2023-05-19, 15:42
Medlem
Extremeflys avatar
Är det någon som prövat blanda detta med Tramadol? Hur blev resultatet då?
Blir det inte samma sak som krypton då typ?
Citera
2023-05-19, 17:50
Medlem
Extinctionists avatar
Fick min Red Borneo idag från Scandinavium. Den ger förhöjt humör och energi. Bra skit!

Ville dock ha mer nodd noch mys men jag klagar inte.
Citera
2023-05-19, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Kratom saktar inte andningen men tramadol gör. När du blandar dom riskerar du OD. det är svårt att förutsäga hur mycket du potentierar tramadol på det sättet.

(tramadol kännas dirty, jag förstår inte folk som tar det)
Citera
2023-05-19, 17:53
Medlem
Extinctionists avatar
Citat:

Nä. Krypton hade O-desmethyltramadol i blandningen, en metabolit av tramadol som liknar mer som morfin. Men nog fan går det nog att blanda tram och kratom

Men du kan köpa O-dsmt från utlandet på nätet om du är sugen.
Citera
2023-05-19, 19:15
Avslutad
Citat:

Problemet med kratom är att du aldrig riktigt vet exakt hur mycket mitragynin du får i dig. Lite för mycket i samband med att du blandar med en annan opioid och du riskerar OD. Ska du blanda så gör det med saker som är mer förutsägbart än kratom.

Så är det efterblivet att blanda dessa? Ja.
Överlever du? Antagligen om du inte har otur.

Citat:
Ursprungligen postat av Extinctionist
Ville dock ha mer nodd noch mys men jag klagar inte.

När det skrivs så här på flashback så är det inte konstigt om vi senare ser en klassning av plantan.

Nä nu är det skärpning folk om ni vill att plantan fortfarande ska finnas kvar i det här landet.
Senast redigerad av apelsinmissbruk 2023-05-19 kl. 19:44.
Citera
2023-05-19, 19:33
Avslutad
Tar jag för mycket per dag uteblir effekten. Vad är er optimala dos per tillfälle och hur ofta?
Citera
2023-05-19, 19:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fulbubblaren
Tar jag för mycket per dag uteblir effekten. Vad är er optimala dos per tillfälle och hur ofta?

1 gång om dagen kan aldrig gå fel

Kommer aldrig förstå mig på folk som tar det här flera gånger om dagen, ni saboterar bara för er själva
Citera
2023-05-19, 19:48
Medlem
Mjälls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apelsinmissbruk
Problemet med kratom är att du aldrig riktigt vet exakt hur mycket mitragynin du får i dig. Lite för mycket i samband med att du blandar med en annan opioid och du riskerar OD. Ska du blanda så gör det med saker som är mer förutsägbart än kratom.

Så är det efterblivet att blanda dessa? Ja.
Överlever du? Antagligen om du inte har otur.

När det skrivs så här på flashback så är det inte konstigt om vi senare ser en klassning av plantan.

Nä nu är det skärpning folk om ni vill att plantan fortfarande ska finnas kvar i det här landet.

Vadå? Kratom är safe att dosera högt. Läs på istället för att vara PK-apologet och concern troll.

Självklart får man skriva om att man vill bli fett hög på kratom utan att det rättfärdigar något förbud. Du verkar inte förstå frihetstänket alls.
Citera
2023-05-19, 19:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mjäll
Vadå? Kratom är safe att dosera högt

Ja, kratom kan du stoppa i dig hur mycket du vill utan att riskera OD. Väldigt säkert.

Men nu var frågan om det är säkert att blanda kratom med tramadol och det är det inte. Sen begriper jag inte varför man ens skulle vilja blanda dessa i förstahand.

Citat:
Självklart får man skriva om att man vill bli fett hög på kratom utan att det rättfärdigar något förbud. Du verkar inte förstå frihetstänket alls.

Skriv vad du vill, men vi är ett stort antal i den här tråden som bryr oss om den här plantan och vill att den ska fortsätta vara tillgänglig då den har ett högt medicinskt värde.

Det finns folk som lever jättebra liv idag tack vare kratom som skulle få sina liv förstörda om plantan klassades.

Det är ingen hemlighet att media, folkhälsomyndigheten med mera... läser vad som skrivs här och använder det som hjälp i sina utredningar.
Citera
2023-05-19, 20:19
Avslutad
Citat:
1 gång om dagen kan aldrig gå fel

Kommer aldrig förstå mig på folk som tar det här flera gånger om dagen, ni saboterar bara för er själva
Jag bytte från en till två (morgon och kväll) och det försämrade effekten markant per tillfälle.
Citera
2023-05-19, 20:25
Medlem
ManSomKans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fulbubblaren

Har du testat en lägre dos? I vissa Kratom-relaterade forum så har jag läst om flera som säger att "less is more". Och det tycker jag du ska testa. Ta en tesked nermalda blad och blanda till din tvål och testa.

Citat:
Vadå? Kratom är safe att dosera högt. Läs på istället för att vara PK-apologet och concern troll.

Att ta en för hög dos Kratom leder oftast bara till illamående och du kan spy upp det.
"Fett hög" på Kratom, det är inte troligt alls.
Citera
2023-05-19, 20:41
Medlem
Extinctionists avatar
Citat:
.

Ska jag skriva att ska kännas fräscht i pungkulorna efter duschen eller vad?

Det är väl ändå bra att det var under min förhoppning. Läser man andras inlägg så kan man tro de har fått White China istället för kratom.
Senast redigerad av Extinctionist 2023-05-19 kl. 21:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in