Citat:
Ursprungligen postat av
AbortRetryIgnore
Det är inte mina åsikter. Jag återger grundläggande biologisk fakta.
Exakt, och då regnbågsrörelsen är anti-vetenskaplig så går dessa åsikter med det regnbågsrörelsen hävdar strängt isär.
Citat:
När jag sitter hemma och känner för det så brukar jag klä mig feminint i klänningar och kjolar. I vardagssituationer har jag för det mesta trosor på mig, för jag tycker det är bekvämare. Men jag har ingen önskan att vara kvinna för det. Inte heller ser jag något gemensamt med Gay Pride och sånt. Det är bara sånt jag gör, för jag tycker om det.
Det är nog ingen som har något problem med vad du sysslar med hemma, eller ens om du väljer att gå ut så emellanåt. Men om du däremot får en fixering vid att du måste umgås med andras barn när du är inne i den sinnesstämningen, då kanske folk reagerar, men det verkar inte vara fallet med dig.
Citat:
Tenniskjol och magtröja är fina kläder. Vem blir upprörd av sånt? Bögar?
Föräldrar, feminister och annat folk på sociala medier som uppmärksammat detta i dagarna under Madrid Open, för att bolltjejerna bär kjol och magtröja. Det är alltså samma folk som hyllar drag queens, trans, och gaylobbyn och all sexualisering som öppet kanaliseras i dessa miljöer. Därför är det lustigt hur de anser att magtröja på tjejer är sexistiskt, men när män klär ut sig som "kvinnliga" fnask och anspelar på sexism så är det vackert, modigt, alldeles fantastiskt.
Citat:
Ja det är märkligt hur många som tror att allt har sexuella undertoner. Men det är ändå det allt handlar om för oss människor - sex, sex och åter sex. Men det är något som vi inte kan ägna oss hela tiden. Allt har sin tid och plats.
Ja, och den tid och platsen ska inte vara med barn. Om man inte kan hålla sina vuxna fetischer och fixeringar borta från barn behöver man hjälp.