Citat:
Ursprungligen postat av
Lostworld
Samma Christina som fick en skräddarsydd tävling i Gränslandet att visa upp sina baskettalanger och kom sist när hon skulle pricka korgen. Väldigt imponerade.
Samma Christina som helst spenderade sin tid med att fixa sina naglar istället för att hjälpa till i lägret.
Och det är alltså "skitsnack" att Amanda (och även Dennis d y men det nämner du ju inte eftersom du bara, som vanligt, hatar på Amanda) påpekade detta för Carro och Alva
när man skulle motivera vem man ville ha ut inför dem. Det var t ex vid samma tillfälle som Oskar sa till dem att han ville ha ut Marcus. Då var väl även det "skitsnack" i så fall?
Det var heller inte Amanda E som tog ut Christina utan den andra Amanda.
Men jag ger upp all form av logik när det kommer till dina inlägg, har inte några förväntningar på någon som citerar Andrew Tate
Jag visste att du inte skulle kunna låta bli den

Ett litet tag tänkte jag
"Hmm.. kanske" men nej nu kom den

. Det här är otroligt fascinerande för mig.
Ja du missade ironin i inlägget där jag nämnde Andrew Tate va? Jag som tyckte att jag gjorde det hela lite för overtydligt, men det förvånade inte att du missade den. Eller är du bara desperat efter att hugga till med nått för att det gör så ont i Amandahjärtat?
Var inte vi överens att vi skulle låta varandra leva i våra olika dimensioner förresten? Varför tål du inte att det finns folk som har en annan syn på henne, varför blir du så
jävla triggad?
Tror du att folk kommer se på dig på ett annat sätt om du sitter och ältar på fb om hur bra Amanda är?
Tror du att folk kommer bara
"ja såna ADHD tjejer som hela tiden skryter om sig själva i TV och som behöver en kille hela tiden för att luta sig mot är inte osäkra utan starka och bra" Är det det du vill uppnå? Och hur många tror du att du lyckas vända genom fb? Känner du inte att det du håller på med är otroligt meningslöst?
Har du pratat med en psykolog om det där än?
Citat:
Ursprungligen postat av
Lostworld
Även jag och andra har gjort det också. Ett par av mina inlägg:
(FB) Robinson 2023 Vår (Malaysia)
(FB) Robinson 2023 Vår (Malaysia)
Hon väljer att ignorera mig vilket jag tar som en komplimang. Säkert det bästa om man vill fortsätta med sina illusioner.
Du borde inte ta det som en komplimang. Till skillnad från mig så tillåter hon sig inte triggas av idioter som är helt ute och cyklar. Och det har hon helt rätt i, Hon är trygg i sin verklighet och hon låter inte sig triggas av att nån tycker nått annat. Du är som en trasig LP-skiva som har hakat upp sig när det gäller Amanda, alla som har tittat in här har sett var du står i den frågan, men du bara fortsätter älta på. Och jag börjar också låta som det pga dig.
Nu ska jag göra som Greta, och du får gärna ta det som en komplimang om du vill.. men tro mig , det är det inte.