2023-05-14, 17:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lasbond3000
Vart ska dessa brudar komma ifrån kan man ju undra?

Det som skulle behövas i så fall är en ordentlig utgallring av oss män.
Förslagsvis genom att skicka iväg oss via värnplikt till något blodigt krig så att det dör ordentligt med män.
Det som hela tråden handlar om, "Försvara svenska kvinnor i krig".
Först då kan de kvarvarande överlevande männen knulla runt med unga kvinnor.
Det finns ungefär 100 gånger så många heta 19-åringar som det finns kvinnor i NÅGON annan åldersgrupp, därför kan män välja bort alla kvinnor som inte är 19-åriga oskulder och de bortvalda 19+arna är alla bittra gamla nuckor.
Citera
2023-05-14, 17:55
Medlem
Lasbond3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Det finns ungefär 100 gånger så många heta 19-åringar som det finns kvinnor i NÅGON annan åldersgrupp, därför kan män välja bort alla kvinnor som inte är 19-åriga oskulder och de bortvalda 19+arna är alla bittra gamla nuckor.

Ologiskt resonemang.
Antalet Lolita-unga kvinnor <25 år räcker inte till för alla överåriga gubbsjuka män.
Därför uppstår det en osund marknadssituation.
Citera
2023-05-14, 18:00
Avslutad
Citat:
Ologiskt resonemang.
Antalet Lolita-unga kvinnor <25 år räcker inte till för alla överåriga gubbsjuka män.
Därför uppstår det en osund marknadssituation.
Jodå, de räcker. Det är därför kvinnor måste knulla mindre för att få chansen på de här flashbackmännen som annars bara knullar heta 19-åriga oskulder.

(Nä de inte alltid så verklighetsanpassade här på forumet.)
Senast redigerad av Ipsi 2023-05-14 kl. 18:09.
Citera
2023-05-14, 19:36
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Visst är det försent, mänskligheten kommer vara utdöd sen länge innan processerna som vi satt igång nu vänder. Så helt riktigt finns det inget sunt fundament att stå på, ingen framtidstro. Dom unga har fattat för längesen till skillnad från 40-50-60 talisterna. "Livets hårda skola" kommer te sig som en söndagsutflykt i jämförelse.

Mänskligheten kommer på intet vis dö ut.
Men den överpriveligierade gruppen kommer att få en välförtjänt åktur över generationerna.

Vad är kvinnans roll och ansvar i en kärnfamilj?
Är hon pålitlig?

Samhällskontraktet är redan ensidigt brutet med mer än en majoritet av de nya generationernas pojkar.
Därmed blir det inte ens någon kärnfamilj med dem, inte ens om det bönas och bes.
Citera
2023-05-14, 23:21
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentinkontinens
Mänskligheten kommer på intet vis dö ut.
Men den överpriveligierade gruppen kommer att få en välförtjänt åktur över generationerna.

Vad är kvinnans roll och ansvar i en kärnfamilj?
Är hon pålitlig?

Samhällskontraktet är redan ensidigt brutet med mer än en majoritet av de nya generationernas pojkar.
Därmed blir det inte ens någon kärnfamilj med dem, inte ens om det bönas och bes.

Nej troligen kommer små grupper människor överleva här och där.

Kvinnan är mer pålitlig än mannen när det kommer till kärnfamiljen. Kvinnor har då som nu tagit huvudansvaret för familj och barn. Fler män än kvinnor överger sina barn/har nästintill obefintlig kontakt med sina barn. Kvinnor bär upp kärnfamiljen nu som då, hade det ansvaret vilat på männen hade kärnfamiljen varit ett minne blott sen lång tid tillbaka, kanske aldrig ens existerande.

Män vill knulla, så det kommer inte behöva bönas och bes nånsin.
Citera
2023-05-15, 03:52
Medlem
Citat:
Nej troligen kommer små grupper människor överleva här och där.

Kvinnan är mer pålitlig än mannen när det kommer till kärnfamiljen. Kvinnor har då som nu tagit huvudansvaret för familj och barn. Fler män än kvinnor överger sina barn/har nästintill obefintlig kontakt med sina barn. Kvinnor bär upp kärnfamiljen nu som då, hade det ansvaret vilat på männen hade kärnfamiljen varit ett minne blott sen lång tid tillbaka, kanske aldrig ens existerande.

Män vill knulla, så det kommer inte behöva bönas och bes nånsin.

I väst och inte minst Sverige så stämmer inte detta alls. Det är främst kvinnan som bryter relationerna och gör sina barn faderslösa, det är allt annat än att värna kärnfamiljen. Männen börjar tröttna och inse att svenska kvinnor inte kan ge mer än ett luder. Töm och glöm och slipp utsättas för att tvingas försörja barn som de inte ens får träffa.

Det finns däremot stora områden i världen där helt andra värderingar gäller, där kvinnorna är bra kvinnor som tar hand och värnar om sin man och kärnfamiljen.
Citera
2023-05-15, 07:51
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Så jääävla gött! Har ni anti-feminister äntligen fattat att ni inte är bra för kvinnor och att ni ska lämna kvinnor ifred. Fuckin hell, kors i taket.
Jag är inte antifeminist.
Vill du omformulera ditt svar?
Annars ser jag ingen anledning att besvara den, då den inte riktas till mig.

När det gäller "bra för kvinnor" är du helt ute och cyklar.
Du skulle inte överleva ett halvår utan män som jag.
Citera
2023-05-15, 09:05
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Eller så är det du som inte kan läsa innantill på samma sätt som du har svårt att föra ett logiskt resonemang.
Har du lite exempel, så får vi höra, herr korridorvakten.
Citat:
Dina exempel är anekdotiska.
Nej, endast ett av dem är anekdotiskt.
Citat:
Handplockade fall som inte ger någon helhetsbild av vad kvinnosläktet anser i stort.
Du har inte den blekaste aning om vad kvinnosläktet anser i stort, för det finns inget som heter så om 4 miljarder människor med helt olika förutsättningar.
Bra försök. Men den sortens motargument fungerar faktiskt bara när du har ens lite rätt.

De som inte var anekdotiska var exempel på situationer där kvinnor i grupp och i samförstånd agerade mot bättre vetande och jag bistod till skillnad mot dig, med lite länkar och fall.

Ska du skjuta dig i foten, så är det bara att ladda om och skjuta dig i den andra också.
Citat:
Jag vet flera fruntimmer som är klart kritiska till den invandring vi hade i mitten av 10-talet.
DÄR har du anekdotisk bevisföring.
Kan vi se dessa uttalanden i skrift nånstans, illustrerat med bilder?
Inte?
Då hoppas jag att även du inser att bevisvärdet är lite lägre än för de exempel du fick av mig.
Citat:
Vad vi däremot kan konstatera är att vi har gett ukrainska flyktingar ett annat mottagande än vad vi gjorde med de asylsökande som kom hit åren 2015-16.
Trots en allt mer restriktiv flyktingpolitik har både Sverige och EU aktiverat massflyktingsdirektivet.
Vi gjorde det redan 4'e mars förra året (2022).
https://www.forskning.se/2023/02/28/flyktingar-ukraina#

Några stora protester mot ukrainska flyktingar (som mest består av kvinnor och barn) har jag inte sett och ingen har heller kunnat ge mig några belägg för detta.
Självklart!
De är ett av våra grannfolk och till skillnad mot orcherna som vallfärdade hit 2015 så var det kvinnnor och barn i flykt från ett fruktansvärt krig.
De som kom 2015 var till 90% unga män i krigsför ålder, utan papper, med lögner om hur gamla de var och de kom inte ens från något krig och saknade asylskäl.
Hade det varit bara syriska och kurdiska kvinnor och barn som kom, hade (och har) de redan fått flyktingstatus och PUT.
De som inte borde vara här har inte lämnat landet utan stryker omkring och rånar och våldtar våra barn.
Om de inte skjuter på varann.
Citat:
Belägg för det?
Är ditt google trasigt?
https://www.google.com/search?q=f%C3%A4rre+unga+har+sex&hl=sv&sxsrf=APwXE dfFS-BKBU0L_Mmv0WTsoJn-4d3NRg%3A1684025555735&source=hp&ei=0zBgZOPRKv-Pxc8PhemN8Ag&iflsig=AOEireoAAAAAZGA-445GbBwC2AC2OnSJmg_BlQ27ld2w&ved=0ahUKEwijh6mIzPP-AhX_R_EDHYV0A44Q4dUDCAg&uact=5&oq=f%C3%A4rre+unga+ har+sex&gs_lcp=Cgdnd3Mtd2l6EAM6BwgjEOoCECc6EQguEIM BEMcBELEDENEDEIAEOgsIABCABBCxAxCDAToOCC4QgAQQsQMQx wEQrwE6B QgAEIAEOhEILhCABBCxAxCDARDHARCvAToICAAQgAQQsQM6Dgg uEIAEELEDEMcBENEDOhEILhCABBCxAxCDARDHARDRAzoLCAAQi gUQsQMQgwE6CwguEIAEELEDEIMBOggILhCABBCxAzoLCAAQgAQ QsQMQyQM6CwgAEIAEELEDEJIDOggIABCKBRCSAzoGCAAQFhAeO ggIABAWEB4QDzoICAAQCBAeEA06BQghEKABUNEIWOEiYK0laAF wAHgAgAFOiAHsB5IBAjE4mAEAoAEBsAEK&sclient=gws-wiz
Citat:
Det är en trend vi ser hos nästan alla någorlunda utvecklade länder.
När kvinnor får möjlighet att utbilda sig och göra karriär skjuter de upp barnafödandet.
En del för länge så att de inte kan få några barn.
Om man nu ska förenkla.
Nu är det du som blandar ihop faktoider med fakta, men du undvek frågan du skulle svara på och svarade på något annat. Och fyllde på med det tredje.

Svagt.
Citera
2023-05-15, 09:17
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av expat2021
I väst och inte minst Sverige så stämmer inte detta alls. Det är främst kvinnan som bryter relationerna och gör sina barn faderslösa, det är allt annat än att värna kärnfamiljen. Männen börjar tröttna och inse att svenska kvinnor inte kan ge mer än ett luder. Töm och glöm och slipp utsättas för att tvingas försörja barn som de inte ens får träffa.

Det finns däremot stora områden i världen där helt andra värderingar gäller, där kvinnorna är bra kvinnor som tar hand och värnar om sin man och kärnfamiljen.

Varför initierar kvinnor majoriteten av skilsmässorna i höginkomstländerna?
Man är alltid två om tangon.

Här i Sverige har de flesta delad vårdnad efter skilsmässa. Kvinnor gör därmed inte sina barn "faderslösa". (har inte koll på andra länder)

Vilka länder syftar du på?
Citera
2023-05-15, 09:21
Medlem
Citat:
Varför initierar kvinnor majoriteten av skilsmässorna i höginkomstländerna?

För att de inte värnar kärnfamiljen som du påstod att de gjorde.
Citera
2023-05-15, 09:22
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flickfotograf
Jag är inte antifeminist.
Vill du omformulera ditt svar?
Annars ser jag ingen anledning att besvara den, då den inte riktas till mig.

När det gäller "bra för kvinnor" är du helt ute och cyklar.
Du skulle inte överleva ett halvår utan män som jag.

Nej precis, mitt inlägg var riktat åt Lord Wanker.

Du tar dig själv på alldeles för stort allvar.
Citera
2023-05-15, 09:26
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av expat2021
För att de inte värnar kärnfamiljen som du påstod att de gjorde.

Jo de värnar kärnfamiljen. Kvinnor tar ofta det relationella ansvaret inom familjen och samhället i övrigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in