Citat:
Ursprungligen postat av
laxkaviar
Vi rekommenderar vidare minst allmän behörighet för högskolestudier, men utbildningen är även relevant för den som har tidigare akademiska studier på meritlistan.
Fan va låga krav. Sverige är en lekplats för grovt kriminella.
”FEI har som målsättning att inom kort återigen kunna erbjuda en värdefull uppdragsutbildning för framtidens fastighetsmäklare – i samarbete med en ny akademisk huvudman.”
Verkar som dom fått skit. De söker en ny akademisk huvudman. Jävla pajasställe. Anlita inte mäklare som gått här, 8 år har dom fått hålla på och pumpa in kriminella. Vi hade fan början på en bra och seriös Branch mina första 7 år som mäklare: sen kom FEI med denna skit, 200 mäklare per år spottar dom ut. Sen dess går ryktet bara. Ner ner. Ett slag i magen för oss som kämpat med helt andra förutsättningar.
Flera av dessa som går här är utan slutbetyg från gymnasiet. Snälla kan någon som känner några på de större tidningarna. Aftonbladet, Expressen, SVT, SvD, DI tipsa om detta. Jag är säker, problemen har blixt markanta sen FEI kom med denna utbildning. Därför så många slutar inom två år som mäklare. Bara bedragarna kvar snart. Ingen brist på mäklare heller? Finns 7 högskolor när jag pluggade va det två stycken. Kan fatta att betalutbildningar kan va ett alternativ om det är brist på arbetare. Någon som håller med mig??