Citat:
Ursprungligen postat av
Reiwa
Det är ju inte direkt ett skäl. Svenska kvinnor och barn, ja, men hatfyllda feminister som du hade jag inte lyft ett finger för även om ryssen slet dig i stycken. Det är dock stor humor att du sitter här 10 timmar om dagen och spottar ur dig ditt hat mot män, och framförallt svenska män, och sen kräver du att vi ska försvara dig.
Bästa hade varit att skapa en feministisk bataljon, för ni starka självständiga kvinnor kan ju minsann också, och så skickas den ut på frontlinjen. Jag nominerar Gudrun Schyman till överstelöjtnant.
Är det inte ett direkt skäl att soldater gör sin plikt? Till och med en värdelös skit som du kommer de att försvara.
I vilka inlägg har jag spottat ur mig hat mot män och framförallt svenska män? Citera tack.
I vilka inlägg har jag krävt att svenska män ska försvara mig vid ett eventuellt krig? Citera tack.
Har du problem med kvinnor som är självständiga?
Har du problem med att läsa siffror eftersom du nu tycks tro att jag sitter här 10 timmar om dagen?
Detta har du fortfarande inte svarat på:
Hur gör det mig till ett förljuget avskum att du mansplainade om dagens feminism och dess rötter?
Hur gör det mig till ett förljuget avskum att jag skrev att de flesta människor i detta landet ogärna går tillbaka till en patriarkal förtryckande samhällsstruktur?
Nedanstående har du inte heller svarat på:
I vilka inlägg förnekar jag feminismens rötter i marxismen?
(Men för "riktiga svenska kvinnor" går du gärna ut i krig för) Vilka är dessa "riktiga svenska kvinnor" och vad står de för?
I vilka inlägg låtsades jag att feminister tillskriver betydelse och använder biologiska skillnader som förklaringsmodell?
Citera tack.
Såna som du sätter vi i bataljonen för outbildade och ej "ekiperade" minröjare.