2023-03-27, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Och? Jag vet hur det ligger till med saker och ting. Det räcker för min del.

Genusforskning ger en inte en krigsplacering i civilförsvaret, för din information. Det är sorgligt vilken dålig koll då har på saker och ting. Och mitt jobb går knappast ut på att göra handhjärtan...

Att jag inte svarar på vissa frågor, som kan röja min anonymitet, är inte samma som att "fantisera ihop" saker. Ge dig.

Och som Jenny skriver: är det dina eventuella mindervärdighetskomplex över att du inte kommer göra ett skit för Sverige i händelse av krig, som får dig att ge dig på oss som faktiskt kommer göra något för landet? Är det därav du håller på och på töntiga sätt försöker dig på härskartekniker? Som sagt: ge dig.

Varför skulle jag återvända till Sverige och försvara avskum som dig när du dessutom inte ens själv kommer försvara landet? Helt absurd tanke.

Du får väl träna på dina handhjärtan och hoppas ryssen blir snäll då.
Citera
2023-03-27, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Varför skulle jag återvända till Sverige och försvara avskum som dig när du dessutom inte ens själv kommer försvara landet? Helt absurd tanke.

Du får väl träna på dina handhjärtan och hoppas ryssen blir snäll då.

Alla kan inte försvara landet vid fronten, fattar du väl? Vissa av oss behöver jobba inom civilförsvaret för att soldaterna ska ha en dräglig tillvaro, genom att tex.:
- vårda skadade soldater
- släcka bränder
- sköta räddningsarbete i ruiner från bomber
- sköta polisiära ärenden
- vårda äldre och sjuka
- se till att vattenförsörjningen fungerar
- se till att det finns el och värme
Och så vidare.
Du vet: sådana där "jättefina yrken" som vi "avskum" kommer behöva arbeta med i händelse av krig.

Det är nu för mig uppenbart att du har mindervärdighetskomplex. Så som du håller på.
Citera
2023-03-27, 01:01
Medlem
Citat:
[b]Alla kan inte försvara landet vid fronten, fattar du väl?

Det är ju vad jag sagt hela tiden, du kommer aldrig göra det. Otroligt att det inte har gått in i din hjärna än trots att jag har upprepat detta.

Du får hoppas ryssen blir snäll när han ser dig göra handhjärtan för ingen man kommer försvara avskum som dig.
Citera
2023-03-27, 01:39
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Spelar ingen roll för resonemanget vem som anfaller Sverige men ryssen är förstås den mest sannolika fienden. Du har kanske hört talas om kriget i Ukraina?

Länder som jag bor i har ingen allmän värnplikt och de tillåter heller inte mig att arbeta som militär.

Ni kvinnor förlöjligar er själva då ni ljuger, hycklar, föraktar män samtidigt som ni vill att män försvarar er. Kommer inte hända.

Ja jag har hört talas om kriget i Ukraina. Till skillnad från dig tror jag dock inte Ryssland kommer anfalla Sverige.

"Länder som du bor i" - bor du i mer än ett land? Vilka länder är det som inte har allmän värnplikt? Och varför tillåter de inte dig att försvara dessa länder? Är det för att de föraktar dig för att du är ännu en västerlänning som reser dit och köper deras flickor och kvinnor för sexuella ändamål?

Vill kvinnorna i de länderna du bor i bli försvarade av männen vid händelse av krig?
Citera
2023-03-27, 03:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akademikerfyllo
Är svenska kvinnor värda att försvara i krig mot bakgrund av deras feministiska ideologi?

Nej. Men inte pga feminismen utan för deras extrema behov av att knulla med blattar, negrer och muslimer.

Blattarna, negrerna och muslimerna får försvara dom.
Citera
2023-03-27, 03:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kratatch
Nej. Men inte pga feminismen utan för deras extrema behov av att knulla med blattar, negrer och muslimer.

Blattarna, negrerna och muslimerna får försvara dom.

Märkligt du. Som blatte är det svårt att få svenska kvinnor. Du verkar leva i en myt. flertalet svenska kvinnor vill vara med svenska män eller iaf. med vita män.
Senast redigerad av TomatKungen 2023-03-27 kl. 03:07.
Citera
2023-03-27, 03:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Till skillnad från dig tror jag dock inte Ryssland kommer anfalla Sverige.

Halmgubbe

Citat:
"Länder som du bor i" - bor du i mer än ett land? Vilka länder är det som inte har allmän värnplikt? Och varför tillåter de inte dig att försvara dessa länder? Är det för att de föraktar dig för att du är ännu en västerlänning som reser dit och köper deras flickor och kvinnor för sexuella ändamål?

Vill kvinnorna i de länderna du bor i bli försvarade av männen vid händelse av krig?

Landet skulle det stå, mobilen ändrade det till Länder men det är du för ointelligent för att ana. Otroligt så obildad du är också som inte känner till att många länder har en yrkesmilitär, hoppade du av skolan i lågstadiet?

Givetvis kunde du heller inte motstå ännu en halmgubbe. Jag behöver inte köpa kvinnor, det finns många mycket fina kvinnor som inget hellre önskar än att få vara med mig men jag måste nobba de flesta förstås. Lite skillnad på kvaliteten på kvinnor här och i Sverige.

Citat:
Varför bryr du dig så jävla mycket?

Varför bryr ni batkihäxor er så mycket om varför jag bryr mig?
Citera
2023-03-27, 06:07
Medlem
Citat:
Märkligt du. Som blatte är det svårt att få svenska kvinnor. Du verkar leva i en myt. flertalet svenska kvinnor vill vara med svenska män eller iaf. med vita män.

Du missförstår. De vill bilda familj med svenska män men i när de är 12-30 så är det blattar och negrer som gäller och är de dessutom muslimer så är det ju rena jackpotten för dom, 30+ är det svenskar som gäller.
Nej, invandrarna får försvara de svenska kvinnorna.
Citera
2023-03-27, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kratatch
Du missförstår. De vill bilda familj med svenska män men i när de är 12-30 så är det blattar och negrer som gäller och är de dessutom muslimer så är det ju rena jackpotten för dom, 30+ är det svenskar som gäller.
Nej, invandrarna får försvara de svenska kvinnorna.

Precis, de knullar gärna runt med MENA när de är unga och sedan räknar de med att svenska män ska ta emot och försörja dem när de är 30+ och ibland dessutom har ett par blatte-ungar som ska försörjas av den stabila mannen.

En riktigt usel deal för svenska män förstås, kvinnornas marknadsvärde har då vid 30+ sjunkit kraftigt då de ofta blivit feta och fula men dessutom har odlat vedervärdiga feministattityder. Attityder som de fått då män ställer mycket låga krav för knull av unga tjejer och ger därför massor av komplimanger som de egentligen inte menar. Det blåser upp deras egon till den grad att de inte kan förstå att de saknar värde efter 30 (annat än som töm och glöm).

De enda män som går in i relation med ett sönderknullat luder på 30+ är riktigt svaga och feministskadade män och dessa män föraktas av kvinnorna även om de själva inte inser det då. Det kommer däremot bli tydligt för dem rätt snabbt och då är ludret otrogen och sedan står mannen där och undrar varför barnet ser ut som en blatte.

Förtjänar dessa kvinnor att försvaras, nej förstås inte. De får knulla ryssarna och hoppas på det bästa om de kommer.
Citera
2023-03-27, 12:30
Avslutad
Citat:

De anpassar sig gradvis. Ser fler och fler med negrer och muslimer i västsverige dagligen. Svenska kvinnor är verkligen avskrädet i landet, mer än muslimerna tom som kommer på andra plats.
Fucking landsförrädare som dessutom har mage att vägrar ta sitt eget ansvar för islamistan som gamla svedala förvandlats till, som de är skyldiga till. Kräk
Citera
2023-03-27, 12:32
Medlem
llundberg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neix
Så jag ska svika mitt land och folk för att de tycker något som gynnar mig mindre? Hört talas om lojalitet? T.om. dig skulle jag skydda om så krävs.
Varför skulle någon vilja vara lojal mot feministiska vänstermuppar?
Citera
2023-03-27, 12:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ossianassar
De anpassar sig gradvis. Ser fler och fler med negrer och muslimer i västsverige dagligen. Svenska kvinnor är verkligen avskrädet i landet, mer än muslimerna tom som kommer på andra plats.
Fucking landsförrädare som dessutom har mage att vägrar ta sitt eget ansvar för islamistan som gamla svedala förvandlats till, som de är skyldiga till. Kräk
Du svarade aldrig på vilka islamistiska sedvanor du ville införa. Ska alla tvingas följa med dig på fredagsbönen? Ska alla tvingas vända sina ansikten till Mekka tre gånger per dag?

Är det att alla ska skära i sina småpojkars könsorgan du hoppas på?
Senast redigerad av Ipsi 2023-03-27 kl. 13:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in