Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-05-15, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Inte mitt område av expertis, vet bara att det fanns en artikel där Julia Franzén sa att man fick välja mellan att bli helt röd eller kritvit pga att det enda solskyddet man fick var SPF50 - och att de därför hade bett om att få lägre styrka.

SPF olika styrkor handlar om hur länge, en kan vara i solen innan den skadar huden/innan du bränner dig. Jag behöver SPF 50 och får smörja mig ofta... En känslig karaktär här 🤪
2023-05-15, 21:26
Medlem
N!xxos avatar
Tycker det är lite kul att dom filmar Carro värma upp innan tävlingen. Sen ska dom sitta i en båt X antal minuter för att ta sig till tävlingsplatsen, gå en bit till den (?) Sedan rigga allt var dom ska stå osv och Anders ska ställa frågor SEN börjar tävlingen, så den uppvärmningen gav nog mkt 😂
2023-05-15, 21:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Jag är övertygad om att vi antingen tittar på helt olika program eller att du ljuger så mycket som ens är möjligt. De två mest onda, om man nu skall använda sådana epitet, är Chris och Dennis DY. Deras vänner måste ha fått en helt ny bild av dem, om de tittat på Robinson.
Chris har borderline, människor med borderline är ofta narcissiska också. Jag skrev också på det inlägget du svarar att Chris har varit elak mot de som har skickats ut. Så jag förstår inte varför du drar in Chris när du ska säga emot mig?
När det gäller Dennis d.y så tycker jag helt enkelt att han verkar snäll förutom "sveket" mot den som hade svikit honom först.
Vilket fall som helst så har ni inte så mycket belägg att hata tjejpakten som mycket som ni gör, det är nått som inte riktigt är friskt med hatet mot dem.

Och för min del så handlar det inte om vilka som är goda och onda, det var grobiankungen som gärna ville komma in på det. Däremot tycker jag det är intresserat att se en tjejgrupp hålla ihop för en gångs skull i ren underhållningssyfte, och jag tycker de har skött det ganska snyggt.
Senast redigerad av Insynsrapportering 2023-05-15 kl. 21:39.
2023-05-15, 21:49
Bannlyst
Oavsett hur mycket man tror på att Amanda är en CP-skadad 3 åring i huvudet som inte fattar vad hon håller på med och inte vet vad sexualitet är. Som "vissa" här vill att ni ska tro Så vet vi åtminstone att Dennis d.y kände sig jävligt sviken, det är ett faktum som man åtminstone kan vara överens om.
2023-05-15, 21:49
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
I Robinson kan allt hända - fast jag tror inte Dennis får något roligt i buskarna överhuvudtaget. Han börjar bli sliskig gubbe och det enda som han tillför numera är sina giftiga kommentarer om den ännu giftigare deltagaren Pernilla
Varför stirrar då Carro så trollbundet in i hans rävögon/rövögon?
2023-05-15, 21:57
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Varför stirrar då Carro så trollbundet in i hans rävögon/rövögon?

För att hon är närsynt kanske? Hon skiter nog fullständigt i Dennis - bara han supportar henne och Tjejpakten så är hon nöjd = se snäll ut och titta honom i ögonen så är Dennis nöjd och han är snart ute ur Robinson tänker hon troligtvis
2023-05-15, 22:12
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Det är två till som utmärker sig i tråden med hyllningar till tjejpakten och som ofta tycks se ett helt annat program än de flesta övriga. Du kan väl inte ha missat det
ett klurigt anagram för den som undrar vem den ena är: RGETA75
2023-05-15, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orangesoundcloud
Den personen som vinner gränslandet kommer in i söndagens avsnitt va?
Måndagar brukar ju gränsländare ansluta, skulle det bli söndag är det nog efter örådet isf.
2023-05-15, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Insynsrapportering
Chris har borderline, människor med borderline är ofta narcissiska också. Jag skrev också på det inlägget du svarar att Chris har varit elak mot de som har skickats ut. Så jag förstår inte varför du drar in Chris när du ska säga emot mig?
När det gäller Dennis d.y så tycker jag helt enkelt att han verkar snäll förutom "sveket" mot den som hade svikit honom först.
Vilket fall som helst så har ni inte så mycket belägg att hata tjejpakten som mycket som ni gör, det är nått som inte riktigt är friskt med hatet mot dem.

Och för min del så handlar det inte om vilka som är goda och onda, det var grobiankungen som gärna ville komma in på det. Däremot tycker jag det är intresserat att se en tjejgrupp hålla ihop för en gångs skull i ren underhållningssyfte, och jag tycker de har skött det ganska snyggt.

Skulle dock gissa att det hade varit mindre problem med just "tjejpakten" om inte den var väldigt exkluderande mot just könet "mannen". Det är väl där problemet uppstår helt enkelt. Sen finns det förståelse eftersom männen oftast är ett hot i tävlingar och målet är att vinna som kvinna. Men rent psykologiskt så tror jag tyvärr att det är mer provocerande för många med just att vara tydligt exkluderande på det sättet även om det finns skäl.
2023-05-15, 22:55
Medlem
Lider lite med Pernilla.
Hade inte den elaka tusenfotingen bitit henne i foten så hade det ju varit en "walk in the park".
Bara tanken av Pernilla som springer över hindren, balanserar , bygger gungor och segervisst hissar den sista flaggan ger mig gåshud.
Blixten slår aldrig ner på samma ställe två gånger.
I kommande tävlingar så kommer Pernilla vara djur, med en frisk fot, giga-chad käken bredvid sig.
Oslagbara.

Vinnaren i denna säsong kommer med all säkerhet vara
2023-05-15, 23:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rawjudge
Skulle dock gissa att det hade varit mindre problem med just "tjejpakten" om inte den var väldigt exkluderande mot just könet "mannen". Det är väl där problemet uppstår helt enkelt. Sen finns det förståelse eftersom männen oftast är ett hot i tävlingar och målet är att vinna som kvinna. Men rent psykologiskt så tror jag tyvärr att det är mer provocerande för många med just att vara tydligt exkluderande på det sättet även om det finns skäl.
Jag tror att det handlar om att det som sker på Robinson nu utmanar vissas verklighetsbild om att kvinnor suger på allt alltid i alla lägen, och därför är de så otroligt provocerade.
Kvinnor ska inte kunna styra och skicka ut kille efter kille. Kvinnor ska vara som Amanda: snacka skit om andra kvinnor och se upp och beundra de starka männen, ge dem massage, koka kaffe och sånt. Men absolut inte styra, och försöker de så ska man skrika och påminna dem om hur mycket de suger..
Även det här är intressant att se
2023-05-15, 23:17
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBollocks
Nej. Viola, fiol och violin är instrument 🙂

Viol aka gamba är också ett instrument. Läs på innan du yttrar dig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in