2023-05-10, 10:46
Medlem
Folketstempels avatar
Miss vhinewhore ska inte drabbas för att publicerat pedofili för så länge sedan som förra året.
Hur länge ska hon straffas för onanibilden, är inte detta glömt nu?

Hur gammal var bebisen 24 månader kanske?
Citera
2023-05-10, 10:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bengtochjag
Problemet här är att du vägrar se sambandet mellan dessa män i nätleggings och smink som ska lära barn om "öppenhet, kärlek och respekt" stilfullt inbakat under begreppet "normkreativitet" och hela spektrumet av woke-dekadens som just nu kablas ut med maximal kapacitet i samhället.

Då du klart och tydligt har stora problem med att lägga ihop 1 + 1 så ber jag dig snällt att sluta förpesta tråden med dina one-liners och trötta frågeställningar som du fått svar på i 2 dagars tid nu, men ändå vägrar ta in.
Det är bara ditt förvirrade känsloliv som uppförstorar betydelsen av en halvtimmes underhållning.
Citera
2023-05-10, 10:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Maurelius
Jag utgår ifrån att du är jävligt nöjd med hur Sverige utvecklas, mao en aningslös tv-tittande nolla!
Jag har ingen TV så även där har du fel din nolla.
Citera
2023-05-10, 10:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Folketstempel
Miss vhinewhore ska inte drabbas för att publicerat pedofili för så länge sedan som förra året.
Hur länge ska hon straffas för onanibilden, är inte detta glömt nu?

Hur gammal var bebisen 24 månader kanske?
Kan du länka till bilden?
Citera
2023-05-10, 10:54
Medlem
bengtochjags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lpq32
Det är bara ditt förvirrade känsloliv som uppförstorar betydelsen av en halvtimmes underhållning.

Ja, säger den sexuellt perverterade efterkrigsboomern som själv vill ta sina barnbarn till detta spektakel.

Nog om dig och dina snedvridna böjelser. Det är skönt att se att du är i princip helt ensam i din bubbla.

Tack och hej!
Citera
2023-05-10, 11:03
Bannlyst
Citat:
Ja, säger den sexuellt perverterade efterkrigsboomern som själv vill ta sina barnbarn till detta spektakel.

Nog om dig och dina snedvridna böjelser. Det är skönt att se att du är i princip helt ensam i din bubbla.

Tack och hej!
Jag representerar nog majoriteten som anser det här vara harmlöst.

Det är du som är i minoritet med din panik.
Citera
2023-05-10, 11:06
Medlem
Folketstempels avatar
#FreeSkamlösVinhora

En runkbild till en bebis ska inte få homofobin att segra.
#blåbrunsörja
Citera
2023-05-10, 11:07
Medlem
K-Glitchens avatar
Fy fan vad vidrigt.
Dom där äcklen borde inte få röra sig fritt i samhället ens. Det sista stället dom ska vara är på ett dagis.

fy fan..
Citera
2023-05-10, 11:09
Medlem
Citat:
Det här är ju som en copy-paste på pedofilen Alfred Kinsey's perversa "experiment" där han utförde sexuella övergrepp på bäbisar och barn för att mäta hur många orgasmer dessa stackars barn uppnådde under en viss tid. Dom använder hans jävla pedofil-verkstad som underlag för att tvinga på västerländska samhället den här degenererade dyngan.

Att vanliga svenssons inte kan se igenom denna fars och med kraft säga ifrån, det är för mig en gåta.

Även John Money's perverterade experiment med de stackars tvillingarna används som underlag för HBTQ-lobbyn och WHO's främjande av pedofili.

Sinnesrubbat, perverst och dekadent. Sverige och västvärlden 2023.

👏🏼 bravo
Citera
2023-05-10, 11:16
Medlem
Citat:

Har slängt ut frågan till ett antal vinhore-försvarare men hittills inte fått något svar, får se om du grejar det:

1. Anser du att barn bör skyddas från sexuella sammanhang?
2. Har dessa "drag queens" (d.v.s. de som kallar sig Shameless Winewhore, Lady Busty, Thunderpussy osv) något med sex att göra?

Är svaren ja på båda frågorna är ju saken klar.
Citera
2023-05-10, 11:17
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:

Jag tycker att militärklädda män med vapen ska läsa för barnen på dagis. Det låter rätt harmlöst. De finns ju för att försvara Sverige.

Eller varför inte präster och mullor.

Eller ska vi kanske låta våra barn få en fri uppväxt utan ideologiska övertoner?

Jag tror du saknar intellekt för att göra en konsekvensanalys. Finns många av er sedan 2010 eller så när ni började föröka er som kaniner. SD är Sveriges starkaste vapen mot er.
Senast redigerad av Lund-NoGo-zone 2023-05-10 kl. 11:20.
Citera
2023-05-10, 11:20
Medlem
Att finns många som tycker det är rimligt och helt i sin ordning att Drags ska läsa sagor för små barn är ju för fan häpnadsväckande.
Barn i den åldern ska inte utsättas för sexuella budskap. Även om sagorna inte handlar om sex så handlar ju Drag om sexualisering till stor del. Varför klär och sminkar de sig annars utmanande och har namn som Shameless Winewhore och Thunderpussy??
Gör det förbjudet att exponera små barn för alla former av sexualitet! Det är ju sunt förnuft att liknande inte är för barn.
Var i helvete är Sverige på väg??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in