2023-05-14, 20:07
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson

Vi ar inte Liverpool, det ar en stark vinnarkultur i Arsenal.

vi har blivit fullkomligt tagna på sängen senaste åren med den mäktiga sjuka vinnarkulturen
Citera
2023-05-14, 20:15
Moderator
zanteras avatar
1. Riktigt tråkigt att Arsenal kollapsar som ett korthus på slutet, fanns ju ett hopp att få ett PL vinnande lag som inte var fuskar-City, och Arsenal hade det ju verkligen i egna händer tills man gav upp för typ 5-6 matcher sedan.

2. Samtidigt är det inget annat lag som bjudit upp till kampen om PL heller så Arsenal får ju ändå titeln "minst dåliga" av övriga lag
Citera
2023-05-14, 20:20
Medlem
Torsk 0-3 hemma i en måstematch…

Arsenal har ställt sig på alla fyra och tagit den så hårt i röven nu under våren. Finns inga bortförklaringar som kan rättfärdiga denna kollaps.
Citera
2023-05-14, 20:40
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Alltså, vad jag försöker att få fram. Är att Man United har numera en ”tradition” av att signa en hög med gamla, avdankade spelare, och i många tillfällen så har de gett dessa gubbar feta kontrakter. Är det klart för dig nu?

Well, vilken klubb av Arsenal och Liverpool har haft mest succé under de senaste 30 åren..?🤔 När vi lyfter PL-bucklan i maj, så kommer hela fotbollsvärlden att mimra tillbaka och tänka hur fantastiska vi var säsongen 22/23. Alla icke-Liverpool fans kommer att komma ihåg säsongen 19/20 enbart p g a covid. That’s the difference

Anledningen till att varför jag tog upp Chelsea som en möjlig destination för Kane var kort o gott för att de har starka resdurser, och för att de (efter mitt tycke iaf) är i en bättre position än vad Man Utd är i.

Är 100 procent säker på att 99,9% av alla Gooners runt om i världen skulle aldrig ens vilja se den feta och fula skitungen (Harry Kane) i närheten av AFC. Så du behöver inte att oroa dig..
Jag borde inte. Men gör det ändå….

Skål på dig

När Arsenal vann mot United hemma i Januari betydde det att man plockat fler poäng än något annat lag vid den tidpunkten i Premier Leagues historia. Då var det en jävla fart på Arsenal fansen i tråden.

(FB) Allt om engelsk fotboll 22/23

Man har märkt hur aktiviteten avtagit för varje vecka som gått nu när dom insett det vi alla såg komma redan då i Januari. Att Arsenal är ett gäng bottlers som aldrig kommer hålla hela vägen.
Senast redigerad av asdfghjklzxcvbnm 2023-05-14 kl. 20:56.
Citera
2023-05-14, 20:43
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radiopanna
Torsk 0-3 hemma i en måstematch…

Arsenal har ställt sig på alla fyra och tagit den så hårt i röven nu under våren. Finns inga bortförklaringar som kan rättfärdiga denna kollaps.

Arteta trodde verkligen han var nya Pep.
Citera
2023-05-14, 20:49
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Jag birde inte. Men gör det ändå….

Skål på dig

När Arsenal van mot United hemma i Januari betydde det att man plockat fler poäng än något annat lag vid den tidpunkten i Premier Leagues historia. Då var det en jävla fart på Arsenal fansen i tråden.

Man har märkt hur aktiviteten avtagit för varje vecka som gått nu när dom insett det vi alla såg komma redan då i Januari. Att Arsenal är ett gäng bottlers som aldrig kommer hålla hela vägen.

bra sammanfattat
Citera
2023-05-14, 21:11
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laddkingen

vi har blivit fullkomligt tagna på sängen senaste åren med den mäktiga sjuka vinnarkulturen

Sitt ner The gunners kommer gå rent och city ta 0 poäng.
Citera
2023-05-14, 21:25
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Jag borde inte. Men gör det ändå….

Skål på dig

När Arsenal vann mot United hemma i Januari betydde det att man plockat fler poäng än något annat lag vid den tidpunkten i Premier Leagues historia. Då var det en jävla fart på Arsenal fansen i tråden.

Helt ärligt så gick det inte att läsa tråden där ett tag, dom var på moln som om det var första året de håller på Arsenal, att man aldrig lär sig som arsenalsupporter.

Även de "bättre" arsenalfansen här inne gick helt in i generalen-mode och spottade nedåt, nu när ställningen är återställd så försvann dem också. Vi trycker på repeat om någon säsong.

Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Det ''lustiga'' är att ni kan hamna på samma poäng som Tottenham säsongen 16/17. Arsenals bästa säsong sedan man vann ligan senast.

DET är vinnarkultur det.
Senast redigerad av Imbaz 2023-05-14 kl. 21:28.
Citera
2023-05-14, 21:47
Medlem
Gantss avatar
Någon som har den där "memen" där Arsenal supportarna blir hoppfulla i början av året för att sakta inse att de bara är sämst?

Nåja årets tränare blir la Pep pga ligavinsten.

Jag vill säga att Howe kommer två, men då måste han ta en CL plats. Annars tycker jag att Marco Silva har gjort ett bra jobb med Fulham där alla trodde att de skulle vara ett bottenlag. Lyckas Howe inte knippa CL plats så tar Silva's hans plats.

1. Pep
2. Howe (Silva)
3. Silva (Howe)

Knackar på dörren: Emery & De Zerbi.
Citera
2023-05-14, 21:48
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Helt ärligt så gick det inte att läsa tråden där ett tag, dom var på moln som om det var första året de håller på Arsenal, att man aldrig lär sig som arsenalsupporter.

Även de "bättre" arsenalfansen här inne gick helt in i generalen-mode och spottade nedåt, nu när ställningen är återställd så försvann dem också. Vi trycker på repeat om någon säsong.

DET är vinnarkultur det.

De var förjävla bra, varför skulle inte en Arse tro på det?
Citera
2023-05-14, 21:56
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gants
Någon som har den där "memen" där Arsenal supportarna blir hoppfulla i början av året för att sakta inse att de bara är sämst?

Nåja årets tränare blir la Pep pga ligavinsten.

Jag vill säga att Howe kommer två, men då måste han ta en CL plats. Annars tycker jag att Marco Silva har gjort ett bra jobb med Fulham där alla trodde att de skulle vara ett bottenlag. Lyckas Howe inte knippa CL plats så tar Silva's hans plats.

1. Pep
2. Howe (Silva)
3. Silva (Howe)

Knackar på dörren: Emery & De Zerbi.

denna?
Citera
2023-05-14, 21:58
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
De var förjävla bra, varför skulle inte en Arse tro på det?

Du får nog läsa om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in