2023-05-17, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattihatt07
Om man gillar en 25 åring med samma kropp / hållning som Gunilla Persson ..😂
Senaste barnarbetet med polarn o pyret. Ser ut som att hon har en pinne uppkörd i röven när hon går bredvid juvelia
Citera
2023-05-17, 20:35
Medlem
starxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obskyrdelfin
Tycker Linn verkar energisk och gör sitt bästa efter hennes situation. Säkert många fula haggor härinne som sjuder av avundsjuka då de ser söta Linn som tightat ihop sig fint efter 3 barn. Få förunnat 😉

Varför bryr ni er så mycket om denna tjej?
Men snälla finns väl bättre saker att vara avundsjuk på. Typ Andrea Norrman. Grymt snygg , smart och har dessutom två barn med samma kille som hon hör och häpna nu fortfarande är tillsammans med. Eller kanske Mimmi kapell, också snygg på riktigt och väntar sitt tredje barn med samma man. De kan jag erskänna att jag skulle kunna vara avundsjuk på. Grymt snygga kvinnor. Kolla upp de om ni inte vet.
Men Linn med dålig hållning, spinkig, hövdingfötter och ett skatbo i håret. Har tre barn med tre olika. En sliten och ful slacker till kille. Finns väl absolut ingenting att vara avundsjuk på?
Citera
2023-05-17, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Obskyrdelfin
Tycker Linn verkar energisk och gör sitt bästa efter hennes situation. Säkert många fula haggor härinne som sjuder av avundsjuka då de ser söta Linn som tightat ihop sig fint efter 3 barn. Få förunnat 😉

Varför bryr ni er så mycket om denna tjej?

Jag bryr mig inte om Linn, men är tyvärr brydd om hennes barn som aldrig, aldrig aldrig valt att vara reklampelare och exponeras för linne nästan 100k följare
Citera
2023-05-17, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
Senaste barnarbetet med polarn o pyret. Ser ut som att hon har en pinne uppkörd i röven när hon går bredvid juvelia
Var tvungen att kolla och ja 😂😂😂

Också lite märkligt att hon själv har klänning och bara ben, men barnet har vindfleece och mössa.
Citera
2023-05-17, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minionjion
Var tvungen att kolla och ja 😂😂😂

Också lite märkligt att hon själv har klänning och bara ben, men barnet har vindfleece och mössa.

Tänkte exakt samma sak.. Var det varmt eller kallt ute? 😂 Juvelia klädd för en typ av väder och Linn ett annat.
Citera
2023-05-18, 05:15
Medlem
”En vindfleece är en perfekt investering till ditt barn”
Citera
2023-05-18, 07:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av backuphallihallo
”En vindfleece är en perfekt investering till ditt barn”
Hon skryter om att hon är företagare, men vet uppenbarligen inte vad investering betyder. Ett klädesplagg kan aldrig vara en investering. Särskilt inte när man som Linn byter ut dem efter några månader. Det kallas kapitalförstöring och är liksom motsatsen till investering.
Citera
2023-05-18, 11:35
Citat:
Ursprungligen postat av arboristjavisst
Hon skryter om att hon är företagare, men vet uppenbarligen inte vad investering betyder. Ett klädesplagg kan aldrig vara en investering. Särskilt inte när man som Linn byter ut dem efter några månader. Det kallas kapitalförstöring och är liksom motsatsen till investering.

Så länge produkten inte går upp i värde så att det går att sälja för dyrare pris än vad man köpte det för är det absolut ingen investering. Dessutom är det aldrig en investering att köpa kläder till växande barn.. konstant förlust. Men hon får ju allt gratis så hon tjänar ju på det.
Citera
2023-05-18, 21:42
Medlem
Bidragsgivarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arboristjavisst

Det är precis såna saker som gör att man vill spana in denna tråden regelbundet. Allt hon gör är typ lite fel eller pinsamt. Hon är som en byfåne som råkat lyckas på Instagram. Den blinda hönan om man så vill.
Citera
2023-05-18, 22:09
Medlem
Jag, och många med mig, använder ordet ”investering” på annat sätt en enbart ekonomiskt.
Att köpa ett kvalitativt klädesplagg till ett barn är en investering i form av vinst i komfort, att plagget fyller de behov som finns utifrån väderförhållanden. Men faktiskt även en investering rent ekonomiskt i att lida mindre ekonomisk förlust. Ett plagg från polarn håller förhoppningsvis till 2-3 barn och således ekonomiskt utifrån att inte behöva köpa nytt pga utslitet. Ett sådant plagg tappar inte mycket i värde om det sedan skall säljas vidare begagnat.
Ett dyrt kvalitativt plagg kan absolut bli billigare än ett ”sämre” plagg utifrån andrahandsvärde.

Finner ingen anledning till att klanka på Linn för hur hon använder ordet investering .

Däremot mycket spännande val av klädsel på Linn
Citera
2023-05-18, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enenenenen
Jag, och många med mig, använder ordet ”investering” på annat sätt en enbart ekonomiskt.
Att köpa ett kvalitativt klädesplagg till ett barn är en investering i form av vinst i komfort, att plagget fyller de behov som finns utifrån väderförhållanden. Men faktiskt även en investering rent ekonomiskt i att lida mindre ekonomisk förlust. Ett plagg från polarn håller förhoppningsvis till 2-3 barn och således ekonomiskt utifrån att inte behöva köpa nytt pga utslitet. Ett sådant plagg tappar inte mycket i värde om det sedan skall säljas vidare begagnat.
Ett dyrt kvalitativt plagg kan absolut bli billigare än ett ”sämre” plagg utifrån andrahandsvärde.

Finner ingen anledning till att klanka på Linn för hur hon använder ordet investering .

Däremot mycket spännande val av klädsel på Linn

Håller helt med här!
Citera
2023-05-19, 02:18
Citat:
Ursprungligen postat av starx
Men snälla finns väl bättre saker att vara avundsjuk på. Typ Andrea Norrman. Grymt snygg , smart och har dessutom två barn med samma kille som hon hör och häpna nu fortfarande är tillsammans med. Eller kanske Mimmi kapell, också snygg på riktigt och väntar sitt tredje barn med samma man. De kan jag erskänna att jag skulle kunna vara avundsjuk på. Grymt snygga kvinnor. Kolla upp de om ni inte vet.
Men Linn med dålig hållning, spinkig, hövdingfötter och ett skatbo i håret. Har tre barn med tre olika. En sliten och ful slacker till kille. Finns väl absolut ingenting att vara avundsjuk på?
Legend
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in