Citat:
Ursprungligen postat av
greta75
Självklart är jag otroligt imponerad av tjej-pakten som fullständigt pulvriserat allt motstånd. För mig är det total utklassning. Det är som en handbok i hur du spelar Robinson.
Tycker inte illa om någon som är med i år (förutom hopplöst vidriga Zeki). Jag brukar ha flera som jag inte gillar men i år kan jag enkelt acceptera att vem som helst vinner.
Sedan Alva lämnade har inte haft någon tydlig favorit. Det har växt fram sakta, och nu har jag äntligen en ny. Den hårdaste i gänget: Sophie
Kebabpakten? Möjligtvis textbook cringe. Svaga tråkiga människor som sitter på stranden hela dagarna och tror att de är nåt. Ska bli fint när de inviduella tävlingarna kommer och pakten går i kras.
Säga vad man vill om Zeki. Hans rasistpphopp var töntigt, och hans slagsmål idiotiskt. Men han var fan både rak och underhållande. Hade vart så jävla kul om han fick åka tillbaka och hämnas, synd att han kastade bort sin chans på ett aggressionsutbrott…
Alva favoriten? Först grät hon en vecka i streck, sen såg man inte röken av henne i flera veckor, mest troligen för att hon inte hade något underhållningsvärde överhuvudtaget? Sen kastar hon in handduken för att hon är för svag? Damn du går verkligen igång på underdogs

må de starka vinna för fan!