Citat:
Ursprungligen postat av
KillenArCP
Det var otroligt vad du hade mycket ”kunskap” inom ämnet. Rätt vanligt bland smygbögar om jag har förstått det rätt.
Det är väl jättebra att barnen får lära sig att alla inte jobbar nere på fabriken, dricker rödtjut på fredagskvällen och kollar på Lets dance på lördagskvällen?
Och ja, nazister får väl också läsa sagor för barnen men precis som med drag queens så får man ju hålla på det en nivå som är okej. Jag förstår faktiskt inte ditt problem om jag ska vara ärlig. Är det vad drag Queensen läser eller att de är just drag queens?
Om någon riktar ett kritiskt öga mot något och belyser problemen med regnbågsaktivism, i det här fallet, så är den alltså "smygbög" enligt dig? Med andra ord måste man likt ett klappmongo säga Ja till allt som denna rörelse kommer med, har jag uppfattat det rätt? Hör du inte själv hur efterblivet det låter?
Är du smygnazist för att du kritiserar nazismen, eller gäller detta bara HBTQ-rörelsen?
Det är roligt att du säger det, för det där är en väldigt vanlig försvarsmekanism som många transor, homofiler och andra frälsta inom rörelsen använder sig av när deras argument tryter, att alla som tycker annorlunda är "smygbögar" eller är attraherade av dem (jo, givetvis är de flesta attraherade av håriga freakshowmän i drag och nylonstrumpor, så måste det vara

) precis som pedofiler försöker påskina att alla som pratar om pedofili själva är pedofiler, just för att kväva debatten och få folk att hålla käften.
De flesta som är kritiska till "drag queens" och Priderörelsens fixering vid barn har inget emot dem generellt, det har vi redan avhandlat i tråden. Det folk motsätter sig är att de ska tänja på gränserna och ge sig på barnen. Regnbågsrörelsen har redan fått allt de önskat i västvärlden, så det man nu gör är att bekräfta de fördomar andra redan haft, nämligen att de inte kan vara "lagom" utan hela tiden måste ta saker och ting ett steg längre, pådyvla andra sina idéer, involvera barn, sexualisera all mänsklig existens osv. Det började redan vid de dekadenta och gravt sexfixerade pridekarnivalerna till den grad att många homosexuella tog avstånd från den, och nu börjar man återigen gå folk på nerverna genom att försöka överföra sina fixeringar på barn.
Ingen hade brytt sig om man skött det snyggt, försiktigt och med varsamhet. Så är det inte, och regnbågsmaffian biter sig själv i svansen när de så djärvt och påfluget pushar gränserna hela tiden. Det enda detta komma leda till på sikt är att folk tar 10 steg bakåt och tar mer avstånd istället för att närma sig och acceptera rörelsen vilket man i princip redan åstadkommit. Smart, va?
Citat:
Ursprungligen postat av
AbortRetryIgnore
Vem är det som menar att en kvinna definieras av mängden smink på en man? Jag har aldrig hört någon säga det.
Man och kvinna är för övrigt inte begrepp i biologin, där används hane resp. hona.
Om du följt identitetspolitiken och könsdebatten om vad en kvinna respektive man är och ändå inte begriper vad som menas så är det ingen ide försöka förklara för dig.