Citat:
Ursprungligen postat av
Heretic77
Lägg er kraft där istället för att hitta en vettig förklaring. För det ska inte vara möjligt för en medveten T att inte orsaka en enda skråma på J under dom minuter som kampen pågick. Inte ett enda dokumenterat strypmord har kunnat presenteras under liknande former. Inte en enda fasthållning av offrets båda armar har kunnat presenterats under en mma kamp eller liknande. Du behöver inte använda google om du är skeptiskt till det. Men så länge du eller nån annan inte kan visa på ett enda liknande fall så litar jag på min egen erfarenhet av allt material jag tagit del av.
Exakt. Det finns dokumenterade fall, i Sverige mind you, där skillnaden i kroppsstorlek är i storleksordningen 3x, mordet är planerat, och mördaren ändå har rikligt med avvärjningsskador.
Citat:
"Hon vägde 49 kilo. Han väger 140, säger biträdande chefsåklagare Johan Frigell när han beskriver hur kvinnan dött.
Hon har kvävts till döds med stor tyngd, sannolikt med en kudde, efter att först ha utsatts för vad som på fackspråk kallas trubbigt våld. Hon har avvärjningsskador på händerna och har lyckats klösa 36-åringen på halsen."
Utsätts för trubbigt våld och har 140 kilo över sig, inklusive en kudde för ansiktet, och lyckas ändå klösa GM i ansiktet.
Men JJs lår ser ju lite feta ut på nåt gammalt foto såatte.