Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-05-11, 07:00
Medlem
heyyoutheres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deostick
Gränslandet
2023-05-11, 07:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heyyouthere

Tv4 Play / Varsågod (11 maj)
2023-05-11, 08:05
Bannlyst
Jag ger mig fan på att ingen ryker denna vecka eftersom fel person förlorade.
2023-05-11, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweotheod
Finns ju en variant som kallas Viola, men jag tror att hon råkade svengelska till det.

Nej! Har man hört henne prata i alla avsnitt så år det givet att hon inte vet vad instrumentet heter. Carro är urtypen för curlad ungdom, uppväxt med nickedockor till föräldrar och lärare, uppväxt med ständig bekräftelse och kravlöshet, ingen allmänbildning och utan grundkunskaper i det mesta livet erbjuder.
2023-05-11, 08:57
Medlem
IcyHearts avatar
Gränslandet samt R

2023-05-11, 09:33
Medlem
Men seriöst, tävla i par? Sammanslagningen har ju varit och deltagarna ska ju slippa tävla i lag… Suck.
2023-05-11, 09:57
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito

2023-05-11, 10:48
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Nej! Har man hört henne prata i alla avsnitt så år det givet att hon inte vet vad instrumentet heter. Carro är urtypen för curlad ungdom, uppväxt med nickedockor till föräldrar och lärare, uppväxt med ständig bekräftelse och kravlöshet, ingen allmänbildning och utan grundkunskaper i det mesta livet erbjuder.
Tycker du är orättvis mot henne.
Hon har varit med om mer hemskheter än du någonsin kommer att uppleva.
Elakartad levercancer som 17-åring, 3 % chans att överleva, som hon övervann.
Så släng dig i väggen, din elaking!
Heja Carro! 🥰
Senast redigerad av rubin22 2023-05-11 kl. 10:51.
2023-05-11, 10:50
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foden
Hoppas Camilla vinner hela skiten. Hon har gått under radarn och tyvärr "buntats ihop" med galningen Pernilla. Camilla verkar hur cool som helst och ingen verkar räkna med att hon kan vinna. Just därför kan hon nog överraska oss alla.
Hur kan någon gilla denna dumma människa, det är mig en gåta? Dock är Pernilla tusen ggr värre. Jag har inte stått ut med Pernilla sen första avsnittet, stor på sig och en riktig obehaglig människa.
2023-05-11, 10:56
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnebrylenius
Pernilla verkar ha naturell byst. Stora och bra att ta på. En handduk över ansiktet på henne, och sen bara att dunka på.
Definitivt fula sillisar, slänger hon ut dem är de annars som taxöron utan silikon
2023-05-11, 12:34
Medlem
greta75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos

Chilla, hon blandade väl ihop fiol och violin. Hur kulturell är du själv på en skala?

Ingen urtyp för curlat barn heller. Hon är ett exempel på en trygg person som klarar sig bra själv
2023-05-11, 13:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Insynsrapportering
Jag tror inte att situationen med Zeki var riktigt så enkel. Zeki sa att Dennis hade tryckt ner honom under vattnet, även Millan sa nått om att det hade pågått nån typ av "skoj"bråk innan Zeki hade reagerat. Sen tror jag att Zeki må vara galen men jag tror inte att han skulle ge sig på nån som nästan är dubbel så stor bara för ett par ord.

Men vilket fall som helst. Precis som det säger nått om Zeki att han reagerade (oavsett om det var fysiskt han blev attackerad eller inte) så säger Marcus reaktion nått om honom också.
Jag tror att det Marcus höll på med var att försöka trycka ner Dennis i hierarkin och göra sig själv mindre utsatt i gruppen genom att måla ut Dennis som en egoist som inte tänker på laget, vilket kanske gör det mer ok än om han verkligen bara var så bitter över en köttbit men fult är det vilket fall som helst.
Iallafall, det var som att Marcus ville säga (när han tog upp det för 3de gången iför alla) "titta på den här feta, äckliga jäveln som snodde maten ur min mun honom kan ni inte lita på", man kan inte ha mycket ödmjukhet i sig då. Det kanske bara jag som är känslig men jag fick spola förbi den biten för jag orkade inte ens se Dennis reaktion där. Jag tycker helt enkelt att det var för vidrigt gjort, och om det hela verkligen bara handlade om en köttbit så är det hela ännu mer tragiskt och elakt.

Det är också roligt att han hade paxat kött, som att det inte är fler som vill ha kött när man håller på och svälter.
Hursomhelst så tycker jag att han verkar falsk och obehaglig. Han känns som en jävel som skulle kunna gå runt med en liten bibel i handen och gå omkring och spy ut bibelclitat hela dagarna. Undra om det kanske är nått sånt han gör där borta på Påskön, han kanske har en liten grupp med lokalbor som han är nån typ av sektledare åt.
Dagens avsnitt:

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in