2023-05-12, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FairyGirl
Jag har inte påstått att alla thailändskor är horor. Det är din fantasi.

Men du var snabb att fokusera på horor och ladyboys.
Jag påstod heller inte att du sa alla.
Citera
2023-05-12, 20:39
Medlem
FairyGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av expat2021
Vilket arv?
Är det minnen du tänker på nu eller något konkret som existerar?

Att du förnekar vårt svenska ärv visar vad för sorts patetisk människa du är. Vänster- och wokepacket gör precis likadant.
Citera
2023-05-12, 20:39
Medlem
Citat:
Att du förnekar vårt svenska ärv visar vad för sorts patetisk människa du är. Vänster- och wokepacket gör precis likadant.

Du glömde svara:

Vilket arv?
Är det minnen du tänker på nu eller något konkret som existerar?
Citera
2023-05-12, 20:40
Medlem
FairyGirls avatar
Citat:
Men du var snabb att fokusera på horor och ladyboys.
Jag påstod heller inte att du sa alla.

Jag skrev bara sanningen. Vad män som du ofta ägnar sig åt. Många utnyttjar barn också. Jag får verkligen hoppas att du inte är i den kategorin.
Citera
2023-05-12, 20:41
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Nu var det du som var vulgär. Vilket äcklar kvinnor med klass.

Nej, det är din svenska som brister. Du blandar ihop ordet "vulgär" med ordet" sträng", då jag alltid är sträng mot feminister. Däremot är ju du typiskt ettrig som blattar brukar vara, och det är inga svenskar som gillar efterhängsna typer som du.
Citera
2023-05-12, 20:43
Medlem
Citat:
Jag skrev bara sanningen. Vad män som du ofta ägnar sig åt. Många utnyttjar barn också. Jag får verkligen hoppas att du inte är i den kategorin.

Detta är bara dina referensramar.
Du har säkert inte en aning om hur vanligt det är, eller kan du konkretisera det i siffror? Hur stor andel av alla män gör det, hur ofta osv. Eller är det som sagt var bara din egen bild?
Citera
2023-05-12, 20:46
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ja det här är typiskt för inskränkta svenskar och vi såg det nyss från FairyGirl också. Denna nedvärderande och inskränkta syn på kvinnor i andra länder, att de är horor osv.

Fast den där "FairyGirl" kör ju den där typiskt tjatiga blattestilen. En såndär som alltid måste ha sista ordet, trots sin bristande intelligens. Vi har ju haft intelligenta feminister som varit aktiva här för ca 10 år sedan, men dom har tyvärr slutat i forumet.
Citera
2023-05-12, 20:46
Medlem
FairyGirls avatar
Citat:
Detta är bara dina referensramar.
Du har säkert inte en aning om hur vanligt det är, eller kan du konkretisera det i siffror? Hur stor andel av alla män gör det, hur ofta osv. Eller är det som sagt var bara din egen bild?

Jag pratar inte om alla män. Utan kategorin äldre män som åker ensamma till Thailand. I den kategorin är det vanligt.
Citera
2023-05-12, 20:48
Medlem
Citat:
Jag pratar inte om alla män. Utan kategorin äldre män som åker ensamma till Thailand. I den kategorin är det vanligt.

Återigen, jag har inte sagt att du sagt "alla".
Men du har sagt att det är vanligt utan att på något sätt kunna klä det i siffror.
Hur stor andel av alla män gör det, hur ofta osv. Eller är det som sagt var bara din egen bild?
Citera
2023-05-12, 20:49
Medlem
FairyGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnuppfen
Nej, det är din svenska som brister. Du blandar ihop ordet "vulgär" med ordet" sträng", då jag alltid är sträng mot feminister. Däremot är ju du typiskt ettrig som blattar brukar vara, och det är inga svenskar som gillar efterhängsna typer som du.

Sluta bortförklara dig. Du skrev om illaluktande f!ttor. Det är vulgärt och äckligt, inte strängt.
Citera
2023-05-12, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schnuppfen
Fast den där "FairyGirl" kör ju den där typiskt tjatiga blattestilen. En såndär som alltid måste ha sista ordet, trots sin bristande intelligens. Vi har ju haft intelligenta feminister som varit aktiva här för ca 10 år sedan, men dom har tyvärr slutat i forumet.

Och de undrar varför inte män vill försvara dem, jösses!
Citera
2023-05-12, 20:51
Medlem
Citat:
Sluta bortförklara dig. Du skrev om illaluktande f!ttor. Det är vulgärt och äckligt, inte strängt.

Men ditt snack om horor är okej?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in