2023-05-12, 18:11
Avslutad
En riktig man försvarar bara det han älskar, naturligtvis.

Det är jävligt många fjollor, och män, som inte ens gillar vad Sverige blivit under ert feministiska styre.
Citera
2023-05-12, 18:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av expat2021
Du krigar heller inte för något land.
Nä för jag är en riktig man!
Citera
2023-05-12, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Nä för jag är en riktig man!

Så varför tjattrar du då?
Citera
2023-05-12, 18:18
Medlem
FairyGirls avatar
Citat:
Då förstår du inget.
En riktig man försvarar inte det woke-land som Sverige är, skit ska inte försvaras.

Det är landets tusenåriga arv en riktig man försvarar. Woke-skiten är för honom bara en extra trigger och något han i ett krigsläge tar tillfället i akt att utplåna.
Citera
2023-05-12, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FairyGirl
Det är landets tusenåriga arv en riktig man försvarar. Woke-skiten är för honom bara en extra trigger och något han i ett krigsläge tar tillfället i akt att utplåna.

Ser inga tendenser att männen i Sverige gör något åt woke-skiten.
Citera
2023-05-12, 18:22
Medlem
DoktorNos avatar
Min hustru och dotter är de enda svenska kvinnor jag anser vara värda att försvara. Möjligtvis några av mina kvinnliga vänner också men de har ju å andra sidan egna män som kan försvara dem.

Lyckligtvis behöver jag inte längre gå ut i krig utan kan kriga hemifrån om nu fienden mot förmodan skulle ta sig ända hit. Vilket inte lär inträffa.
Citera
2023-05-12, 18:23
Avslutad
Citat:
Så varför tjattrar du då?
Jag tycker bara det är spännande att inga riktiga män försvarar Sverige, utan är veka och begår kollektivt självmord istället, samtidigt som du är själv är en sån riktig man.
Citera
2023-05-12, 18:24
Medlem
Citat:
Jag tycker bara det är spännande att inga riktiga män försvarar Sverige, utan är veka och begår kollektivt självmord istället, samtidigt som du är själv är en sån riktig man.

Och du krigar heller inte för Sverige så varför är du så förbluffad över detta?
Citera
2023-05-12, 18:29
Avslutad
Citat:
Och du krigar heller inte för Sverige så varför är du så förbluffad över detta?
Över att du utnämner dig till en riktig man som är vek och begår kollektivt självmord hellre än att kriga?
Citera
2023-05-12, 18:30
Medlem
FairyGirls avatar
Citat:
Ser inga tendenser att männen i Sverige gör något åt woke-skiten.

Åtminstone 20 procent är helt emot den och vägrar jamsa med. Åkesson uttalade sig nyligen starkt kritiskt i en TV-sänd debatt. Vad föreslår du mer att de gör?
Citera
2023-05-12, 18:30
Medlem
FairyGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnuppfen
Förvisso, men nu är ju landets kärringar så pass självtillräckliga och egenkära så dom säger: "Ingen karljävel ska få lägga sig i försvaret av vårt feministiska paradis, som vi kallar Sverige". Då så. Låt kärringpacket klara sig själva.

Men sluta dra alla över en kam. Alla svenska kvinnor är inte feminister, liksom alla svenska män inte feminiserat vänsterpack.
Citera
2023-05-12, 18:32
Medlem
Citat:
Över att du utnämner dig till en riktig man som är vek och begår kollektivt självmord hellre än att kriga?

Rätt ointressant vad du tycker om något.
Jag försvarar inte skit.

Citat:
Ursprungligen postat av FairyGirl
Åtminstone 20 procent är helt emot den och vägrar jamsa med. Åkesson uttalade sig nyligen starkt kritiskt i en TV-sänd debatt. Vad föreslår du mer att de gör?

80% är för.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in