Uppmätt i verkligheten.
Inte förvånande att bubbelpratare hamnar i förnekelse när verkligheten exponeras för er.
Er favoritorganisation HGF har dock kommunicerat samma data som jag.
Och därmed har danskarna ännu äldre och skruttigare bilar.
Kan inte påminna mig att du tidigare nämnde att trots de höga lönerna i Danmark så har dom knappt råd med saker vi har.
Din kunskapsnivå är som tidigare konstaterats inte den bästa. Credit dock för att du är ärlig med det.
A) Data: "Danmark hade förbud mot parabolantenner."
B) Slutsats: "Liksom-fb har parabol för att titta på utländska tv-program"
Någon som kan ta sig från A) till B) med logiska operationer?
Vad jag kan se är det omöjligt.
Men detta är den logiska nivå som bubbelpratare ligger på. Dvs 0. Det är bara förvirrat känslodravel utan förankring i verkligheten.
Inte konstigt att dom haft fel sedan 2010 då.
Inte förvånande att bubbelpratare hamnar i förnekelse när verkligheten exponeras för er.
Er favoritorganisation HGF har dock kommunicerat samma data som jag.
Citat:
Baserat på dina skriverier har jag bokfört dig i den kategorin.Och därmed har danskarna ännu äldre och skruttigare bilar.
Kan inte påminna mig att du tidigare nämnde att trots de höga lönerna i Danmark så har dom knappt råd med saker vi har.
Din kunskapsnivå är som tidigare konstaterats inte den bästa. Credit dock för att du är ärlig med det.
Citat:
Här får vi en inblick i hur "logiken" är för bubbelpratare.A) Data: "Danmark hade förbud mot parabolantenner."
B) Slutsats: "Liksom-fb har parabol för att titta på utländska tv-program"
Någon som kan ta sig från A) till B) med logiska operationer?
Vad jag kan se är det omöjligt.
Men detta är den logiska nivå som bubbelpratare ligger på. Dvs 0. Det är bara förvirrat känslodravel utan förankring i verkligheten.
Inte konstigt att dom haft fel sedan 2010 då.
r