Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-05-13, 03:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinlo89
Tråkigt att Marcus kommer få lämna örådet på söndag. Bekräftat.
Ansvnitt ute på söndag så detta är bullshit
2023-05-13, 03:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld

Vadå "mer hemskheter än vad du någonsin kommer att uppleva"?
Vet du vilka i denna tråd som har traumatiska upplevelser bakom sig eller kommer att drabbas av det längre fram? Om det så handlar om våldtäkt, cancer, annan svår sjukdom eller mord, gällande sig själv eller en nära anhörig.
Nej, du har givetvis ingen aning om det så var inte så himla okänslig.
Sen är det knappast en bedrift från Carros sida heller att hon överlevde cancern. Det är ingen tävling som man "vinner". Mig veterligen har hon inte testat nån alternativ metod eller utmärkt sig på annat sätt för att förändra eller förbättra oddsen. Hon hade tur och klarade sig helt enkelt eller så var makterna på hennes sida. Det går ju bra för många onda/korkade/menlösa människor här i livet så det blir snarare ännu en bekräftelse på att det är ondskan som styr här i världen. Sen verkar hon ju inte ha mognat eller utvecklats som person av upplevelsen heller. Hon är fortfarande en tom och simpel människa, det finns inget unikt, ingen intressant personlighet.

Det värsta av allt detta är ju att om Marcus hade sagt "ja men du ÄR ju en bögig fjolla, därav min "bögiga" gest med handen" så hade han blivit utkastad direkt pga homofobi. Bögarna vet väl ändå själva om att dom är fjollor, pratar som bäbisar samt gestikulerar som vore dom med i en teateruppsättning.
Men dessa, samt Carro, ska diktera villkor för alla andra, folk som är 20 år äldre än dom. Folk ska "lära sig" deras äckliga värderingar och språk?! Varför? Jag fattar inte..
Jag reagerade också på "chark och bubbel", kanske för att jag HATAR alla vidriga Stockholmsäckel som "myser" med chark från Saluhallen på helgerna, förmodligen till ett fullständigt hjärndött och ohemult pris. (Smakar säkert skit också men är man Östermalmsluder så SKA man trycka råbiff i mängder på Riche eller sopa i sig tre kilo carpaccio på en fredag, det är sen jävla gammalt!)
Dom måste bara påpeka att dom liksom är så mycket finare än bönderna som nöjer sig med grillchips och Mariestad!

Jag tycker också att Chris, när han kallade Amanda för falsk fitta, skulle ha åkt ut i samma anda som Mr Negress. Men det är klart, för honom (samt resten av alla avarter som är PK) är det väl normalt att använda fitta som ett nedvärderande skällsord iom att han enbart konsumerar kuk med sin breda äckliga bögkäft. Peter använde sitt ord på ett neutralt sätt åtminstone, han menade inget illa överhuvudtaget. Men det gjorde denne äcklige lille sparris till korvryttare. Har han förresten permanenta spermafläckar i nyllet?
2023-05-13, 03:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Chris och Carro har tramskurs med Marcus om hur man pratar om folk numera i Sverige. Ingår det även att kalla någon för fitta och bitch?

Eller hur! Dock så reagerade jag över att, det faktum att Marcus bott på sin jävla Påskö sen ett antal år, har det gjort honom efterbliven också då eller? Han var väl ändå vuxen när han flyttade? Måste han lära sig på nytt hur man pratar med folk? Han har väl inte förvandlats till grottmänniska bara för att han har bott utanför Sverige i några år! Jag spyr på Carro och Chris i den diskussionen som var men samtidigt har ju inte Marcus ett uns ryggrad kvar alls, han lägger sig platt för dessa två ungdomar och accepterar att enligt dom kan han inte besöka Stureplan för då skämmer han ut sig. Kära nån alltså...
2023-05-13, 03:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ojojoj3
No shit, men det är ett instrument också

Nej. Viola, fiol och violin är instrument 🙂
2023-05-13, 03:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HEB123biba
Tål inte heller den falskaste av alla. Skedet redan i börja. Skenhelig, narcistisk, konstruerar efterhand typ 1exx: stafettentills. med Markus, under tiden beklagade hon sig hela tiden hur jobb lgtdet var men hur duktig hon vvar. Sedan fick Markus reda på att E. innan tävlingen frågat Anders om det var risk att även hon kunde åka ut och fick nej till svar. Då först ändrar hon sig helt, o h säger att känd er sig vidrig för att hon kanske gått på Halvfart. Dj.. E. Sådär har hon varit hala tiden. Dessutom en riktig skvaller kärring Så fort någon ny kom till grä landet sk pallrade hon om Zeki till allt och Alla. Samt hå skrattade. Stackars STACKARS Markus!

Japp, den vidrigaste deltagaren i år. Ingen är i närheten. Inte ens Blocket. Hon har verkligen noll integritet. Jag förstår helt och hållet att Zeki tappade det på henne. Hoppas hon åker nästa vecka.
Senast redigerad av Mandelgubben 2023-05-13 kl. 04:10.
2023-05-13, 04:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Jag kände att det var för skumt i syncarna huruvida hon la sig eller inte. Helt klart att produktionen bad om kommentarer från båda om saken. Lägger man sig så vet man om det. Hon ville inte ljuga så istället för att säga nej så sa hon att hon inte visste själv riktigt.

Nej jag lutar åt att det är en ickehändelse helt skapad av produktionen. Det var inte läggmatch och båda vet det.

Hon ger inte bort sin immunitet.

Säger du inte emot dig själv nu? "Lägger man sig så vet man om det". Då borde hon väl veta om hon INTE lade sig också? Hon visste inte, enligt egen utsago, och det sa hon alltså för att hon inte ville ljuga? Om hon istället hade ljugit då, hade hon svarat ja eller nej på frågan om hon lade sig? Iom att du säger att man vet om det om man lagt sig, och du säger även att det inte var läggmatch. Så vad behövde hon isf ljuga om? Att det INTE var en läggmatch? Fast det hade hon ju bara ljugit om ifall det VAR en läggmatch. Och om det var det så hade hon ju vetat om det enligt dig och bara kunnat säga ja, och därmed då inte ljugit. Hade hon inte lagt sig så hade hon sagt det och talat sanning.
Alltså både ljög hon samt lade sig och sinkade Marcus med flit. End of story.
2023-05-13, 07:21
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBollocks
Säger du inte emot dig själv nu? "Lägger man sig så vet man om det". Då borde hon väl veta om hon INTE lade sig också? Hon visste inte, enligt egen utsago, och det sa hon alltså för att hon inte ville ljuga? Om hon istället hade ljugit då, hade hon svarat ja eller nej på frågan om hon lade sig? Iom att du säger att man vet om det om man lagt sig, och du säger även att det inte var läggmatch. Så vad behövde hon isf ljuga om? Att det INTE var en läggmatch? Fast det hade hon ju bara ljugit om ifall det VAR en läggmatch. Och om det var det så hade hon ju vetat om det enligt dig och bara kunnat säga ja, och därmed då inte ljugit. Hade hon inte lagt sig så hade hon sagt det och talat sanning.
Alltså både ljög hon samt lade sig och sinkade Marcus med flit. End of story.
Fortsatt rörigt vad som menades med hennes förklaringar och jag kan inte se vad hon skulle vinna på att lägga sig i tävlingen. Vinner dom är Marcus immun och ryker i nästa öråd där då Elin sitter säkert. Vågar man hoppas på att Marcus får en kruka med duell och väljer Elin och skickar tillbaka henne till gränslandet som hämnd
2023-05-13, 09:16
Medlem
DoktorNos avatar
Elin kanske la sig för att hon redan tröttnat på Markus. Hon har ju under några dagar varit ihopbojad med honom och fick säkert hela tiden, utan att kunna komma undan, höra både pedagogiska bibelcitat och ältande om allt hemskt som hänt honom när hon var i Gränslandet, från "svagaste länken" och "förgiftningen" till "Dennis åt min köttbit". Finns inget mer patetiskt än en man som tycker synd om sig själv och tjatar om det.
2023-05-13, 09:24
Medlem
Elina sinka! Är man osäker på om man gjorde det så gjorde man det, kör man kör man, finns inget mitt-i-mellan. Pastorn måste åka, så jäkla obehaglig i sitt sätt att vara och prata. Låter som han pratar om att ett jesusbarn har fötts när han pratar om vardagliga saker.
2023-05-13, 09:48
Medlem
1. Camilla
2. Amanda & Erik
3. Marcus

Mina tre favoriter!
2023-05-13, 09:53
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foden
1. Camilla
2. Amanda & Erik
3. Marcus

Mina tre favoriter!
Det var 4
Marcus är min favorit, till skillnad mot andra gillar jag hans sätt att prata.
2023-05-13, 09:57
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foden
1. Camilla
2. Amanda & Erik
3. Marcus

Mina tre favoriter!

Vilken Camilla? Den tystlåtna som alltid ler finurligt, eller hon i Gränslandet? Personligen går jag i god för Camilla i Gränslandet. Årets vettigaste deltagare; godhjärtad, vänlig, ärlig och jordnära.

Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Det var 4
Marcus är min favorit, till skillnad mot andra gillar jag hans sätt att prata.

Köper att man kan klumpa ihop A & E, lite ta 2 betala för 1 över dem.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in