Citat:
Ursprungligen postat av
greta75
Å vad ledsen jag blir när flashbackplebar inte uppskattar det jag skriver. Världens absolut dummaste människor som enas i samma tråd och beter sig som svin.
Men det retar mig, det skall erkännas, att ni är sååå korkade att ni tror att de kommer plocka sina kompisar från syd före Pernilla och Camilla. Ni har altså inte förstått storheten och hemligheten med att pakten lyckas så väl. Sinnesjukt faktiskt.
Tror ni red wedding bara sker naturligt utan max förtroende för varandra och bra spelare?
Vad är det som är ”spelande”?? Lattekvinnorna och bögen fick majoritet då
Amanda 2 plockades bort genom att produktionen lät negressen välja en till. Det ”spelet” förlorade ju de briljanta småbrudarna som du älskar egentligen i örådet.
Sen så bytte de lag på Amanda 1. Efter det fick de killar, tex Marcus som nu ”ska ut” enligt det briljanta ”spelandet” se till att vinna vartenda tävling i flera veckor så att bara lag fonus behövde rösta ut folk.
Efter det la sig Chris och Dennis den yngre i tävling och fick med sig tanterna på detta.
Allt det skedde utanför det tjejernas kontroll. Vad som hände var att pojkDennis var sårad i hjärtat eftersom adhd Amanda valde en annan adhd gubbe att dra engelska uttryck med och skeda på natten. Att det stämmer är ju tydligt nu i gränslandet där pojkDennis var glad som en sol, skrattar och sjöng och såg så lycklig ut. Ända tills adhd serben kom in och Amanda slank ur hans grepp för att slingra sig me gubben återigen. Då ser man hur pojkDennis nu gråter i en solstol.
Hade inte pojkDennis varit en simp hade ju de tjejerna var körda redan då gubbdennis valde sitt harem.
Egentligen är väl grunden i allt ont som hänt att den unga Amanda 1 har en dysfunktion som gör att hon skickar inviter till männen men inte förstår det själv. Sen friendzonar hon dem. Det är rätt ointressant.
Hur du kan bli imponerad av denna pakt full an totalt talanglösa personer är ju helt otroligt… de är där de är främst pga produktionens val och lite pga diverse simpmän som har sina privata mål.