Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-05-11, 00:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Jag svarar på din fråga sen har jag inget mer att tillägga:

Vad skulle vara jobbigt?
Alla kan se ditt ordinarie inlägg om de vill.
Jag kortar ofta ner de ursprungliga inläggen i mina svar för att det inte ska bli alltför mycket text tillsammans med det man själv skriver.
Inga konstigheter, vanligt förekommande här.
Varför behöver all din text stå kvar? Det är ju ändå bara samma rundgång som du kör hela tiden.
Du kan vara helt lugn, det är ingen risk att något väsentligt gått förlorat...
Det är inte viktigt men det är lite fult, du har säkert anmält mina inlägg och hoppas på att de ska tas bort snart haha, jag har sett det förr men inte på den här nivån.
Sen är det intressant att se hur lätt du fantiserar bort den del av inläggen som inte passar dig, precis som du gör med verkligheten.
Senast redigerad av Insynsrapportering 2023-05-11 kl. 00:29.
2023-05-11, 00:40
Medlem
Hoppas Camilla vinner hela skiten. Hon har gått under radarn och tyvärr "buntats ihop" med galningen Pernilla. Camilla verkar hur cool som helst och ingen verkar räkna med att hon kan vinna. Just därför kan hon nog överraska oss alla.
2023-05-11, 01:00
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClasZtefanYngwezon
Passar bättre på en 50 årig milf än en 16 årig flicka.
Varför sexfixera kvinnor genom att kalla dem milf?
Nej du är inte ensam om det utan det är i var och varannat inlägg tjejer och kvinnor objektifieras.
Men förstod att många blev irriterade på mig för jag inte tycker string på 50+ är sexigt. Men är helt okej alla tycker olika
2023-05-11, 01:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Foden
Pinsamt att ha hånglat (för det har dom gjort) med Sveriges snyggaste tjej och halva landets män som svartsjukt tittar på med bitterhet? Nja.. tror nog Erik är rätt jävla nöjd faktiskt.
Citat:
Hoppas Camilla vinner hela skiten. Hon har gått under radarn och tyvärr "buntats ihop" med galningen Pernilla. Camilla verkar hur cool som helst och ingen verkar räkna med att hon kan vinna. Just därför kan hon nog överraska oss alla.
Du kan väl bara berätta vem som vinner istället?
2023-05-11, 02:14
Medlem
Lala.s avatar
Citat:

Hur kan hon vara cool när hon precis som Pernilla varit elak från start och pratat så mycket skit. Hon håller ju mer Pernilla i allt hon säger. De är som ler och långhalm.

Själv hoppas jag på Marcus eller Oscar. Skulle också vara kul ifall Millan kommer in från gränslandet och vinner. Med tanke på hur Camilla och Pernilla pratade skit om henne fastän hon är så trevlig.☺️
2023-05-11, 02:35
Medlem
2023-05-11, 02:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelgubben
Om det krävs normalbegåvning för det, hur kunde du uppfatta att det var ironi?

Undertecknad är några standardavvikelser eller flera över normalbegåvad på samtliga områden 😗
2023-05-11, 03:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnebrylenius
Pernilla verkar ha naturell byst. Stora och bra att ta på. En handduk över ansiktet på henne, och sen bara att dunka på.

Haha ! Ja, men vafan du skulle ju leva med vetskapen, och om inte picken ramlar av efter ett tag, så skulle du ju ändå amputera den på eget bevåg när du nyktrat till och haft ångest i några dagar.
2023-05-11, 03:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gv1875
Violin heter det på engelska, men går på svenska också.

Finns ju en variant som kallas Viola, men jag tror att hon råkade svengelska till det.
2023-05-11, 05:40
Medlem
Gränslandet
2023-05-11, 06:22
Medlem
FetFulElaks avatar
Hur fan gick det till när Carro och Chris kramade Elin och .Marcus efter att de bjudits på dejten? Var är kedjan?
2023-05-11, 06:29
Medlem

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in