2023-05-10, 10:34
Medlem
bengtochjags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lpq32
Så du tror att barn är lättpåverkade mähän och hela deras liv påverkas av en halvtimmes underhållning.

Du kan ju inte vara på riktigt.

Ja, jag tror att barn är otroligt lättpåverkade och känsliga för vilken miljö dom utsätts för i tidig ålder.

Tror du att barn har fullt utvecklade hjärnor från födseln? Det är INFORMATION och INTRYCK som programmerar hjärnorna på barn. Matar du deras hjärnor med woke-dekadens och felaktig data så kommer deras hjärnor att vara felprogrammerade för all framtid.

Varför påstår ni att det är så OTROLIGT viktigt att lära barnen om "öppenhet, kärlek, respekt och att man får vara precis vad man vill vara" om ni inte tror att dom är lättpåverkade?

Du är tyvärr på riktigt, men du är fan inte kry.
Citera
2023-05-10, 10:37
Medlem
Maureliuss avatar
Citat:
Jag vet det eftersom inga rapporter kommit om barn som farit illa.

Det är bara något du fått för dig i din förvirrade hjärna.

Du svarar inte på min fråga, finns det underlag för forskning då sagoberättande drag queens är relativt nytt?

Här har du bara ett exempel på en ” lyckosam könsoperation ”, tog livet av sig!

https://www.youtube.com/watch?v=ayG731UYJeU
Citera
2023-05-10, 10:38
Medlem
Skulle det vara OK om NMR fick tillåtelse- och bidrag för att sätta upp en pjäs på Stadsteatern, dit barn kan gå och få lyssna på deras världsbild?

Nej, det skulle det inte. Det skulle bli ett jävla liv om att skattepengar inte ska gå till detta. Hyckleriet är alltså totalt när det gäller allt detta prat om armlängds avstånd och att politiken inte ska lägga sig i kulturen.
Citera
2023-05-10, 10:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bengtochjag
Ja, jag tror att barn är otroligt lättpåverkade och känsliga för vilken miljö dom utsätts för i tidig ålder.

Tror du att barn har fullt utvecklade hjärnor från födseln? Det är INFORMATION och INTRYCK som programmerar hjärnorna på barn. Matar du deras hjärnor med woke-dekadens och felaktig data så kommer deras hjärnor att vara felprogrammerade för all framtid.

Varför påstår ni att det är så OTROLIGT viktigt att lära barnen om "öppenhet, kärlek, respekt och att man får vara precis vad man vill vara" om ni inte tror att dom är lättpåverkade?

Du är tyvärr på riktigt, men du är fan inte kry.
Jaha så en halvtimme på ett bibloioteket formar barnen fullständig och all annan tid är de helt opåverkade?

Inser du inte hur jävla korkat du resonerar?
Citera
2023-05-10, 10:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Maurelius
Du svarar inte på min fråga, finns det underlag för forskning då sagoberättande drag queens är relativt nytt?

Här har du bara ett exempel på en ” lyckosam könsoperation ”, tog livet av sig!

https://www.youtube.com/watch?v=ayG731UYJeU
Men för helvete, jag diskuterar inte könsbyte! Jag diskuterar sagostunder.

Du verkar inte riktigt frisk.
Citera
2023-05-10, 10:40
Medlem
Folketstempels avatar
Läderbögarna, in med dem också, annars är det bara en massa fjanterier, allah ska med.
Citera
2023-05-10, 10:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bagge1
Skulle det vara OK om NMR fick tillåtelse- och bidrag för att sätta upp en pjäs på Stadsteatern, dit barn kan gå och få lyssna på deras världsbild?

Nej, det skulle det inte. Det skulle bli ett jävla liv om att skattepengar inte ska gå till detta. Hyckleriet är alltså totalt när det gäller allt detta prat om armlängds avstånd och att politiken inte ska lägga sig i kulturen.
NMR är en mycket perifer företeelse med något hundratal anhängare.

Varför skulle en sådan apart sekt släppas fram?
Citera
Medlem
PedoJoeBidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manamanah
Jag tycker inte att drag queens ska göra underhållning för barn. Det är en väldigt sexualiserad vuxenunderhållning i grunden vilket syns på deras scenklädsel och många barn skulle nog bli skrämda av deras utseende.
Om föräldrar tycker att det är något som de vill ta med sina barn till istället för Bamse så är det enbart för att de vill visa att de är så väldigt toleranta. Det är själviskt.
Allt handlar om att tänja på gränser, att provocera folk och sprida motsättningar i samhället.

Modeföretaget Balenciaga gjorde reklam för barnkläder med inslag av BDSM och andra sexuella anspelningar. Det var tänkt som deras bidrag i denna debatt. Dock blev motståndet allt för kraftigt, så dom blev tvugna att pudla och hävda ignorans.
Två steg framåt, ett bakåt.
Citera
Medlem
Maureliuss avatar
Citat:
Men för helvete, jag diskuterar inte könsbyte! Jag diskuterar sagostunder.

Du verkar inte riktigt frisk.
Som mycket väl kan leda till vad?
Citera
2023-05-10, 10:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Maurelius
Som mycket väl kan leda till vad?
Att barnen skrattar litet och går vidare i sitt liv.
Citera
2023-05-10, 10:42
Medlem
bengtochjags avatar
Citat:
Jaha så en halvtimme på ett bibloioteket formar barnen fullständig och all annan tid är de helt opåverkade?

Inser du inte hur jävla korkat du resonerar?

Problemet här är att du vägrar se sambandet mellan dessa män i nätleggings och smink som ska lära barn om "öppenhet, kärlek och respekt" stilfullt inbakat under begreppet "normkreativitet" och hela spektrumet av woke-dekadens som just nu kablas ut med maximal kapacitet i samhället.

Då du klart och tydligt har stora problem med att lägga ihop 1 + 1 så ber jag dig snällt att sluta förpesta tråden med dina one-liners och trötta frågeställningar som du fått svar på i 2 dagars tid nu, men ändå vägrar ta in.
Senast redigerad av bengtochjag 2023-05-10 kl. 10:44.
Citera
2023-05-10, 10:45
Medlem
Maureliuss avatar
Citat:
Att barnen skrattar litet och går vidare i sitt liv.
Jag utgår ifrån att du är jävligt nöjd med hur Sverige utvecklas, mao en aningslös tv-tittande nolla!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in