2023-05-13, 17:06
Medlem
Litwicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
https://www.youtube.com/watch?v=WNbELgOcC0w

Jag tror ju att det är mer doft och kemikalier i Monster och Red Bull än vad som i hennes hjärna kommer ur EONs skorstenar.

Vad har hon lagt pengar på idag? Fun Light, Monster, Red Bull, färdig macka.
Planerade inköp: Ny Loka Crush och Festis.

EXAKT.
Både pengar som kan gå till bättre saker samt att dessa energidrycker innehåller massa kemikalier. Hon är ju såå känslig. 😑
Och jävlar vad extremt sliten hon ser ut i den senaste videon! 🫢 Dags för inläggning på sjukhus kanske? Tanka upp henne med kalorier och näring. Men hon har väl en ätstörning i grunden väl?
Citera
2023-05-13, 17:09
Medlem
Litwicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Eller hur. Hon ser ganska söt och normal ut. Pratar hyfsat normalt.
Nu är hon släpig, glåmig och så sjukt smal...

Vetetusan vad det är, E-ON kanske?
Nä, bipolär (manodepressiv hette det förut)? Kanske. Det verkar isf gå länge mellan skoven, å andra sidan har jag ingen aning om vad som är normalt för den sjukdomsbilden.

Tror att det är en kombination av självsvält och alkohol. Observera TROR, jag vet ju inte. Spekulationer från min sida.
Citera
2023-05-27, 14:14
Medlem
Acevixens avatar
Issy har åkt till Kumla. Hämta sista sakerna? Hallelujah önskar henne all lycka
Citera
2023-05-28, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acevixen
Issy har åkt till Kumla. Hämta sista sakerna? Hallelujah önskar henne all lycka
Håll oss gärna uppdaterade om hon skriver eller berättar nåt mer om det.
Citera
2023-05-29, 00:21
Medlem
Hej!
För er som undrar var det detta som hände när vi åkte till Kumla.
Efter 5 timmars bilresa med Isabelle och min storebror som ställde upp o köra var vi framme i härliga Kumla.
Hennes morfar kom ner och dem hälsade på varandra och kramades.
Man såg hur utmattad och trött han var på allt.
Vid dörren stod det 6-7 bananlådor med grejer i, vi lastade in allt i bilen och sedan fick vi åka för
att Jewels inte ville att Isabelle skulle komma in i lägenheten... Varför vet jag inte.
Hon ville väll inte se sin dotter
När vi kom hem kollade vi lite vad som fanns i lådorna. Hon hade tömt precis ALLT som fanns på Isabelles rum o lite där till, Öppnade chokladkakor, en skitig gammal sodastream maskin(utan flaska etc), hon hade slängt ner massa bindor o fulla paket med det ( vill tillägga att Isabelle aldrig använt bindor )
Gamla glasögon och bh som var Jewels fick hon med och just det, EN BRÖDROST.
Nudelpaket och lite annat smått o gott fick hon ju med Visserligen som datumen hade gått ut på men det gör väll inget?! Bara hennes dotter som ska ha dem, inte sant?
Hennes datorskärm fick hon inte med för den var ju tydligen Jewels. Hon sa att Isabelle "kunde köpa en ny"

Inget av klädesplaggen var vikt eller något, allt var nedtryckt i kartongerna.
Förstår inte riktigt hur sjuk i huvudet man kan vara som "mamma" när man gör såhär emot sin dotter.

Iallafall, hoppas alla har en underbar dag Puss o Kram med vänliga hälsningar Kevin Vendel!
Citera
2023-05-29, 00:26
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KevinVendel
Hej!
Efter 5 timmars bilresa med Isabelle och min storebror som ställde upp o köra var vi framme i härliga Kumla.
Hennes morfar kom ner och dem hälsade på varandra och kramades.
Man såg hur utmattad och trött han var på allt.
Vid dörren stod det 6-7 bananlådor med grejer i, vi lastade in allt i bilen och sedan fick vi åka för
att Jewels inte ville att Isabelle skulle komma in i lägenheten... Varför vet jag inte.
Hon ville väll inte se sin dotter
När vi kom hem kollade vi lite vad som fanns i lådorna. Hon hade tömt precis ALLT som fanns på Isabelles rum o lite där till, Öppnade chokladkakor, en skitig gammal sodastream maskin(utan flaska etc), hon hade slängt ner massa bindor o fulla paket med det ( vill tillägga att Isabelle aldrig använt bindor )
Gamla glasögon och bh som var Jewels fick hon med och just det, EN BRÖDROST.
Nudelpaket och lite annat smått o gott fick hon ju med Visserligen som datumen hade gått ut på men det gör väll inget?! Bara hennes dotter som ska ha dem, inte sant?
Hennes datorskärm fick hon inte med för den var ju tydligen Jewels. Hon sa att Isabelle "kunde köpa en ny"

Inget av klädesplaggen var vikt eller något, allt var nedtryckt i kartongerna.
Förstår inte riktigt hur sjuk i huvudet man kan vara som "mamma" när man gör såhär emot sin dotter.

Iallafall, hoppas alla har en underbar dag Puss o Kram med vänliga hälsningar Kevin Vendel!
Lycka till nu med allt och blockera gärna psykkärringen på alla elektroniska vägar som går.
Citera
2023-05-29, 00:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KevinVendel
Hej!

Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Lycka till nu med allt och blockera gärna psykkärringen på alla elektroniska vägar som går.
Jag håller med Extremfetma här ovan. Blocka, blocka, blocka. Den här typen av figurer lever på att suga energi och om ett tag kommer Jewels att börja skicka snyft-SMS när hon inte hör av Issy. Gärna mitt i natten, när Issy är oförberedd. Ge inte Jewels möjligheten att nå varken Issy eller dig, Kevin. Hon kommer aldrig att släppa taget om hon inte tvingas till det. Istället kommer hon från avstånd att äta energi från Issy med ideliga små kontakter, snyft, guilt-trippande, osv. Jewels har inget annat att göra om dagarna än och sitta och fundera ut sätt att manipulera folk. Det gäller att stänga den dörren resolut och permanent.
Citera
2023-05-30, 19:44
Medlem
54NDR0s avatar
Jewels live. Det tog fem minuter innan hon började snacka skit om Issy. Hon hävdar att Issy ljuger ihop historier.
Citera
2023-05-31, 21:53
Medlem
1200:- skulle hon ha för sängen... Köpa nån? 😁
Citera
2023-05-31, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Floder
1200:- skulle hon ha för sängen... Köpa nån? 😁

Sängen som dom fick?
Citera
2023-06-02, 15:05
Medlem
Hur gick dom från att bo ihop till att Ida slänger ut sin dotter? Vad är det Isabelle gjorde som fick Ida att slänga ut henne? Att hon inte dansade efter hennes pipa?
Citera
2023-06-02, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReAnimater
Hur gick dom från att bo ihop till att Ida slänger ut sin dotter? Vad är det Isabelle gjorde som fick Ida att slänga ut henne? Att hon inte dansade efter hennes pipa?
Det började med att Isabelle skaffade en pojkvän som hon ville träffa oftare och oftare. Men spiken i kistan var väl att Isabelle kom ut offentligt med Jewels supande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in