Det är faktist skrämmande. 25 år gammal och hon har haft mens i minst 10 års tid och kan ingenting om mens. Vad är det för fel på denna människa? Hur jävulskt obildad KAN MAN VARA i alla jävla områden!!
Jag hoppas flickornas pappor tar tag i att lära ut om pubertet, mens och allt annat som har med det kvinnliga könsorganet att göra, för Linn verkar då inte intresserad.
Alltså VA? Inlägget är ju skrivit strax innan hon träffade Simme... Fast var inte Marcus och Gabbe hennes livs kärlek och som uppskattade henne sååå mycket.
Det där blogginlägget känns som en fjortis som har skrivit.
Hon skriver även att hon är naken hemma och att det nog inte är många som vet om det… HADE JAG ALDRIG KUNNAT GISSA, HON SOM ALDRIG GÅR RUNT I PARKEN MITT I ÖREBRO I BARA UNDERKLÄDER..
Linn senaste bild badkar fyllt med rosor och texten egentid. Nu borde Simme gå in och skriva "Det är inga problem med egentid när pappsen tar hand om kidsen".
Svårt att känna skillnad på mjölkchoklad och caramel toffee?
Sen börjar de filma två halvätna bars, aptitligt.
Fattar inte heller :" vi ska köra smaktest för att se om jag tycker att dom verkligen smakar annorlunda". Va??? Fattar inte. Han någon påstått att han inte skulle känna skillnad? Eller menar han att dom smakar konstigt. Alltså annorlunda, konstigt?
Linn senaste bild badkar fyllt med rosor och texten egentid. Nu borde Simme gå in och skriva "Det är inga problem med egentid när pappsen tar hand om kidsen".
31 maj 2021 är hon alltså inte alls redo för ett barn till, och vill vara i världens tryggaste och bästa relation innan det sker. (Det räcker alltså inte med trygg och bra, utan världens bästa. Inga dåliga krav!) Juli 2021 blir hon gravid -planerat!- med Simon som hon alltså inte ens träffat två månader tidigare.
Hon är dessutom oerhört bra med barn och skulle passa som lågstadielärare då alla barn tyr sig till henne - snyggt skryt! Inte bara bra, utan oerhört bra är hon.
Har ytterst svårt att tänka mig att hon behövde SPELA dum. Hon kanske tror att hon spelade? Och bäst betyg i hela klassen, hur låg det till med begåvningsnivån i den klassen? Då blir man ju lite orolig för samhällets framtid om det stämmer. Kan ju vara klassiskt Linnskryt också. Betyg är offentliga handingar.
31 maj 2021 är hon alltså inte alls redo för ett barn till, och vill vara i världens tryggaste och bästa relation innan det sker. (Det räcker alltså inte med trygg och bra, utan världens bästa. Inga dåliga krav!) Juli 2021 blir hon gravid -planerat!- med Simon som hon alltså inte ens träffat två månader tidigare.
Hon är dessutom oerhört bra med barn och skulle passa som lågstadielärare då alla barn tyr sig till henne - snyggt skryt! Inte bara bra, utan oerhört bra är hon.
Har ytterst svårt att tänka mig att hon behövde SPELA dum. Hon kanske tror att hon spelade? Och bäst betyg i hela klassen, hur låg det till med begåvningsnivån i den klassen? Då blir man ju lite orolig för samhällets framtid om det stämmer. Kan ju vara klassiskt Linnskryt också. Betyg är offentliga handingar.
Mm... Det är jättemärkligt. Att man kan ändra sig så fort. Tänker att hon efter att Gabbe gjort slut, insåg hur dumt det var att skaffa barn med någon så fort. Hon och Simon måste ju ägnat sin första dejt åt att planera barn då?
Det är skrämmande och sorgligt att Linn vet så lite om kvinnokroppen. Varför mens kan skjutas upp, och om man blir svullen när man har mens.
Trodde det var sånt man visste när man ändå har haft mens i ca 10 år? En googling bort så får hon svar.
Eller hur och hur hon måste berätta i story vad orsakerna kan vara och sen undra om fler blir uppsvällda under mens. Skrämmande okunnig eller vill hon enbart ha uppmärksamhet
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!