Citat:
Ursprungligen postat av
HEB123biba
Otroligt att du hela tiden upprepar och säger att orsaken till Amandas vinster m. M
M skulle bero på att hon är " spinkig". Det mest ointligenta, okunniga och oförsvarbara argument jag hört eller läst!. Ser du på idrottstävlingar ö. h taget och i synnerhet. Så om en fläskpadda vann hade det varit ok?! Hur många idrottare i exvis friidrott och simning på elitnivå vinner för att de är "spinkiga"?. Provocerar du, vilket jag hoppas, eller är du så fruktansvärt korkad och elak?
Oj här har nån blivit kränkt, om jag var ute efter att provocera så har jag tydligen lyckas.
Jag tycker bara helt enkelt inte att hon är så jävla stark som hon själv och alla Amanda fansen får det att låta här inne. Varför jag nämner att hon är spinkig (för första gången i mitt liv) är för att många och hon själv har snackat så mycket om hur jävla stark hon är. Och nej jag har inte hållit så stor koll på henne i tävlingar men jag kan inte heller komma ihåg att hon har stuckit ut så mycket heller.. Känns bara som att alla har blivit hjärntvättade av både henne själv och fansen här inne.
Vilket fall som helst så är hon en osäker och falsk person som inte kan stå på egna ben och behöver alltid en kille att luta sig på.
Och i en ren styrketävling så skulle hon förlora mot de flesta tjejerna där inne.