2023-05-16, 00:52
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThorulfBortbyting
Fästningen är säkert den före detta bensinmacken vid södra infarten till Bakhmut. Intar de bara den så är hela kriget vunnet!
Intar de den så behövs inga kärnvapen och den ryska börsen öppnar fullt ut imorgon. Kanske, för vi vet ju aldrig, men teoretiskt skulle det kunna bli så

Börjar misstänka att det hela är en miss ifrån min sida, som inte salad har tagit upp på. Eller att det ryska översättningsprogrammet inte är kalibrerat med latin..

För salad skrev om fästning..

Medans jag hakade mig upp på denna ovälkomna gynnare : https://www.youtube.com/watch?v=uDahadRvgaI&ab_channel=NilsAndersson

När jag blir att tänka närmare på saken så kan Putin även få och behålla : Brunsniglar, Hiv, Syfilis, Malaria, etc...., ekonomiskt moras har han alleredan fixat till sin befolknings "glädje".
Citera
2023-05-16, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Börjar misstänka att det hela är en miss ifrån min sida, som inte salad har tagit upp på. Eller att det ryska översättningsprogrammet inte är kalibrerat med latin..

Medans jag hakade mig upp på denna ovälkomna gynnare : https://www.youtube.com/watch?v=uDahadRvgaI&ab_channel=NilsAndersson

När jag blir att tänka närmare på saken så kan Putin även få och behålla : Brunsniglar, Hiv, Syfilis, Malaria, etc...., ekonomiskt moras har han alleredan fixat till sin befolknings "glädje".

Jag förstod såklart det SNAPCOUNT, men vi förringar inte ett skratt. Åter till verkligheten som du säger
Citera
2023-05-16, 01:09
Medlem
akademikerfyllos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount

Inte fästningen, utan "nästet." Det är intaget till 40 % nu i natt. Allt samlat inom 1,5 kvadratkilometer. Det handlar om timmar eller enstaka dagar nu... Ukrainas flankattacker slogs tillbaka dessutom.
Citera
2023-05-16, 01:14
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThorulfBortbyting
Jag förstod såklart det SNAPCOUNT, men vi förringar inte ett skratt. Åter till verkligheten som du säger

Thx !

(dock skall jag försöka komma ihåg denna miss ifrån salad, som inte kunde avslöja min högst, ofrivilliga, skriftliga miss. Det hela är ju lätt att googla.., vilket ju får en att tänka..)

Citat:
Ursprungligen postat av akademikerfyllo
Inte fästningen, utan "nästet." Det är intaget till 40 % nu i natt. Allt samlat inom 1,5 kvadratkilometer. Det handlar om timmar eller enstaka dagar nu... Ukrainas flankattacker slogs tillbaka dessutom.

Nå, vilket "näste" handlar det om ? För jag begriper det inte än ?
Citera
2023-05-16, 01:26
Medlem
Citat:

Dumheter....bara dumheter. Det var ju intaget för 6 månader sedan, så hur kan det bli ännu mer intaget?
Du sitter väl inte här och sprider lögnaktig dynga i brist av annan hobby? Det vore förbannat fint om du åtminstone presenterade en åsikt eller bekräftelse på dina drömmars medel någon gång. Då kanske du till och med hade kunnat finna diskussion här....som du så desperat söker....visst?
Citera
2023-05-16, 01:35
Medlem
Inhale82s avatar
Citat:
Ukrainas flankattacker slogs tillbaka dessutom.

Var får du denna informationen ifrån?
Eller sitter du och killgissar nu igen?
Citera
2023-05-16, 02:18
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chillgren
"Arga Patrioter" med galningen Igor Girkin i spetsen, hotar nu med statskupp.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/kEbooj/putin-kan-stortas-i-kaosartad-kupp-av-arga-patrioter

Inbördeskriget är nära. Har vi lite tur så kanske ryssråttorna förintar sig själva.
Tja, de flesta revolutioner startar ju på "fabriksgolvet"...
https://news.yahoo.com/russian-troops-wagner-mercenaries-killed-085946555.html
Citat:
Russian troops and Wagner mercenaries opened fire on each other over a dispute about their wartime mistakes.
Soldiers from both forces were killed in the shootout in Luhansk, an eastern Ukrainian region occupied by Russia and Kremlin-backed rebels
Citera
2023-05-16, 03:44
Medlem
Inhale82s avatar
Rapporteras just nu på flera ställen att elitstyrkorna från Azov knullar sönder Ryska mobiks nu kring Bakhmut.
7,8 kvadratkilometer återtaget bara ikväll.

Ska bli skönt att vakna imorgon och läsa om hur många Orcher som har blivit avnazifierade och befriade från jordelivet.
Citera
2023-05-16, 04:05
Medlem
pinnpelle88s avatar
Ryktas nu att ett Patriot system slogs ut alldeles nyligen i Kiev, oh nonono

https://t.me/antinatocoalition/9650

⚡️🇷🇺🇺🇦 Footage of a possible arrival of a missile at the position of Ukrainian air defense in Kiev.

💥In the video, you can see the extremely dense work of the batteries of the American MIM-104 Patriot air defense system, and as soon as the air defense system runs out of missiles, a powerful explosion occurs at the place where the launches were made.

Edit: kryssningsrobotar mot flera mål i Ukraina återigen inatt..

När skulle Ryssland få slut på missiler?
Senast redigerad av pinnpelle88 2023-05-16 kl. 04:11.
Citera
2023-05-16, 04:09
Medlem
pinnpelle88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pinnpelle88
Ryktas nu att ett Patriot system slogs ut alldeles nyligen i Kiev, oh nonono

https://t.me/antinatocoalition/9650

⚡️🇷🇺🇺🇦 Footage of a possible arrival of a missile at the position of Ukrainian air defense in Kiev.

💥In the video, you can see the extremely dense work of the batteries of the American MIM-104 Patriot air defense system, and as soon as the air defense system runs out of missiles, a powerful explosion occurs at the place where the launches were made.

Mellan 2 till 5 miljoner dollares per robot och 10 millar för systemet, typ 125 miljoner dollar upp i rök på 30 sekunder i detta klipp..

Citera
2023-05-16, 04:09
Medlem
Ali-Ahmed-Ghanems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inhale82
Rapporteras just nu på flera ställen att elitstyrkorna från Azov knullar sönder Ryska mobiks nu kring Bakhmut.
7,8 kvadratkilometer återtaget bara ikväll.

Ska bli skönt att vakna imorgon och läsa om hur många Orcher som har blivit avnazifierade och befriade från jordelivet.

Verkar inte så:

Mikael Valtersson
@MikaelValterss1
NEWS UPDATE BAKHMUT NIGHT MAY 16
Wagner forces are making a major attack in the Constructor area just now. I actually taught the border between the Nest and Constructor went along Levanevskogo Street but it actually goes east of Levanevskogo Street. The Constructor is marked by a purple line. So actually half of Constructor are already under russian control.
https://twitter.com/MikaelValterss1/status/1658271979923812353?s=20

Fråga: varifrån kommer dina uppgifter?
Citera
2023-05-16, 04:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pinnpelle88
Mellan 2 till 5 miljoner dollares per robot och 10 millar för systemet, typ 125 miljoner dollar upp i rök på 30 sekunder i detta klipp..

ja...och om du lollar klipp från 80-talets Hollywoodfilmer så var det till och med hela statsbudgetar som gick upp i rök. Om inte imorgon så ändå snart, kommer Moskva movies industry att utmana BOLLYWOOD....eller kanske inte?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in