkan på produktivitet, framgång och ledarskapskraft!

Ang att Alex dumpningsvideo så håller jag med till 100% han blev verkligen chockad söver att han fick så mkt hat, han trodde LEGIT i sitt huvud att all avskydde Alva lika mkt som hnm.. hahaha det sjuka e hur han inte lr hur HON inte har tagit ner den videon??? Haha sjukt pinsamt o ha kvar den kan en NORMAL människa tycka..

Alva påstår ju att hon blivit beviljad besök så it make’s scenes att hon gått loss på sitt utseende ( ser ut som att hon tryckt i sig 10 mil fillers i läpparna o botoxa sönder sin panna. ) för hon kanske är nojig att ngn skickat in printscreens på hur hon sett ut under sina interjuv rusher..
är så trött på dessa barn som på riktigt sponsrar deras beteende o lögner. Att dom ”hypar” dom att komma tillbaks t youtube o så ska dom få fortsätta med sina äckliga beteenden o lögner o människor ska bara som vanligt ”glömma bort” o det blir inge cancelled. Det gör på riktigt ont i kroppen hur ens dom kan få tjäna pengar på detta hur ens systemet är uppbyggt att vem som basically vem som helst kan tjäna pengar på att bli ”fame” på gott lr ont..

Gillar dina inlägg femtio gånger mer
Thank you

Aa det här med besöket, hon tror på riktigt det är för att de är GIFTA. Hon bara måste få säga det i varje mening. Men jag kollade idag, och det är inte så. Man kan få besök av en annan anhörig, vän också, enligt Alva är det bara 30 minuter och med en polis närvarande. Så om. Hon nu är ärlig om besöket, så är hon oärlig om att de beviljades exklusivt för att det har ett ÄKTENSKAP. Enligt svenska staten är de båda ogifta, plus att de bägge begår folkbokföringsbrott. Hon har ju i flera klipp sagt hur hon inte som vuxen vill flytta hem till föräldrarna igen. Skatteverket tackar för tipset.

Tror filterfnasket är LIVRÄDD att Alex får mail från andra som är som Alva och brevbombar fångar. Det kvittar hur mycket botox, microblading och lip fillers hon proppar in. Han är inte in to you på det viset Alva!!! Och det vet hon med, därför hon är livrädd och babblar om "äktenskapet" heeeeela tiden. Hon hoppas andra ska hålla sig borta. Men jag tror bara hennes sjuka sätt lockar andra såna brudar att brevbomba ännu mer.
Hoppas Alex skalle klarnar nu och dumpar. Det behöver helt ärligt de båda två.
Citera
2023-04-15, 00:08
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dulcenea
Hon verkade jävligt singel för 2 år sen iaf. Den här videon säger ju allt om vem riktiga Alva va innan Alex. Inte lilla timida "oskuld" muslimen hon försöker ge sken av iaf.
Hon är clout chaser 100% kolla vad hon lyser upp av stolthet 07.10 in i klippet

https://youtu.be/hrBF7_c8fJ4

Exakt det är inga tre år än, hon skarvar uppåt som fjortisar gör när de är osäkra... Hon tänker 2021,2022 och 2023 har vi träffats, det blir tre år... Men från 2021 tills nu är det två år för fan.

Och du har helt rätt, Alva är samma som innan, tror båda två har fastnat totalt i tiden... Kanske 15 mentalt at best.

Jag har inte hört nåt om deras tro på länge. Men det kommer väl nu när hon ska börja sin youtube"karriär" igen som hon hintar om nonstop. Hoppas INNERLIGT att det går sjukt dåligt. Att hon landar på jorden lite.
Citera
2023-04-15, 00:17
Medlem
Synd att han är svag för droger.
Citera
2023-04-15, 01:05
Medlem
Citat:
Det har du ingen aning om! Jag pratar utifrån mina egna erfarenheter både inifrån och utanför ”murarna”! Men det har inte du med att göra!
Men mest pratar jag om vad som vanligtvis gäller, de generella reglerna. Och hur det brukar gå till! Och vad jag faktiskt tror gäller i just Alex och Alvas fall, som diskuterades ifrån början. Inte huruvida din vistelse inom KV varit!
Skitsamma! Vi lär väl märka om Alvish får gå o hälsa på sin Gud!

HAHAHAHA jag har dött ” sin Gud ” Hahahaha!! Bättre beskrivet än så går typ inte…

Håller med dig om att det är svårt att få besök under början av en utredning med fulla restriktioner, för det tar bra lång tid innan det godkänds av åklagaren, folk brukar vänta 1 månad MINST även fast dom har tex barn ihop. O Alex har ju inte ens hunnit sitta 1 mån? Lr? Alva är ju Alex side chick som bryter lagen med hnm så har svårt att se att hon ska få beviljat besök? Min systers kille sitter i Fenix o dom har inte ens fått beviljat telefontillstånd fastän dom är sambos o absolut inte målkamrater på något sätt - Visserligen är dom mkt hårdare på Fenix än ”vanliga” anstalter men ändå. Häktet brukar vara ”slappare” oftast för att domen inte hunnit vinna laga kraft o så e dom hårdare på anstalter men sen handlar ju allt om vart man hamnar o vilken klass jamen du vet ju sj
Menmen enligt Alva ska hon få träffa sin Gud bevakat 30 min med en polis! En annan sjuk sak är om hennes man nu var sååå kriminell så är väl det tabu att sitta o blotta ut sig på Instagram med massa selfies o visar utåt massa olika behandlingar osv. Sist Alex satt så höll hon på likadant o visade sig extra mkt på social medier. Det är är stor brist på respekt till sin ”man”… hon är sån sjuk attention ho* att hon basically tar emot vilken typ av attention som helst
Senast redigerad av Batguurl 2023-04-15 kl. 01:43.
Citera
2023-04-15, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Ja det är. Tur vi har varandra härinne. Man undrar ju ibland om det man bevittnar är sant för det är så stört!
Och vi lär nog alltid ha den här tråden också, för som du säger, Alva ger sig inte, hon kommer vara som igel på Alex så länge de bägge lever och mata oss med ett riktigt sjukt liv. Men ja, hon retar mig mer o mer också.

Gillar dina inlägg femtio gånger mer
Thank you

Aa det här med besöket, hon tror på riktigt det är för att de är GIFTA. Hon bara måste få säga det i varje mening. Men jag kollade idag, och det är inte så. Man kan få besök av en annan anhörig, vän också, enligt Alva är det bara 30 minuter och med en polis närvarande. Så om. Hon nu är ärlig om besöket, så är hon oärlig om att de beviljades exklusivt för att det har ett ÄKTENSKAP. Enligt svenska staten är de båda ogifta, plus att de bägge begår folkbokföringsbrott. Hon har ju i flera klipp sagt hur hon inte som vuxen vill flytta hem till föräldrarna igen. Skatteverket tackar för tipset.

Tror filterfnasket är LIVRÄDD att Alex får mail från andra som är som Alva och brevbombar fångar. Det kvittar hur mycket botox, microblading och lip fillers hon proppar in. Han är inte in to you på det viset Alva!!! Och det vet hon med, därför hon är livrädd och babblar om "äktenskapet" heeeeela tiden. Hon hoppas andra ska hålla sig borta. Men jag tror bara hennes sjuka sätt lockar andra såna brudar att brevbomba ännu mer.
Hoppas Alex skalle klarnar nu och dumpar. Det behöver helt ärligt de båda två.

HAHAHAHA ”filterfnasket” hahahaa kärt barn har många namn!!
Men JAAA du har sååå rätt!! Klart hon e livrädd MEN Alex kmr hålla kvar henne under sitt straff även om han skulle prata o träffa andra utan hennes vetskap så kmr han ha henne som sin B-plan/alternativ. Han tänker nog att han förlorar mera på att dumpa henne nu än att ha kvar henne. Strategiska moves helt enkelt. Hon gör ju ALLT ALLLLLT för hnm o han vet ju om det mkt väl så vrf inte utnyttja situationen. Hon är riktigt obehaglig o stör mig oxå, det som stör mig är hennes hybris! Som att hon tycker om o provocera! Såg du hennes Q/A när folk fråga om hon va påverkad på dialogiskt hon ba ”nej hade varit ren i veckor men ni måste förstå att man blir väldigt utmattad o trött av att tända av man kan sova hur mkt som helst” men på dialogiskt var de annat ” du vet hur man blir hög på livet när man tänt av ” hahahaha efter 3 veckors avtändning är hon hög på livet men ändå så e hon trött o sliten? Make and makes scenes please?
Citera
2023-04-15, 06:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Batguurl
HAHAHAHA ”filterfnasket” hahahaa kärt barn har många namn!!
Men JAAA du har sååå rätt!! Klart hon e livrädd MEN Alex kmr hålla kvar henne under sitt straff även om han skulle prata o träffa andra utan hennes vetskap så kmr han ha henne som sin B-plan/alternativ. Han tänker nog att han förlorar mera på att dumpa henne nu än att ha kvar henne. Strategiska moves helt enkelt. Hon gör ju ALLT ALLLLLT för hnm o han vet ju om det mkt väl så vrf inte utnyttja situationen. Hon är riktigt obehaglig o stör mig oxå, det som stör mig är hennes hybris! Som att hon tycker om o provocera! Såg du hennes Q/A när folk fråga om hon va påverkad på dialogiskt hon ba ”nej hade varit ren i veckor men ni måste förstå att man blir väldigt utmattad o trött av att tända av man kan sova hur mkt som helst” men på dialogiskt var de annat ” du vet hur man blir hög på livet när man tänt av ” hahahaha efter 3 veckors avtändning är hon hög på livet men ändå så e hon trött o sliten? Make and makes scenes please?

Har ej varit aktiv tidigare i tråden men tack för alla inlägg!

Alva gör allt för att hålla kvar alex just nu, tänk er bara vad hon har gjort under senaste tiden dom varit tillsammans jämfört med nu när han är häktad? Hon är så himla medberoende att hon kommer gör allt för han. - pundar han ska hon punda också.. efter han träffat nicole för att matcha sin ”man ” alex så mycket så mycket som möjligt.. Riktigt tragiskt, då alex verkade försöka vilja ta sig ur detta men slutade med återfall efter senaste häktning. sedan träffade nicole under ngn vecka som han la hand på enligt nicole?
Finns det bevis på detta?
Alva kommer alltid backa hand rygg, oavsett vad. Alla har sett egendom henne, vad hennes mål är, vad hon vill med livet osv. Önskar henne iaf lycka till med telenät kundtjänst… hahah..
Senast redigerad av sammasomvanligt 2023-04-15 kl. 06:20.
Citera
2023-04-15, 06:18
Medlem
HeroicDozes avatar
Man har hört alla historier från Ceesay utom den där han boxa på en kvinna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in