2023-05-18, 23:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av expat2021
Typiska troll-reträtten, att påstå att du har svarat trots att du inte har det, fegt och ohederligt men typiskt för en feminist!

Spelar väl en viss roll om negerland skickar skidåkare som aldrig sett snö, förstår du verkligen inte det?
Varför skulle de skicka såna som aldrig sett snö istället för såna som tränat skidåkning hela sitt liv?
Citera
2023-05-18, 23:38
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Typiska troll-reträtten, att påstå att du har svarat trots att du inte har det, fegt och ohederligt men typiskt för en feminist!

Nja snarare väldigt klassiskt autismbeteende att ställa samma fråga om och om igen och loopa samma om och om igen. Och detta efter att ha totalt missat poängen från början.
Citera
2023-05-18, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Sålänge samhället strävar efter samma rättigheter, möjligheter och skyldigheter för varje individ oavsett kön osv, så kvittar det vad du anser.

Jag har inte ett skit gemensamt med Stalin.

Ni har samma ideologiska rötter i marxismen. Detta är ett obestridligt faktum.
Citera
2023-05-18, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Varför skulle de skicka såna som aldrig sett snö istället för såna som tränat skidåkning hela sitt liv?

Därför att de vill ha deltagare i OS och inte har bättre förstås, fattar du inget själv, måste en man alltid förklara allt för dig?

Citat:
Nja snarare väldigt klassiskt autismbeteende att ställa samma fråga om och om igen och loopa samma om och om igen. Och detta efter att ha totalt missat poängen från början.

Men nu är det så, du kan inte citera ett enda inlägg där du motiverat varför jag är ett svin som inte kommer kriga för Sverige men du inte är det.
Citera
2023-05-18, 23:42
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
Ni har samma ideologiska rötter i marxismen. Detta är ett obestridligt faktum.

Det går bra att kalla mig du - dureformen infördes för flera årtionden sen.

Nej jag och Stalin har inga gemensamma rötter i marxismen.
Citera
2023-05-18, 23:44
Medlem
Citat:
Det går bra att kalla mig du - dureformen infördes för flera årtionden sen.

Nej jag och Stalin har inga gemensamma rötter i marxismen.

Jag pratar om alla feminister, det vill säga plural, och därav ni. Feminismen och Stalin har samma ideologiska rötter i marxismen. Detta är ett obestridligt faktum som jag bevisat för dig i tråden.
Citera
2023-05-18, 23:45
Avslutad
Citat:
Därför att de vill ha deltagare i OS och inte har bättre förstås, fattar du inget själv, måste en man alltid förklara allt för dig?

Men nu är det så, du kan inte citera ett enda inlägg där du motiverat varför jag är ett svin som inte kommer kriga för Sverige men du inte är det.
Men om de nu har tio skidåkare som har åkt skidor i hela sina liv (till exempel när de växt upp utomlands som Mondo) och skickar de tre bästa av dessa, då borde ju dessa tre bästa bara lika bra som de tre bästa av de två miljoner svenskar som åkt skidor i hela sina liv?

Att rekryteringsbasen bara är tio i ena fallet och 2 miljoner i andra spelar ju ingen roll.
Citera
2023-05-18, 23:46
Medlem
Nja, jag skulle säga att det är värt att försvara sin familj och nära vänner. Jag lider med de ukrainska männen som nu dött i hundratusentals till ingen nytta. Kvinnorna flyr ju bara till bättre liv i väst, de kunde ju männen lika gärna gjort också.

Jag hade inte försvarat dem i alla fall
Citera
2023-05-18, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Men om de nu har tio skidåkare som har åkt skidor i hela sina liv (till exempel när de växt upp utomlands som Mondo) och skickar de tre bästa av dessa, då borde ju dessa tre bästa bara lika bra som de tre bästa av de två miljoner svenskar som åkt skidor i hela sina liv?

Men nu är det inte så, även om du är kvinna kan du inte fantisera ihop den verklighet du föredrar.
Citera
2023-05-18, 23:48
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:

Ursprungsinlägget: "Ja låt dom som vill ha jämlikhet stanna kvar och försvara Sverige och låt svinen slippa."

Vill du ha jämlikhet och kommer du att försvara Sverige?
Citera
2023-05-18, 23:49
Avslutad
Citat:
Men nu är det inte så, även om du är kvinna kan du inte fantisera ihop den verklighet du föredrar.
Men du ser kopplingen mellan färre utövare i en viss grupp-färre toppplaceringar för den gruppen?
Citera
2023-05-18, 23:49
Medlem
Frågan man också kan ställa sig är om vi har några män kvar i Sverige om några år. Finns ju inte många människor här i sverige som man kan kalla för riktiga män. De flesta är ju feminina spaghettistrån.

Jag hade kanske då valt att identifiera mig som kvinna och kallat folk för transfober om de nekat mig utresa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in