2023-05-12, 18:35
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FairyGirl
Men sluta dra alla över en kam. Alla svenska kvinnor är inte feminister, liksom alla svenska män inte feminiserat vänsterpack.

Jaa...du säger det, du. Men du kanske inte rör dig bland högutbildade, så du saknar förmodligen de vidriga erfarenheter av feministpacket som vi andra har.

Feminister måste hanteras med beslutsamhet och dominans, Annars blir dom stöddiga.
Citera
2023-05-12, 18:42
Medlem
FairyGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av expat2021
80% är för.

Vad föreslår du mer att de gör, frågade jag. Svara på frågan.

Är helt övertygad om att du inte är kapabel att försvara landet fysiskt. Förutom att du inte är patriot, och därmed omanlig, är du även vek och omanlig. Vilket gör det extra löjligt att du dissar svenskar som faktiskt bryr sig.
Citera
2023-05-12, 18:45
Medlem
Citat:
Vad föreslår du mer att de gör, frågade jag. Svara på frågan.

Är helt övertygad om att du inte är kapabel att försvara landet fysiskt. Förutom att du inte är patriot, och därmed omanlig, är du även vek och omanlig. Vilket gör det extra löjligt att du dissar svenskar som faktiskt bryr sig.

De 20% kan inte göra något annat än att lämna landet när 80% är för.
Rösta med fötterna.
Citera
2023-05-12, 18:45
Medlem
FairyGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnuppfen
Jaa...du säger det, du. Men du kanske inte rör dig bland högutbildade, så du saknar förmodligen de vidriga erfarenheter av feministpacket som vi andra har.

Feminister måste hanteras med beslutsamhet och dominans, Annars blir dom stöddiga.

Jag har massor med erfarenhet av feminister. Faktum kvarstår dock: Alla svenska kvinnor är inte feminister, liksom alla svenska män inte feminiserat vänsterpack.
Citera
2023-05-12, 18:48
Medlem
FairyGirls avatar
Citat:
De 20% kan inte göra något annat än att lämna landet när 80% är för. Rösta med fötterna.

Veka omanliga män lämnar landet. Andra stannar och kämpar. Som jag redan förklarat så kan mycket göras i en krigssituation, då förhållandena ändras radikalt.
Citera
2023-05-12, 18:49
Medlem
Citat:
Jag har massor med erfarenhet av feminister. Faktum kvarstår dock: Alla svenska kvinnor är inte feminister, liksom alla svenska män inte feminiserat vänsterpack.

Det tycker du som lever i Sverige och matas med propagandan varje dag. Lämnar du landet och ser på det från avstånd kommer din uppfattning att ändras.
Citera
2023-05-12, 18:50
Medlem
Citat:
Veka omanliga män lämnar landet. Andra stannar och kämpar. Som jag redan förklarat så kan mycket göras i en krigssituation, då förhållandena ändras radikalt.

Nej smarta män väljer sina strider och tar de som kan vinnas.
Sverige har passerat point of no return.
Citera
2023-05-12, 18:53
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:

OK, men nu är vi i Feministforumet, så här håller vi oss till Feministpacket i våra diskussioner. En samling vidriga, manshatande kärringhelveten vars fittor stinker av rutten surströmming.

Sådana är dom, feministerna.
Citera
2023-05-12, 19:05
Medlem
FairyGirls avatar
Citat:
Det tycker du som lever i Sverige och matas med propagandan varje dag. Lämnar du landet och ser på det från avstånd kommer din uppfattning att ändras.

Jag är immun mot propaganda, och de flesta kvinnor jag känner, och det är många, är inte feminister.

Citat:
Nej smarta män väljer sina strider och tar de som kan vinnas. Sverige har passerat point of no return.

Du låtsas att du skulle stark, manlig och stridsduglig. Sanningen är att du är motsatsen.
Citera
2023-05-12, 19:08
Medlem
Citat:
Jag är immun mot propaganda, och de flesta kvinnor jag känner, och det är många, är inte feminister.

Nej ingen är immun mot ständig propaganda, den som tror det är extra illa ute, då förstår man inte ens att man påverkas.

Citat:
Du låtsas att du skulle stark, manlig och stridsduglig. Sanningen är att du är motsatsen.

Din åsikt om det är ointressant för mig.
Citera
2023-05-12, 19:08
Medlem
FairyGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnuppfen
OK, men nu är vi i Feministforumet, så här håller vi oss till Feministpacket i våra diskussioner. En samling vidriga, manshatande kärringhelveten vars fittor stinker av rutten surströmming.

Sådana är dom, feministerna.

Feminiserade män vad har du att säga om dem då?
Citera
2023-05-12, 19:09
Avslutad
Citat:

nja, han kan inte riktigt bestämma sig för vad han är, det är lite oklart om manliga män försvarar sitt land eller om de drar när och lämnar landet till sitt öde när det drar ihop sig. i vilket fall gör han det sistnämnda, om det är manligt eller inte är lite svårt att få reda på
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in