Någon som vet varför Dennis förlorat vårdnaden om sina barn? Så sorgligt
Citat:
Ursprungligen postat av Zoomah89
Dennis den äldre försöker visa sig mänsklig men om han inte har hand om sina barn måste ju något drastiskt ligga bakom?
Det är synd att han haft en dålig uppväxt och det verkar ju som att hans föräldrar missbrukat droger och alkohol och att han därför flyttade hemifrån tidigt.
Man tycker ju att den jobbiga barndomen borde göra så att han inte låter sina egna barn uppleva en frånvarande pappa osv men han har väl fortsatt på den destruktiva banan i någon form. Rätt vanligt fenomen rent psykologiskt. Sen hade han väl en del skulder osv också vilket framkommit tidigare.
Låter ju dessutom som att han inte bara saknar vårdnad utan inte ens har kontakt med barnen. Det verkar drastiskt ja, känns som han bränt en del broar i sitt liv.
Citat:
Ursprungligen postat av Insynsrapportering
Nämnde han inte droger och alkohol?
Han pratade om sin barndom, han sa aldrig att han själv missbrukat.
Du fattar verkligen Robinson! Hoppas lite på Carro som jag tycker känns som en gullig och go människa, men Sophie som vinnare skulle inte kännas helt fel det heller.
Självklart är jag otroligt imponerad av tjej-pakten som fullständigt pulvriserat allt motstånd. För mig är det total utklassning. Det är som en handbok i hur du spelar Robinson.
Tycker inte illa om någon som är med i år (förutom hopplöst vidriga Zeki). Jag brukar ha flera som jag inte gillar men i år kan jag enkelt acceptera att vem som helst vinner.
Sedan Alva lämnade har inte haft någon tydlig favorit. Det har växt fram sakta, och nu har jag äntligen en ny. Den hårdaste i gänget: Sophie
Sophie tog girigt emot Oskars telefonsamtal och talade om vilken fin människa han är, men hon har huggit honom i ryggen och kommer att göra det igen. En ödla är hon!
Pernilla är ju ända underhållningen just nu, ingenting annat sker ju.
Ja börjar nästan heja lite på henne...
Jaha då var favoriten Markus ute. Så synd, men man kan inte prestera i alla tävlingar :/
Min vinnarlista över alla som är kvar:
Erik - Bra i det mesta, verkar kunna komma överens med många
Millan - Gillar verkligen hennes personlighet, känns dock som att hon inte har någon chans
Amanda - Bra i det mesta
Oskar - Gillade inte honom i början, han verkar ha något emot Markus som är jätteschysst
Camilla - Neutral
Pernilla - Står för all underhållning inne på Robinson just nu, visst hon är lite elak men ingen tar iaf åt sig
Carro - Gillar inte hennes pakt men hon verkar helt okej som person
Sanna - Bra att hon säger emot folk som Zeki och Pernilla, men hon är med i "latmask" pakten.
Elin - Förstörde för Markus, hon verkar iaf ha dåligt samvete av det hon gjorde
Dennis - Tycker lite synd om honom, men han har en del att ansvara för själv nu som vuxen
Sophie - Hon blir gnällig när hon inte får som hon vill. Förstår inte riktigt hur en vuxen kan gråta efter mamma på Robinson, alternativt så är Sophies mamma sjuk men hon såg frisk ut
Chris - Gillar inte hans falskspel, det finns ingen underhållning i det man blir bara irriterad
Behöver inte betyda egna problem. Kan vara hans familj eller partner.
Sluta gräv i hans privatliv - det är ju inte vår sak att sitta och leta fram vareviga tråkiga sak i deltagarnas liv och vi har väl alla saker som inte man vill att andra ska grotta i och avhandla offentligt.
Behöver inte betyda egna problem. Kan vara hans familj eller partner.
Sluta gräv i hans privatliv - det är ju inte vår sak att sitta och leta fram vareviga tråkiga sak i deltagarnas liv och vi har väl alla saker som inte man vill att andra ska grotta i och avhandla offentligt.
Haha man behövde inte gräva så mycket, han nämnde det själv på TV din jävla mupp.
Alltså seriöst! Dagens Robinson handlar om att två deltagare ska få ringa hem. Dom gråter som om dom hade varit borta i ett år. Dom har varit borta i 35 dagar! Alltså det är så pinsamt att jag skäms över att titta på skiten.
Sen går hela programmet ut på två helt otroligt löjliga samtal som "vi" tittare skiter fullständigt i då man vill se tävlingar".
Daniel ska vi inte tala om.. han blir bara mer och mer patetisk.
Det här var nog det sämsta avsnittet av Robinson någonsin.
Alltså seriöst! Dagens Robinson handlar om att två deltagare ska få ringa hem. Dom gråter som om dom hade varit borta i ett år. Dom har varit borta i 35 dagar! Alltså det är så pinsamt att jag skäms över att titta på skiten.
Sen går hela programmet ut på två helt otroligt löjliga samtal som "vi" tittare skiter fullständigt i då man vill se tävlingar".
Daniel ska vi inte tala om.. han blir bara mer och mer patetisk.
Det här var nog det sämsta avsnittet av Robinson någonsin.