Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-05-09, 00:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HEB123biba
Otroligt att du hela tiden upprepar och säger att orsaken till Amandas vinster m. M
M skulle bero på att hon är " spinkig". Det mest ointligenta, okunniga och oförsvarbara argument jag hört eller läst!. Ser du på idrottstävlingar ö. h taget och i synnerhet. Så om en fläskpadda vann hade det varit ok?! Hur många idrottare i exvis friidrott och simning på elitnivå vinner för att de är "spinkiga"?. Provocerar du, vilket jag hoppas, eller är du så fruktansvärt korkad och elak?

Oj här har nån blivit kränkt, om jag var ute efter att provocera så har jag tydligen lyckas.

Jag tycker bara helt enkelt inte att hon är så jävla stark som hon själv och alla Amanda fansen får det att låta här inne. Varför jag nämner att hon är spinkig (för första gången i mitt liv) är för att många och hon själv har snackat så mycket om hur jävla stark hon är. Och nej jag har inte hållit så stor koll på henne i tävlingar men jag kan inte heller komma ihåg att hon har stuckit ut så mycket heller.. Känns bara som att alla har blivit hjärntvättade av både henne själv och fansen här inne.

Vilket fall som helst så är hon en osäker och falsk person som inte kan stå på egna ben och behöver alltid en kille att luta sig på.
Och i en ren styrketävling så skulle hon förlora mot de flesta tjejerna där inne.
Senast redigerad av Insynsrapportering 2023-05-09 kl. 00:26.
2023-05-09, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Jag tycker hon är otroligt färglös och tillintetsägande!

Nää hon lämnar ju inte ett avtryck precis men tur för henne att hon inte skämt ut sig som hennes jämnåriga. Den bättre strategin när man är äldre och talanglös, acceptera sin rang och ändå vara en schysst människa, även fast jag hellre ser starka spelare i programmet. Men det är en annan diskussion...
2023-05-09, 00:05
Medlem
PaaloAaltos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 526
Får swingersvibbar av den där sannakärringen.

Hade gärna gått på Det Hemliga Sällskapet med Sanna.
2023-05-09, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaizashman
Nää hon lämnar ju inte ett avtryck precis men tur för henne att hon inte skämt ut sig som hennes jämnåriga. Den bättre strategin när man är äldre och talanglös, acceptera sin rang och ändå vara en schysst människa, även fast jag hellre ser starka spelare i programmet. Men det är en annan diskussion...

Jag tycker hon verkar vara en schysst person. Gillade hur hon stod upp för Anna exempelvis. Men hon är ju rätt färglös tyvärr. Man hatar ju karaktärer som Pernilla exempelvis men de behövs ju för att programmet ska vara sevärt. Just nu så bär Block upp hela programmet själv nästan enligt mig.
Senast redigerad av Mandelgubben 2023-05-09 kl. 00:44.
2023-05-09, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaizashman
Tycker du inte att Millan på gränslandet e ganska skön? Ingen Robinson vinnare precis men tycker hon är en av deltagarna som är oproblematisk och genuint glad för andras skull.

Det är väl hon som taxerar dryga miljonen så hon är ju lite mer avspänd.

Men hennes röst.. lyssna på hennes röst
2023-05-09, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HVIT.

Det handlar väl kanske om hur mycket man betalt för sin kropp?
Det är INGET som är äkta på den genomusla och slippriga SANNA!
2023-05-09, 01:04
Medlem
Nu kryper den läskiga Sofi fram och börjar prata om sin favoritpakt och hur mycket bättre dom är än alla andra. Dom vill ju faktiskt få vara ifred och prata skit om dom andra deltagarna.
Usch, hon ger mig kalla kårar!

Har inte synts eller hörts knappt något men när hon väl får vara med så kommer det bara skit ur henne!
2023-05-09, 02:30
Medlem
2023-05-09, 02:48
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelgubben

2023-05-09, 03:54
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Pernilla Block har verkligen växt ut till en stark karaktär i en annars rätt svag uppställning personlighetsmässigt. Hoppas hon blir kvar länge och att produktionen kan hetsa henne lite så att hon fortsätter vräka ur sig vidrigheter.

Man märker att de ger henne mer och mer tv-tid då resten av gänget är relativt tråkigt.

Fan vad jobbigt med Elin tillbaka… Verkar ju vara snäll osv men ruskigt trött deltagare. Jobbigt att hon direkt började gnälla om rättvisa också när lagen skulle indelas. Känns som många deltagare nästan har givit upp tävlingarna för att de märker att de inte har någon chans vilket är lite tråkigt.
Pernilla är helt klart en ny favorit. Riktigt jävla rövhål till satkärring 🥰
Man får hoppas att hon lyckas få ut Chris och Carro på något sätt och tar över pakten för att sedan bli en riktig tyrann på ön. Värre än kommandona.
2023-05-09, 04:03
Medlem
mendokses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insynsrapportering
Oj här har nån blivit kränkt, om jag var ute efter att provocera så har jag tydligen lyckas.

Jag tycker bara helt enkelt inte att hon är så jävla stark som hon själv och alla Amanda fansen får det att låta här inne. Varför jag nämner att hon är spinkig (för första gången i mitt liv) är för att många och hon själv har snackat så mycket om hur jävla stark hon är. Och nej jag har inte hållit så stor koll på henne i tävlingar men jag kan inte heller komma ihåg att hon har stuckit ut så mycket heller.. Känns bara som att alla har blivit hjärntvättade av både henne själv och fansen här inne.

Vilket fall som helst så är hon en osäker och falsk person som inte kan stå på egna ben och behöver alltid en kille att luta sig på.
Och i en ren styrketävling så skulle hon förlora mot de flesta tjejerna där inne.

Du kan inte vara seriös. Hon skulle krossa alla de andra tjejerna i en styrkegren. Tror hon tävlar i Crossfit.
2023-05-09, 04:45
Medlem
Citat:
Tycker Sanna har verkat vettig tidigare men hon sjönk verkligen i mina ögon när hon sade att hon inte kan skaffa en karl som är över 44. Jag tror hon har fått lite hybris över att Dennis d.ä. har trånat efter henne men hon bör ha i åtanke att han är sugen på alla, utom möjligen Pernilla Block.
Verkligen hybris, hon är ju 51 år, vilken 40-åring vill ha (förutom på en öde ö) en farmor på 51 bast. Med noll muskler och tant ben och ingen rumpa.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in