2023-05-14, 01:22
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Armadou
Clowninlägg. Nej, jag är en vältränad man med militär utbildning som dessutom råkar ha lagliga vapen hemma. Förrädarare som du kan gott utvisas till ryssland eller arabien.
Vad får dig att tro att inte jag också har det?
Har du gjort din värnplikt menar du?
I Sverige?
Citera
2023-05-14, 02:07
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasbond3000
Jag uttryckte mig inte tydligt nog ser jag.
Nej det är inte vanligt att svenska kvinnor har relationer med MENA-män.
Så din påstående att svenska kvinnor älskar åka karusell med mörka fel är fel.
Eller saknar grund.

Jösses!
Snacka om att medvetet missförstå.

Jag menar naturligtvis att du och likasinnade kommer inte hitta någon kvinna med dem kraven.
En ung kvinna som är kåt är i regel inte oskuld när har passerat 20 år.
Hon kommer heller inte att spara sin fitta bara åt dig.
Oavsett om du tycker du uttrycker 200000 år av evolutionsbiologi.
Att du uttrycker dig luddigt beror sannolikt på att du tänker luddigt.
Sitt inte här och dra fakta ur röven, unge man.

Jag är inte på humör för sånt.
Det finns gott om kvinnor som hänger med utländska mörka män och det finns ingenting du kan göra något åt.
Eller ens bör göra något åt.

Du har inte den blekaste aning om vilka svenska kvinnor knullar runt med.
Ok?

Vi är inga förkläden för dem och de gör sina egna val här i livet.
Att de kan rymma iväg med deras gemensamma barn till nordafrika när de fått sitt medborgarskap kan vi också skita i. (Om du minns boken och filmen "Inte utan min dotter"?)

Eller de som upptäcker att de utnyttjats för både medborgarskap och bostad, för att sen knäckas, som man gör med kvinnorna hemma.

Det är inte vårt problem. Det är deras.
De stod där på stationen med sina Refugees Welcomeskyltar https://www.google.com/search?q=Refugees+welcome&tbm=isch&chips=q:refugee s+welcome,online_chips:sweden:T2IKrxMAc8g%3D&clien t=firefox-b-d&hl=sv&sa=X&ved=2ahUKEwiMpZLAwvP-AhXXvCoKHd7DAYsQ4lYoAXoECAEQKA&biw=1517&bih=861 och skanderade till den svenske mannen att hon är "Inte er kvinna", så det är till och med politiskt påbjudet. https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/1kxQvB/inte-er-kvinna--tillsammans-star-de-upp-mot-rasismen En del riksdagskvinnor har till och med personligen valt t.ex. Afghanska män.
Johanna Möller hade flera, som hon till och med fick att mörda åt henne. https://sv.wikipedia.org/wiki/Arbogafallet_(2010-talet)

Det finns svenska kvinnor som inte ligger runt. Och oskulder efter 20 också.
Det är färre som har sex idag och det är allt senare den sexuella debuten görs idag, jämfört när jag var ung.

Och det har aldrig fött så få barn per kvinna som nu och detta kommer bara öka.
Och allt har en gemensam grundorsak.

Det är konsekvenserna av feministisk politik i 50 år.
Senast redigerad av GaylordYanker 2023-05-14 kl. 02:16.
Citera
2023-05-14, 02:26
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Ja hur ung har du tänkt dig för att få nån som inte legat runt så mycket?
Vad får dig att tro att jag talar i egen sak?
Det finns flickor och kvinnor som inte knullar runt.
Bra vettiga kvinnor som förstår att "bodycount" betyder något.
Citera
2023-05-14, 02:34
Medlem
SameOldStorys avatar
Jag har inte läst tråden men på frågan "Är svenska kvinnor värda att försvara i krig mot bakgrund av deras feministiska ideologi?" nej. De enda kvinnor jag försvarar är min dotter, fru och mamma.
Citera
2023-05-14, 08:56
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaylordYanker
Vi är inga förkläden för dem och de gör sina egna val här i livet.

Så jääävla gött! Har ni anti-feminister äntligen fattat att ni inte är bra för kvinnor och att ni ska lämna kvinnor ifred. Fuckin hell, kors i taket.

Citat:
Eller de som upptäcker att de utnyttjats för både medborgarskap och bostad, för att sen knäckas, som man gör med kvinnorna hemma.

Det är inte vårt problem. Det är deras.
De stod där på stationen med sina Refugees Welcomeskyltar https://www.google.com/search?q=Refugees+welcome&tbm=isch&chips=q:refugee s+welcome,online_chips:sweden:T2IKrxMAc8g%3D&clien t=firefox-b-d&hl=sv&sa=X&ved=2ahUKEwiMpZLAwvP-AhXXvCoKHd7DAYsQ4lYoAXoECAEQKA&biw=1517&bih=861 och skanderade till den svenske mannen att hon är "Inte er kvinna", så det är till och med politiskt påbjudet. https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/1kxQvB/inte-er-kvinna--tillsammans-star-de-upp-mot-rasismen En del riksdagskvinnor har till och med personligen valt t.ex. Afghanska män.
Johanna Möller hade flera, som hon till och med fick att mörda åt henne. https://sv.wikipedia.org/wiki/Arbogafallet_(2010-talet)

Du försöker klistra ovanstående på gruppen (svenska) kvinnor. Men det du beskriver är undantag och handlar endast om ett fåtal individer.

Citat:
Det finns svenska kvinnor som inte ligger runt. Och oskulder efter 20 också.

Fortsätt lämna dem ifred.

Citat:
Och det har aldrig fött så få barn per kvinna som nu och detta kommer bara öka.
Och allt har en gemensam grundorsak.

Det är konsekvenserna av feministisk politik i 50 år.

På 50 år har barnafödandet gått upp och ner. Anledningen till att det sjunker nu beror på att unga män och kvinnor är oroliga över klimatet, kriget och ekonomin. Alla tre "sakerna" utklassar feminismen med hästlängder.
Citera
2023-05-14, 09:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Så jääävla gött! Har ni anti-feminister äntligen fattat att ni inte är bra för kvinnor och att ni ska lämna kvinnor ifred. Fuckin hell, kors i taket.

Du försöker klistra ovanstående på gruppen (svenska) kvinnor. Men det du beskriver är undantag och handlar endast om ett fåtal individer.

Fortsätt lämna dem ifred.

På 50 år har barnafödandet gått upp och ner. Anledningen till att det sjunker nu beror på att unga män och kvinnor är oroliga över klimatet, kriget och ekonomin. Alla tre "sakerna" utklassar feminismen med hästlängder.

..och det faktum att Sverige har högst andel singelhushåll i världen beror också på klimatet, kriget och ekonomin?

..du ser ingen koorelation mellan hög andel singelhushåll och lågt barnafödande?

..du ser heller ingen koorelation mellan det tydliga könskriget / hatet i dagens gynocentriska Sverige och hög andel singelhushåll och lågt barnafödande?
Citera
2023-05-14, 10:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Flickfotograf
Klart det finns men hur ung menar du som inte har hunnit knulla runt?
Citera
2023-05-14, 10:59
Avslutad
Citat:

Citat:

Det handlar mer om självkänsla, egenvärde och familjevärderingar än ålder.

..men vi förstår att du som gammalt sliddjur med tatueringar och hög bodycunt är avundsjuk på de yngre tjejerna som inte sålt sig som dig än..
Citera
2023-05-14, 11:18
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Jag bir inte gravid och biologiskt är jag skapt för att så vildhavre.
Jag kan göra flera hundra kvinnor gravida på ett år rent fysiskt. Det är därför män är försumbara och det egentligen bara behövs några procent av oss för att trygga mänskligheten.
En kvinna kan på hela sitt liv inte föda mer mellan 10 och 20 barn och de är ute från ekorrhjulet i ett år av fysiska skäl.
Det är för att skydda kvinnor och barnen som äktenskapet instiftats.
Vill ni göra er av med det, så bara säg det.
Senast redigerad av Flickfotograf 2023-05-14 kl. 11:21.
Citera
2023-05-14, 12:09
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
..och det faktum att Sverige har högst andel singelhushåll i världen beror också på klimatet, kriget och ekonomin?

..du ser ingen koorelation mellan hög andel singelhushåll och lågt barnafödande?

..du ser heller ingen koorelation mellan det tydliga könskriget / hatet i dagens gynocentriska Sverige och hög andel singelhushåll och lågt barnafödande?

Oavsett mängden singelhushåll så har barnafödandet gått upp och ner i Sverige. Sverige har länge haft bland det högsta barnafödandet i Europa. Men nu sjunker det som sagt.

Det kan bero på oron inför framtiden bland unga män och kvinnor. Klimatet håller på att gå käpprätt åt helvete och det ser inte ljust ut för kommande generationer. Vi har hamnat i en situation där unga inte har samma framtidstro som tidigare generationer.
Citera
2023-05-14, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Oavsett mängden singelhushåll så har barnafödandet gått upp och ner i Sverige. Sverige har länge haft bland det högsta barnafödandet i Europa. Men nu sjunker det som sagt.

Det kan bero på oron inför framtiden bland unga män och kvinnor. Klimatet håller på att gå käpprätt åt helvete och det ser inte ljust ut för kommande generationer. Vi har hamnat i en situation där unga inte har samma framtidstro som tidigare generationer.

Haha det är ingen som avstår från barn pga klimatet. Woke, feminins, metoo och flyktingarna är viktigare skäl att avstå. Feta och dryga kvinnor lockar allt färre.
Citera
2023-05-14, 13:22
Avslutad
Citat:
Jag bir inte gravid och biologiskt är jag skapt för att så vildhavre.
Jag kan göra flera hundra kvinnor gravida på ett år rent fysiskt. Det är därför män är försumbara och det egentligen bara behövs några procent av oss för att trygga mänskligheten.
En kvinna kan på hela sitt liv inte föda mer mellan 10 och 20 barn och de är ute från ekorrhjulet i ett år av fysiska skäl.
Det är för att skydda kvinnor och barnen som äktenskapet instiftats.
Vill ni göra er av med det, så bara säg det.
Ja, men jag undrar hur unga de ska vara för att inte ha hunnit knulla runt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in