Citat:
Ursprungligen postat av
rullegardin
Det ble diskutert på to tidspunkt. Som jeg tolket det var det hverken noe de vinklet som braksuccé eller en flopp. Misfornøydheten så ut til å være innriktet på kulturen i nasjonale kretser om at det blir oppfattet som tilstrekkelig å gjøre små saker sammen og nøye seg med det og at det dermed er vanskelig å få igang noe som skal fungere som et slags samlende initiativ i alle fall temporært, som NMRs hadde igang da det var åpne demonstrasjoner man mønstret for. Og de har rett i at det er i vinden å skape løsaktige grupper som poserer på Instagram i en gymsal iført balaklava eller alteranativt kler seg som Atomwaffen eller IRA og legger ut bilder fra en tur i skogen. Jeg ser mye av dette fenomenet både i Norden og resten av verden.
Senere fikk de spørsmål om man kom til å få se 1000 mann på gaten i en NS-marsj i overskuelig fremtid og sa at det skulle man nok få se, med begrunnelsen at de økonomiske forholdene man ser fremfor seg kommer til å skape mer misnøye enn saker som vaksinepass o.l. Ikke et umulig scenario, men man kan nok også være djevelens advokat og si at det kan være vanskelig å få personer til å reise større strekker (som fra Norge og Danmark f.eks) som jeg vet skjedde i Stockholm-demoen 2016 og 1. mai i 2016-2019 når økonomien virkelig begynner å bli ille.
Jo, jag hörde också det avsnittet. Att man skulle ha beskrivit det som en "braksuccé" är bara en halmgubbe från extremvänstern. Att det var ett lyckat torgmöte I Sundsvall står dock klart. Bra tal och exponering och rätt många åskådare som tagit sig dit för att lyssna. Sedan med alla andra möten och aktioner i landet och Norden denna dag så är NMR nog rätt nöjda med dagen.
https://xn--motstndsrrelsen-llb70a.s...rtering-1-maj/
Angående marscher med tusentals och dina Djävulens advokat-argument så har du ju en poäng. Samtidigt så kommer det till en gräns där människor har det så fattigt att de känner att de inte har något annat val än att ansluta sig till motståndet. Se bara Tyskland på 20-talet, NSDAP:s medlemmar var i allra högsta grad arbetare - och fattiga.