2023-05-09, 15:41
Medlem
Litwicks avatar
Vad i helvete gör hon för pengarna? Vad?
Är det morfars sjukhusvistelse som fuckat upp det nu?
Som sagt, de har båda pension (i olika form) med utmätning, MEN de ska ha pengar så de klarar sig. En norm. Och hon äter ju knappt?
Så vad händer med pengarna?
Hennes samarbeten med Chiquelle, har för mig att hon sa i fylle-liven att hon får betala en viss summa för kläderna? Eller hörde jag fel? Vad ska hon med alla kläder till? Hon verkar ju ändå inte använda dem…

Jag lider med Isabelle. Så mycket. 🥺
Och om det stämmer att J nu använder hennes pengar att köpa skit för… äääeh.
Det skulle dock inte förvåna mig.
Jag hade lite, lite sympati för J ett tag, men den har ersatts med helt motsatta känslor.
Bleh!
Citera
2023-05-10, 08:08
Medlem
Omg! Visst har hon opererat brösten??? Jag reagerade på det i nån video, i Sorsele var hon platt, men i videon från kumla när hon sminkar sig är de stora 🥴
Citera
2023-05-10, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Floder
Omg! Visst har hon opererat brösten??? Jag reagerade på det i nån video, i Sorsele var hon platt, men i videon från kumla när hon sminkar sig är de stora 🥴
Hon har opererat brösten ja. Men det var massor av år sedan väl? Långt innan hon började med youtube?
Citera
2023-05-10, 20:31
Medlem
Acevixens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Floder

Märkligt att någon såååå fattig har råd med ett par bröst.. minns hennes tjat om fillers och botox. Gisses inte ens de med jobb var råd med sånt utan att spara/prioritera
Citera
2023-05-11, 00:35
Medlem
Krakatoas avatar
https://www.youtube.com/watch?v=zE7eMMwH9OE

Det där är en video från 10 månader sen. Jäklar vad hon har gått ner sig om man jämför med nu.
Citera
2023-05-11, 07:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
https://www.youtube.com/watch?v=zE7eMMwH9OE

Det där är en video från 10 månader sen. Jäklar vad hon har gått ner sig om man jämför med nu.
Det är verkligen skrämmande hur hon har rasat ihop som människa. I videon ovan var hon ju faktiskt attraktiv.

Jag har märkt att hon studsar mellan ful och mager och sminkad och söt. Mellan lila lesbisk otvättad frisyr och mellan "slänga-med-håret-långt". Är hon bipolär? Manodepressiv? Något skit måste det ligga i botten eftersom hon vajar så mellan ytterligheter.
Citera
2023-05-11, 08:07
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Det är verkligen skrämmande hur hon har rasat ihop som människa. I videon ovan var hon ju faktiskt attraktiv.

Jag har märkt att hon studsar mellan ful och mager och sminkad och söt. Mellan lila lesbisk otvättad frisyr och mellan "slänga-med-håret-långt". Är hon bipolär? Manodepressiv? Något skit måste det ligga i botten eftersom hon vajar så mellan ytterligheter.

Eller hur. Hon ser ganska söt och normal ut. Pratar hyfsat normalt.
Nu är hon släpig, glåmig och så sjukt smal...

Vetetusan vad det är, E-ON kanske?
Nä, bipolär (manodepressiv hette det förut)? Kanske. Det verkar isf gå länge mellan skoven, å andra sidan har jag ingen aning om vad som är normalt för den sjukdomsbilden.
Citera
2023-05-12, 11:16
Medlem
Acevixens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Eller hur. Hon ser ganska söt och normal ut. Pratar hyfsat normalt.
Nu är hon släpig, glåmig och så sjukt smal...

Vetetusan vad det är, E-ON kanske?
Nä, bipolär (manodepressiv hette det förut)? Kanske. Det verkar isf gå länge mellan skoven, å andra sidan har jag ingen aning om vad som är normalt för den sjukdomsbilden.

EON är det ju då inte då dom slutat elda nu på vår/sommaren! Har J sagt själv.
Citera
2023-05-12, 12:56
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acevixen
EON är det ju då inte då dom slutat elda nu på vår/sommaren! Har J sagt själv.

Hehe, jag var sarkastisk Men det var ändå intressant! Kanske det vänder nu?
Citera
2023-05-12, 17:11
Medlem
1. När uppkom hennes psykiska problem? För jag tror inte att hon haft dom sedan hon var barn
2. Vad hände med "pojkvännen" från USA som hon skulle överraska på flygplatsen men som aldrig kom?
Citera
2023-05-12, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReAnimater
1. När uppkom hennes psykiska problem? För jag tror inte att hon haft dom sedan hon var barn
2. Vad hände med "pojkvännen" från USA som hon skulle överraska på flygplatsen men som aldrig kom?

1)Hon har väl inte gått ut grundskolan, så jag har uppfattat det som att det var i tidig ungdom. Samtidigt är det en jävla massa skryt om hur Jewels tog hand om familjen och försörjde familjen och familjens djur. Hon var väl typ 19 när hon flyttade till Australien?

2) Han skulle ju komma minst två gånger till efter det, men blev stoppad pga strul med pass och dylikt. Deras kontakt rann snabbt ut i sanden efter det.
Citera
2023-05-13, 01:47
Medlem
Krakatoas avatar
https://www.youtube.com/watch?v=WNbELgOcC0w

Jag tror ju att det är mer doft och kemikalier i Monster och Red Bull än vad som i hennes hjärna kommer ur EONs skorstenar.

Vad har hon lagt pengar på idag? Fun Light, Monster, Red Bull, färdig macka.
Planerade inköp: Ny Loka Crush och Festis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in