Citat:
Ursprungligen postat av
ZweiLife
Mermelstein var bedragare osv.
Källa?
Citat:
Jag har hört ert radioprogram. Om Apelsin med Uhrwerk inte bemöter era argument
Vad gör jag här då`?
http://www.pilum.nu/6-tema/konspirationer/#A.
Citat:
Uhrwerket är en jude
Nä, jag är av arisk ras.
Citat:
Det är den makten som Uhrwerket i så fall agerar som agent för.
Du menar att jag är som James Bond? Hemlig agent.
Citat:
Tycker Uhrwerk inte det var hemskt irakierna använde gaskammare på judar under 90-talet? Eller är han lika dålig som israelisk press på den tiden så inte han heller kan få den lögnen att flyga och därför är tyst om den?
Det var inte irakerna utan Mermelstein som använde gas.
Citat:
Det är märkligt att antisemitbegreppet fortfarande används som tillmäle.
Jaså. Det 'r väl inte konstigare än att kalla folk proselyter, heretiker eller ultracrepdeterianer?
Citat:
Finns det något värre än prosemiter som kräver ännu mer makt åt sig själva och det egna folket på bekostnad av alla andra utan opposition? Eftersom det finns prosemiter kan man fråga sig vad alternativet är till att det också existerar antisemiter. Måste en prorörelse få verka utan motstånd? Gäller det alla pro-rörelser eller bara pro- och filosemiternas rörelser?
Oj vilka djupa frågor du ställer. Jag är inte Bertrand Russell.
Citat:
Om du känner Uhrwerk är han bolsjevik eller sionist?
Ja, det vill vi alla veta.
Citat:
Annie Lööf som gjorde Rosenbaum till sin förebild.
Rosenbaum var ju skithäftig! Han är min förebild också - efter James Bond såklart.
Citat:
Säkert efter tips från Trilaterala kommissionen.
Nä, vi hade inget med saken att göra.
Citat:
Uhrwerk verkar vara en ond människa för prosemitismen är den starkaste onda kraften i världen.
Aha! Äntligen börjar vi komma nära sanningen. JA, jag är nog en särdeles ond människa. Fy för mig! Å andra sidan sa inte de judiske tänkaren L Ron Hubbard att psykiatrin var den ondaste kraften i världen?
Kan det vara så att DU är psykiatrin!? Och att du försöker kasta bort skulden, blanda bort korten, förvirra och machirovska den sanna fienden - Det är alltså du som ligger bakom det onda genom ditt psykiatriska, och för att undvika att åka dit skyller du på belgarna,
Citat:
Jag tycker inte ni ska ha honom med på era föreläsningar eller spotifypoddar för vare sig han är militant agent för en främmande makt eller bara hjärntvättad av sina lärare vid shul blir han en farlig och enfaldig figur som bara är ute efter att krossa alla edomiter.
Nästa gång jag möter en Edomit skall jag hälsa honom det.
Citat:
Man kan inte resonera med fanatiker.
Jag resonerar ju med dig.