2023-05-12, 20:10
Medlem
FairyGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnuppfen
Nu är det ju arbetsplatserna jag talar om, och verkligen inte hemmamiljön. Mina kärleksdamer är kvinnliga och feminina, men inte mina yrkeskollegor.

Du visar upp ett psychobeteende oavsett. Dina kommentarer, bl a om illaluktande f!ttor, skulle garanterat äckla dina fina damer om det läste dem.
Citera
2023-05-12, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av expat2021
Nej självklart inte i Sverige och inte i något woke-land.
Jag är däremot inte heller låst till ett land utan tänker snart byta för att upptäcka ett nytt land.
Varför är du då här och gnäller. Stick eller håll käft. Pajas till fosterlandsförrädare.
Citera
2023-05-12, 20:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pauws
Ditt namn avslöjar dig. Antar att det bara är öststatsh#ror som vill röra dig😂😂😂😂

Östatshoror?

Jag visste väl att feminister var rasister.

Dessa sk östatshoror, läser fortfarande böcker, och besitter en iq långt över er tröga bimbosvenskor. Med eller utan kvoterad "högskoleutbildning" för imbecilla arabknullare som dig.
En, av dig benämd östatshora, är värd sin vikt i guld i jämförelse med dig, som är värd ett par ruttnande ballar med mycket pungsvett.

En sk högskoleutbildad svenska sa att hon nog "sett den" när jag frågade om kafka, glad som jag var över att träffat någon jag faktiskt kunde kommunicera med.

Nja, jag tror jag passar faktiskt.
Citera
2023-05-12, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Armadou
Varför är du då här och gnäller. Stick eller håll käft. Pajas till fosterlandsförrädare.

Jaha du är en sådan där yttrandefrihetsmotståndare med diktator-ambitioner. Vill styra vad andra ska få säga och göra. Tyvärr för din del så har du inte den makten plutten.
Citera
2023-05-12, 20:19
Medlem
FairyGirls avatar
Citat:
Det är tvärtom gammal smart krigstaktik att utvärdera och välja sina krig, att utkämpa utsiktslösa krig är korkat.

Och varför ska man ens försöka rädda Sverige när det finns andra länder som redan är bra och som man kan bo i? Låt idioterna få samlas i Sverige då bara.

Din tro om att jag skulle vara i Thailand och umgås med horor och ladyboys säger mest bara om dina preferenser och din inskränkta syn på andra länder. Det belyser därför väl det jag skrev om att du är hjärntvättad.

Det är ingen krigstaktik att fly, det är patetiskt betabeteende.

Är bara bra att svaga ickepatrioter drar dock. Vi har ingen som helst nytta av er i ett krig.

Nej, det tyder inte alls på hjärntvätt. Det är tydligt att du är äldre, omanlig och singel, och den typen av man reser ofta till Thailand (eller andra länder) och köper horor. Du ska dessutom dra vidare skriver du, vilket ytterligare förstärker sannolikheten att det jag antar stämmer.
Citera
2023-05-12, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FairyGirl
Det är ingen krigstaktik att fly, det är patetiskt betabeteende.

Är bara bra att svaga ickepatrioter drar dock. Vi har ingen som helst nytta av er i ett krig.

Nej, det tyder inte alls på hjärntvätt. Det är tydligt att du är äldre, omanlig och singel, och den typen av man reser ofta till Thailand (eller andra länder) och köper horor. Du ska dessutom dra vidare skriver du, vilket ytterligare förstärker sannolikheten att det jag antar stämmer.

Jo det är det visst, att välja sina slag är en mycket gammal krigstaktik som är viktig att förstå.
Man bör inte offra mycket för något som saknar värde, rätt självklart om man har en hjärna att tänka med.
Citera
2023-05-12, 20:24
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Du visar upp ett psychobeteende oavsett. Dina kommentarer, bl a om illaluktande f!ttor, skulle garanterat äckla dina fina damer om det läste dem.

Njavars, kvinnliga Damer gillar att känna sig utvalda och bättre än andra konkurrerande kvinnor. Faktum är att riktiga kvinnor skäms över hur vulgära, grova och slibbiga feministkärringar faktiskt är.
Citera
2023-05-12, 20:31
Medlem
FairyGirls avatar
Citat:
Njavars, kvinnliga Damer gillar att känna sig utvalda och bättre än andra konkurrerande kvinnor. Faktum är att riktiga kvinnor skäms över hur vulgära, grova och slibbiga feministkärringar faktiskt är.

Nu var det du som var vulgär. Vilket äcklar kvinnor med klass.
Citera
2023-05-12, 20:31
Medlem
Citat:

Ja det här är typiskt för inskränkta svenskar och vi såg det nyss från FairyGirl också. Denna nedvärderande och inskränkta syn på kvinnor i andra länder, att de är horor osv.
Citera
2023-05-12, 20:34
Medlem
FairyGirls avatar
Citat:
Jo det är det visst, att välja sina slag är en mycket gammal krigstaktik som är viktig att förstå.
Man bör inte offra mycket för något som saknar värde, rätt självklart om man har en hjärna att tänka med.

Sverige och vårt tusenåriga arv saknar bara värde för omanliga, veka ickepatrioter. Du har mycket gemensamt med vänsterpacket som förstört landet och är inte ett dugg bättre än dem.
Citera
2023-05-12, 20:35
Medlem
Citat:
Sverige och vårt tusenåriga arv saknar bara värde för omanliga, veka ickepatrioter. Du har mycket gemensamt med vänsterpacket som förstört landet och är inte ett dugg bättre än dem.

Vilket arv?
Är det minnen du tänker på nu eller något konkret som existerar?
Citera
2023-05-12, 20:36
Medlem
FairyGirls avatar
Citat:
Ja det här är typiskt för inskränkta svenskar och vi såg det nyss från FairyGirl också. Denna nedvärderande och inskränkta syn på kvinnor i andra länder, att de är horor osv.

Jag har inte påstått att alla thailändskor är horor. Det är din fantasi.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in