Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-05-22, 15:54
Medlem
Bakarettans avatar
Genom hela säsongen har jag noterat hur Pernilla betett sig vidrigt. Pratat skit, ljugit, lismat & fullständigt lurat Camilla.
Att Camilla varit så j-la naiv att hon har gått på detta är för mej en gåta. Trodde hon var smartare än så.
När Pernilla ljuger rätt upp i ansiktet på Elin och säjer att hon hela tiden har hejat på henne...ja då var jag nästan tvungen att spy.
Rakt i dasset.
För det är ju så att Pernilla tyckte att Elin åkt in på en räkmacka...
2023-05-22, 15:56
Medlem
Zyxel04s avatar
Kring ett eventuellt ö-råd under finalveckan

2023-05-22, 15:59
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deostick
Ser man vinnarna historiskt sett, mest kufar och nördar som tar hem hela skiten ändå.
Ja, då hoppas jag Oskar tar hem det.
2023-05-22, 16:05
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Börjar luta åt det hållet för mig också även om jag ogillar honom starkt. Än så länge får det bli Amanda eftersom dom övriga är så vidriga allihop. Den där tjejpakten har varit påfrestande och trist sen dag ett. Nu försvann en pajas till ur den vilket är positivt. Sorgligt att dom inte ens kan skaffa teltagare som är tillräckligt intressanta för att man ska ha intresse för skiten.
2023-05-22, 16:13
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Börjar luta åt det hållet för mig också även om jag ogillar honom starkt. Än så länge får det bli Amanda eftersom dom övriga är så vidriga allihop. Den där tjejpakten har varit påfrestande och trist sen dag ett. Nu försvann en pajas till ur den vilket är positivt. Sorgligt att dom inte ens kan skaffa teltagare som är tillräckligt intressanta för att man ska ha intresse för skiten.

Det känns som det, inget ont om Oskar för min del, men samma stuk av vinnare, historiskt sett.

Om inte produktionen Mastiff Aktiebolag med order från TV4`s chef Gustav gör allt för
det ska bil en Female ska vinna i år. Olidligt spännande finalvecka

Gustav Carlsson är exekutiv producent för TV4:s "Robinson (tidigare artikel)
https://www.bt.se/kultur/myrmat-och-kyla-i-historiskt-robinson-d8fd6876/
Senast redigerad av Deostick 2023-05-22 kl. 16:15.
2023-05-22, 16:16
Medlem
Citat:
Genom hela säsongen har jag noterat hur Pernilla betett sig vidrigt. Pratat skit, ljugit, lismat & fullständigt lurat Camilla.
Att Camilla varit så j-la naiv att hon har gått på detta är för mej en gåta. Trodde hon var smartare än så.
När Pernilla ljuger rätt upp i ansiktet på Elin och säjer att hon hela tiden har hejat på henne...ja då var jag nästan tvungen att spy.
Rakt i dasset.
Camilla är smart. Hon har drygt 130000 kr i månaden hemma i Sverige. Commercial Leader i Båstad. Hon skiter väl i Pernilla. Hon har sagt till man och barn och barnbarn att följande gäller ! En månads semester och ingen skämskudde
2023-05-22, 17:12
Medlem
Nu är Chris inne och vevar mot pensionärer i tråden på Facebook.

Lägger ut bild på en äldre dam som skrivit och hånar henne. ” så du tycker det” plus bild snodd från hennes Facebook.
2023-05-22, 17:17
Medlem
Qwelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Och hans mästerplan - som han hade knåpat ihop under tiden som de andra var iväg och tävlade - var att deras pakt skulle rösta ut SOPHIE, så att hon på så sätt skulle kunna välja Camilla eller Pernilla i en duell på örådet.

+ 1 på detta.

Även om man ses efter robinson så är det väl okej att sakna sin mamma precis som man skulle sakna barn och sambo?
Har man dessutom kontakt varje dag som de två har vanligvis så är det inte konstigt. Sen är det ju såklart andra faktorer som spelar in som antagligen förstärker saknaden.
Nu är inte sofie någon favorit hos mig men ändå tråkigt att hon shameas för detta.
2023-05-22, 18:01
Medlem
Kellywomans avatar
Lite OT men skriver det ändå då jag vet vi är många som väntat.
Nu har Robinson Australia börjat och de har släppt 6 avsnitt. Jättebra det går på cmore så man slipper reklam.
Mindre bra är att hälften av deltagarna har varit med förut. Vill ju bara ha nytt folk.
2023-05-22, 18:05
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milliemolly
Nu är Chris inne och vevar mot pensionärer i tråden på Facebook.

Lägger ut bild på en äldre dam som skrivit och hånar henne. ” så du tycker det” plus bild snodd från hennes Facebook.
Ha ha..vad roligt. Fick ett gott skratt när jag såg programmet inatt som visas snart och det är inte ofta det händer när man tittar på denna smörja. Mycket humor efter att dom plumsat i vattnet. Artighet är en dygd..
Senast redigerad av ziggarillen 2023-05-22 kl. 18:10.
2023-05-22, 18:07
Medlem
Citat:
Rakt i dasset.
/Camilla behöver inte 500 tk .... hon är klok och leker spelet.
2023-05-22, 18:09
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Lite OT men skriver det ändå då jag vet vi är många som väntat.
Nu har Robinson Australia börjat och de har släppt 6 avsnitt. Jättebra det går på cmore så man slipper reklam.
Mindre bra är att hälften av deltagarna har varit med förut. Vill ju bara ha nytt folk.
Reklamen är ganska kort dock på TV4 play till skillnad mot den vanliga kanalen. Har inte börjat titta än och sen beror det förstås på vilka gamla deltagare som är med. Håller med om att det borde varit nya men det kanske blir sevärt ändå? Vissa var ju folk man ogillade och speciellt han som vann förra säsongen. Hoppas att inte han och hans kärring är med i den nya.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in