Citat:
Ursprungligen postat av
Julskinkato
Haha lilla hen, ditt babbel saknar helt logik.
Om en skäggig man ser ut som en hora, så är det rimligt att kalla vederbörande för...en hora. Och då kallar sig för hora. Skamlös Vinhora. Det är ju inte ens mitt påhitt.
Vad är så bra med att män utklädda som prostituerade kvinnor läser sagor för barn? Det är tydligen extremt viktigt för er. Haha vad är ni rädda för?
"William blev traumatiserad för han fick inte se manshoror läsa sagor när han var liten"
Jag gissar att du är pedofil och älskar blandningen av prostitution och barn.
Vi kan ta det igen: Jag tycker att ungar ska få gå på grejer de tycker är roliga, så länge det handlar om arrangemang som kan genomföras på ett säkert sätt. För mig är det helt irrelevant i sammanhanget om underhållarna har på sig dam- eller herrkläder, peruk eller clownnäsa.
Om det visar sig att ungarna inte gillar Drag Queen Story Hour, eller om arrangemanget visar sig medföra någon form av risk för deras hälsa, tycker jag inte att biblioteken borde arrangera dem.
Det finns föräldrar som tror att deras barn tar skada av att höra drag queens läsa sagor. De behöver inte ta sina barn till Drag Queen Story Hour. Men så länge ingen kan visa på någon faktisk risk med arrangemanget ser jag ingen anledning att ta det här ifrån de ungar som vill gå på det.
Därför välkomnar jag folk från din sida att förklara för mig vilken objektivt observerbar risk barnen löper genom att gå på det här. I stället kommer mest pedofilanklagelser från t ex dig (jag fetade den senaste här ovanför), och det säger en hel del om hur lite ni har på fötterna i den här frågan.